Nieuwe lijst 0900 nummers gewoon tarief bellen

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Nieuwe lijst 0900 nummers gewoon tarief bellen

#16 Bericht door PA0ETE »

Marcel kan even niet antwoorden omdat vanwege bovenstaand taalgebruik zijn account (in principe tijdelijk) gedeactiveerd is.

Gebruikersavatar
PE9DX
Berichten: 489
Lid geworden op: 10 jan 2010, 00:08
Roepletters: PE9DX
Locatie: Winschoten
Contacteer:

Re: Nieuwe lijst 0900 nummers gewoon tarief bellen

#17 Bericht door PE9DX »

Nou ik ben maar wat blij met een bepaald 0900 nummer in dit land.
Het laatste half jaar tot 3/4 jaar bel ik minstens 2x in de week voor langere tijd met het buitenland (Afrika).
Mijn eerste rekening van de KPN 300 euro meneer!

Mijn maandelijkse rekening nu met tussenkomst van een 0900 aanbieder iets van een 50 á 60 euro voor dezelfde aantal minuten bellen elke maand.

Johan-PE9DX.
member SATNOGS project

http://www.pe9dx.com

Gebruikersavatar
PD2R
Berichten: 2426
Lid geworden op: 24 mei 2007, 11:08
Locatie: Krabbendijke
Contacteer:

Re: Nieuwe lijst 0900 nummers gewoon tarief bellen

#18 Bericht door PD2R »

@PA0ETE: Dat had wat mij betreft nu ook niet gelijk gehoeven. Hij heeft nu niet de kans om (eventueel) zijn excuses te maken.
Maar goed, eerst denken, dan typen. Dan voorkom je dergelijk maatregelen. Overigens kost mij dat ook nog geregeld moeite :oops:
73, Maarten PD2R/OV2T

TRX: Icom IC-7300 / Yaesu FT 857D
Ant: End Fed antennes voor 20 en 40 meter / Diamond X-30
Website: PI4DX Contest Group Zeeuws-Vlaanderen
QRZ pagina: PD2R

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Nieuwe lijst 0900 nummers gewoon tarief bellen

#19 Bericht door PA0ETE »

Ik heb Marcel natuurlijk wel meteen een mailtje gestuurd. Dat mailtje kwam echter terug omdat het mailadres waarschijnlijk met meer bestaat.

Hij heeft volgens mij niet eerder vervelend op het forum gedaan. Als hij mij mailt op x@xdv.me dan kunnen we de ban snel weer opheffen.

Het is zeker niet de bedoeling dat het een permanente deactivering van de account blijft. Het ging echter wel flink over de schreef, dus dan kan ik toch niet anders dan optreden.

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: Nieuwe lijst 0900 nummers gewoon tarief bellen

#20 Bericht door PE7EB »

@John ETE, dat vind ik toch ook wel een beetje heftig, Marcel valt niemand persoonlijk aan.
En hoewel wat bot verwoord, ben ik het geheel met zijn standpunt eens.
Over de door hem gebruikte krachtterm heeft een Drentse dominee een verhelderende uitspraak gedaan enige jaren geleden :-)
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Nieuwe lijst 0900 nummers gewoon tarief bellen

#21 Bericht door PA0ETE »

Ik heb nog niets van Marcel gehoord, maar ik heb de account van hem inmiddels weer geactiveerd.

Gebruikersavatar
PF9ZX
Berichten: 1685
Lid geworden op: 28 jul 2011, 15:47
Roepletters: PF9ZX
Locatie: Zandvoort (JO22GI)

Re: Nieuwe lijst 0900 nummers gewoon tarief bellen

#22 Bericht door PF9ZX »

John,
Ik heb je zojuist een PB gestuurd want mijn email heb je mogelijk gemist of is gewoon niet aangekomen.
73' Marcel
PF9ZX

NL=modern dictatoriaal land waarin steeds minder mag en steeds meer moet

----------
https://www.pf9zx.nl |Twitter: http://twitter.com/PF9ZX | Facebook: http://facebook.com/pf9zx


"All we ever hear from you is blah blah blah. All we ever do is go ja ja ja."
NL: vrijheid is steeds minder mogen en meer moeten

Gebruikersavatar
pe1rea
Berichten: 1744
Lid geworden op: 27 dec 2008, 10:18
Roepletters: PE1REA
Locatie: Ergens op het water PF8124 of PA4299

Re: Nieuwe lijst 0900 nummers gewoon tarief bellen

#23 Bericht door pe1rea »

Lijst kan zo in de bak, zwaar verouderd, multikabel staat er nog op....
Dat is al een poosje ziggo.......
Met een ander 0900 nummer...
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot NL behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software :-)

Gebruikersavatar
Aeolus
Moderator
Berichten: 1043
Lid geworden op: 20 jan 2012, 17:22
Roepletters: PD0RT
Locatie: JO32BC
Contacteer:

Re: Nieuwe lijst 0900 nummers gewoon tarief bellen

#24 Bericht door Aeolus »

Zodra een gebruiker jouw helpdesk belt, heb jij namelijk al gefaald, of je product, en/of je uitleg/instructie aan je gebruiker en/of je handleiding deugt namelijk niet!
Dat is regelrechte onzin. Vroeger werkte ik op een helpdesk bij een internetprovider. Daar sluiten mensen hun eigen computer aan op jouw product/dienst. ruim 80% van de problemen bevinden zich op de apparatuur van de klant, niet op de werking van de dienst.
Oh ... Aeolus, bespaar je de moeite, elk 0900 graainummer is gekoppeld aan een gewoon telefoonnummer en de OPTA is gelukkig verplicht die nummers desgevraagd bekend te maken
Ik bespaar mij de moeite niet... als jij elke keer dat nummer wil opvragen bij de opta, dan ga je gang :)
Maak of lever kwalitatief ontzettend goede producten (liefst innovatief en groen) en de klant voelt zich weer koning. Dat vind ik een eerlijke manier van geld verdienen (voor werkgever en werknemer).
Waarschijnlijk een utopie en/of naïef. Zo zit deze wereld niet in elkaar.
Ik ben het absoluut met je eens, en inderdaad, zo zit de wereld niet in elkaar... maar daar hebben we zelf (als consument) voor gezorgd. Iedereen wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en zal in de meeste gevallen voor het goedkoopste gaan wat er op de markt is. Als je als bedrijf meer product/dienst biedt voor minder geld, en je hebt geen enorm slechte reputatie, dan krijg je nu eenmaal de meeste klanten. Bedrijven hebben dus geen keus om tegen elkaar te concurreren, want anders overleef je het niet. Ik had vroeger een adsl abonnement bij xs4all, daar betaalde je flink maar daarvan wist je dat je te maken had met goeie kwaliteit. Dat was de reden dat de meesten bij die provider zaten, maar gaandeweg zijn ze een hoop klanten kwijt geraakt omdat anderen maar goedkoper en goedkoper werden, en uiteindelijk hebben ze ook flink moeten zakken met de prijzen om te blijven overleven. Dat zorgt er uiteindelijk ook weer voor dat de kwaliteit niet meer is wat het geweest is (alhoewel het volgens mij nog steeds niet slecht is, maar ben er al een tijdje weer weg als klant). Zo gaat dat overal. Heb bij bedrijven gewerkt waar ze bepaalde diensten uitrolden die nog niet helemaal af waren, maar men moest wel omdat de concurrent het ook uitrolde en ze veel klanten zouden verliezen als ze niet mee zouden gaan. Welkom in de echte wereld :)

Plaats reactie