Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Theo

Re: Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

#16 Bericht door Theo »

pd3jme schreef:it soe PE2AAB net misstean om yn 2014 wot minder my sien finger te wiezen nei oaren....liekest wol een pliesje hjirre op it forum!
oandielen os sa??
En de vertaling van het geheel?
Je wilt bij de politie en dat mag niet van de vinger van PE2AAB?

pd3jme

Re: Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

#17 Bericht door pd3jme »

google...? :wink:

pd3jme

Re: Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

#18 Bericht door pd3jme »

mar ik wil de beroerdste niet wezen theo.

het zou PE2AAB sieren om in 2014 wat minder met het vingertje te wijzen naar anderen,hij lijkt wel een politie agent op dit forum.
aandelen hier of zo?

het valt me keer op keer weer op dat deze amateur haantje de voorste is om mensen aan te vallen als er ook maar iets niet met het amateurisme te maken heeft,vind ik een beetje jammer gewoon,dat schrikt af en is een koude dousch.....

Theo

Re: Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

#19 Bericht door Theo »

Ook weer opgelost voor 2 talig lezende mensen hier :D
PE2AAB is een van de oprichters van het forum, vandaar dat hij wel een wat aanwijzingen geeft.
Heel normaal dus.

pd3jme

Re: Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

#20 Bericht door pd3jme »

hmmm ik vind het soms wel eens storend...maar toe maar.

en dan dit nog even:
ik heb al twee keer een mail verstuurd om mijn account hier te laten verwijderen want de smaak van citroenen hangt me hier de keel uit,vandaar...maar zelfs dat is een hele opgave hier naar het schijnt...
kan nog steeds inloggen...vreemd.

bij wie moet ik wezen is godsnaam theo?
want ik ben er hier helemaal klaar mee,het hele amateurisme trouwens,het meeste gaat in de verkoop en we gaan iets anders doen wat dan weer niet mag... :wink:

Theo

Re: Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

#21 Bericht door Theo »

Bij een van de mensen die in deze link staan http://www.zendamateur.com/memberlist.php?mode=leaders

pa1bvm
Berichten: 3324
Lid geworden op: 17 mar 2010, 17:31
Roepletters: PA1BVM
Locatie: Schijndel

Re: Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

#22 Bericht door pa1bvm »

ja maar nu sneeuwt mijn vraag aan luistervink weer helemaal onder

ik ben wel nieuwsgierig naar de ontvangst spullen van de luistervink
ik heb hier voor de fm band een bejaarde tuner staan ( werd veel gebruikt om condities op de fm band te monitoren ,
in de zomer met sporadische E laag reflectie ) helaas geen zender indicate erop ..

maar als ik spaans of italiaans hoorde dan ging ik gauw luisteren op 144 mhz...
nu ben natuurlijk ook erg lui geworden ... ik kijk wel op muf reflectie pages ..

pd3jme

Re: Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

#23 Bericht door pd3jme »

ik zat dus wel goed,de eerste twee heb ik al bericht gestuurd.....tot op heden niks!

thanks theo en een hele goede jaarwisseling en een puik en dx vol 2014!

pa1bvm
Berichten: 3324
Lid geworden op: 17 mar 2010, 17:31
Roepletters: PA1BVM
Locatie: Schijndel

Re: Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

#24 Bericht door pa1bvm »

van deze site af ..

hmmm een paar keer in het "rood " iets posten over het verschil tussen N en F ??? :lol: :lol: :lol:


sorry ook weer geheel off -topic .. ik doe er zelf ook aan mee hmmmm.....

pd3jme

Re: Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

#25 Bericht door pd3jme »

pa1bvm schreef:ja maar nu sneeuwt mijn vraag aan luistervink weer helemaal onder

ik ben wel nieuwsgierig naar de ontvangst spullen van de luistervink
ik heb hier voor de fm band een bejaarde tuner staan ( werd veel gebruikt om condities op de fm band te monitoren ,
in de zomer met sporadische E laag reflectie ) helaas geen zender indicate erop ..

maar als ik spaans of italiaans hoorde dan ging ik gauw luisteren op 144 mhz...
nu ben natuurlijk ook erg lui geworden ... ik kijk wel op muf reflectie pages ..
gebruik pb misschien?
enne sorry voor mijn gezeur 8)

Gebruikersavatar
johnp
Beheerder
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 nov 2008, 14:52

Re: Evenementenfrequenties Agentschap Telecom

#26 Bericht door johnp »

Wat ik eigenlijk bedoel is dat het bij Theekransjes wel de bedoeling is om wat voor onderwerp ook ter sprake te brengen, maar als er op het forum ineens een politieke partij neerstrijkt die een kleine minderheid van de berichten in 'Theekransjes' voor hun politieke discussies gaat gebruiken dan roep ik dat ook een halt toe, omdat er aan die vrijheid van onderwerpen ook een grens zit, al staat die niet zo precies omschreven.

Als zo'n onderwerp af en toe voorbij komt is het prima, maar als het iemand is die bijna uitsluitend in 'Theekransjes' en 'Overig' post dan valt dat op. Mensen die hier zitten zijn geïnteresseerd in de zendhobby. Het onderwerp Theekransjes is voor de mensen die die in dit zendamateurisme geïnteresseerd zijn, en die af en toe ook wel eens een ander onderwerp willen bespreken. En natuurlijk zijn we ruimdenkend, maar het lijkt er een beetje op alsof je niet aan het onderwerp waarover het forum eigenlijk gaat meedoet, maar alleen je eigen agenda trekt. Dat is naar de letter van de wet misschien ok, maar niet naar de geest van de wet, en dat is mijn kritiek.

Overigens heeft Luistervink liever niet dat zijn echte naam in het forum wordt genoemd. Ik weet niet wat zijn reden daarbij is, maar los dat hij zich gewoon als ieder ander volgens de regels moet gedragen vind ik dat hij best zijn redenen mag hebben om zijn echte naam hier niet genoemd te krijgen. Ik zal waar die naam staat hem verwijderen en graag niet nogmaals doen.

Gesloten