meer leden met muziek hobby ?

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Pd0hdf
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 dec 2012, 16:14
Roepletters: pd0hdf

Re: meer leden met muziek hobby ?

#106 Bericht door Pd0hdf »

[quote="PD7CW"]Johny
Dit zijn (oude) les-accordeons, ook die kleine Weltmeister.
Ben je wel bekend met de bas-kant, basritmes want dat zijn eigenlijk vrij gestructureerde ritmes die niet moeilijk zijn om in te studeren?
Deze moeite moet je eigenlijk eens doen als er nog niet gewoon mee bent.
Ken je het wél dat is improviseren de gewoonste zaak van de wereld en speel je de sterren van de hemel, een tweede Johny Jordaan!

"Aan het strand stil en verlaten" heb je dan zó in de gaten en je kunt het spelen dan niet meer laten.
Oefensessie opnemen voor het theekransje?




Cees


In je betoog is een foutje geslopen


Die jordaan jongen "speelde met zijn stembanden"

Geen buikorgel of harmonica

:mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: meer leden met muziek hobby ?

#107 Bericht door PC1TK »

O ja dat ging over mijn accordeonnetje !
Die heb ik verkocht aan dame die aangesloten is bij de Cliniclowns .
En bij toeval bleek dat haar vader ook nog eens zendamateur is .
Beter kon die toch niet terecht komen.

Wil ook alles wel houden maar ruimte gebrek . Heb mijn Roland D-50 ook om die reden ook ooit verkocht .
Maar heb wel weer plek voor mijn zeer oude Akai stereo set . Zo een die ik in die tijd echt niet kon betalen .
Ja daar voor moest ik ruimte hebben in mijn hok . Ben nog op zoek naar een aandruk wiel van de cassette dek . De rest is weer heel maal klaar .
Is wel te verkrijgen maar ......... schrok van de prijs . En dan is het ook nog eens een van een auto revers . Dat klopt niet .. dus zoek nog effen.

Gebruikersavatar
pa3mi
Berichten: 80
Lid geworden op: 21 okt 2014, 16:16
Roepletters: PA3MI
Locatie: Borculo

Re: meer leden met muziek hobby ?

#108 Bericht door pa3mi »

Roland D-50, ja die heb ik ook gehad, die heb ik weg gegeven aan mijn broer, aangezien hij helemaal gek is van Jean Michel Jarre. En ja de D-50, daar zaten standaard al wat geluiden in die Jarre heeft gebruikt, hele leuke hybride synth, kruising van analoog en digitaal. Heb ook nog een tijdje een Roland VariOS gehad met een VC-1 card, de D50 als expansionboard. klonk wel iets anders, maar je kon dezelfde patches inladen van de D50.

Wat voor een type is dat cassette deck die je zoekt, kom zo af en toe wel eens bij een kringloop hier in de buurt, staat regelmatig oud spul, ook wel eens van akai. Of is dat echt iets wat ook niet bij een kringloop terecht zal komen. Akai heeft vroeger hele goede versterkers gemaakt. Heb er hier ook altijd nog 1 in gebruik, niet kapot te krijgen! tenminste als je het normaal gebruikt... met een hamer is natuurlijk alles mogelijk!
73, Michel
PA1BGY / NL 13487
Icom IC-706 MK II, Yaesu FT-817 ND, Intek KT-980 HP, Alinco DJ-596, Yaesu FRG-100, LDG-Z11 pro II, Begali simplex professional, Kenwood MC-60A, Adonis AM-508E, cg antenna sb-2000 mk2 interface

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: meer leden met muziek hobby ?

#109 Bericht door PC1TK »

GXC-706D .. Ik moet ook nodig weer bij de kring loop langs . En heb twee adressen waar ik heen moet omdat die universele hebben .
Paar jaar terug kocht ik een erg mooi CD speler van Sony voor 10 euro .

Plaats reactie