Bla bla bal

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Bla bla bal

#16 Bericht door PA0ETE »

PA2LO schreef:
Ik heb een tijd geleden vernomen dat deze OM SK zou zijn.
Voor een SK is hij dan nog aardig actief: op zijn blog schrijft hij nog regelmatig over al het onrecht dat hem wordt aangedaan. Ook is hij regelmatig op 80 meter te horen.
Hij lijkt me iemand die zo'n bericht over zijn overlijden zelf de wereld in helpt.

En ik kom idd niet vaak op die frequentie. :-) Maar dat is vooral omdat ik meer van CW houd, en 20m is tegenwoordig ook niet meer zo mijn band (10 MHz vooral wel, en daarnaast 7 MHz (alleen door de week dus :-) ) en 18 MHz.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3129
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Bla bla bal

#17 Bericht door elsinga »

Ik denk dat je met verdraagzaamheid verder komt dan met ongenuanceerd blaten. Ik heb er persoonlijk geen probleem mee dat men het met mij oneens is. Ook niet als dat gezegd wordt, mits dat netjes gebeurt (zoals ik dat zelf ook altijd probeer). Blijft natuurlijk dat er bepaalde onderwerpen op dit forum op aandacht van de beheerders/moderatoren mogen rekenen en dat daar wat mee gebeurt als het uit de hand dreigt te lopen. Maar dat is wel bekend, gok ik. ;)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

pa1bvm
Berichten: 3325
Lid geworden op: 17 mar 2010, 17:31
Roepletters: PA1BVM
Locatie: Schijndel

Re: Bla bla bal

#18 Bericht door pa1bvm »

ik wacht nog even op de stoom die geblazen moet worden ..

Plaats reactie