Tavelmeik ??

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PC1A
Berichten: 423
Lid geworden op: 31 jan 2010, 15:30

Tavelmeik ??

#1 Bericht door PC1A »

:mrgreen: Ik heb u lief, mijn nederlandsch.....

http://link.marktplaats.nl/731689091
licenced since 1983

aka 9H3UJ en J45C

TomNL
Berichten: 491
Lid geworden op: 06 feb 2013, 10:22

Re: Tavelmeik ??

#2 Bericht door TomNL »

Op de foto staan bedmeiks.

Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

Re: Tavelmeik ??

#3 Bericht door Steef »

Dat doen deze mensen met opzet.

Er zijn namelijk koopjes jagers die dan denken met domme mensen en domme prijzen van doen te hebben :wink:
Wie praat luistert niet

Gebruikersavatar
19DT2120
Berichten: 911
Lid geworden op: 30 dec 2006, 12:22
Locatie: Eibertjesdarp

Re: Tavelmeik ??

#4 Bericht door 19DT2120 »

Och dat is zeker familie van deze :lol: :
hoi wij kan mij helpen met storingen op en digiantenne van kpn en boxen bij de zelfde huis .ik ben .... en bij naar 10 weer begone met zenden ,ik werk zelf met yaesu ft 757 gx lineair ameritron 811 met 3 572b buizen tuner mfj 962D zeld gemaakte dipool mono band voor de 40-20-15-11 mtrband ,ik ga mijn antenne verranden G5RV JUNIOR VOOR 10 TOT 40 MTRBAND met kippeladder van 5 mtr lang en een mantelstroom balun ,om dat ik bij de buren stoor waar ik nu mee werkt op de tv van digiantenne van kpn en spikkers ,zelf heb ik er ook eensje en daarop stoor ik niet ,mijn rijtjes huizen zijn zon 9 wooningen waar van ik maar bij eensje stoor zelf met 15 watts druk ik alles weg en over de spikkers weg en horen mij is er en op lossing of wat dan ook ik zelf ben nu helemaal raadloss ,sta op het punt om alles weer te verkopen jammer genoeg .is er iemand die mij kan helpen of raad heeft of wat dan ook laat het mij even dan wetten voor ik alles verkoopt ,zover ik weet moet het met de G5RVjunior dipool met mantelstroom balun op zijn gelost maar hoemeer info ik heb hoemeer ik uit kan proberen 73
hoi weet iemand die mij info kan geven over storinge op spikker bij de buren ,ik werk met yaesu ft757 ameritron al 811h mfj dipool met kippeladder en twee manterstroom balun er tussen en de buurvrouw heeft nog steeds last van in slag op haar radio en hf set sound ,ik heb nog een opzi aardepin in de grond maar weet niet hoe diep ik die moet slag weet iemand het laat het dan even wetten ,of als u meer oppis het laat even wetten 73
Soms weet ik het ook niet meer.........

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6271
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Tavelmeik ??

#5 Bericht door PA3DAT »

PC1A schreef::mrgreen: Ik heb u lief, mijn nederlandsch.....

http://link.marktplaats.nl/731689091
Ja, maar dat is KA3ESO, dat is toch ook geen Nederlander? :wink:
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Gebruikersavatar
coolepascal
Berichten: 3745
Lid geworden op: 15 mar 2010, 14:45
Locatie: ZL
Contacteer:

Re: Tavelmeik ??

#6 Bericht door coolepascal »

Ik begrijp de ophef niet.
Hier is iemand die een microscoop aanbied daar, zodat je daar beter kan moddeleren en je daar dus goed bij die ander binnenkomt daar. Hier.
Een meik daar die je daar op de tavel kan zette daar noemen ze een tavelmeik daar.. wat is daar nu zo vreemd aan daar. Hier.
Ik vind het allemaal rotsjie daar. Hier.
Niet gehinderd door enige kennis van zaken.

Gebruikersavatar
PD0AC
Berichten: 467
Lid geworden op: 16 jun 2011, 09:00
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tavelmeik ??

#7 Bericht door PD0AC »

Ik hep goet geleert maak nooit geen spelfauten en me gram atica is beter als jou en ik weet ook goet punten en kom maas op ze plek te zeten
Windows assumes that I'm stupid, Linux demands proof of it.

http://hamgear.wordpress.com/

andre
Berichten: 2469
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: Tavelmeik ??

#8 Bericht door andre »

Soorie hoor...Die schreivers zijn gewoon dislekties...kunnen zullie niksaan doen.


ps: daar hoorde ik recentelijk een conference over, ik weet alleen niet meer van wie, maar vond haar wel sterk.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Math PD0MAT
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 okt 2013, 20:06
Roepletters: PD0MAT

Re: Tavelmeik ??

#9 Bericht door Math PD0MAT »

andre schreef:ps: daar hoorde ik recentelijk een conference over, ik weet alleen niet meer van wie, maar vond haar wel sterk.
Karin Bloemen?

PE1LGW
Berichten: 975
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:29
Roepletters: pe1lgw
Locatie: eindhoven

Re: Tavelmeik ??

#10 Bericht door PE1LGW »

Zie dit beter dan een vekoop praatje in goed nederlands.
die de zaak later oplicht.

Ka3eso doet zijn best, mooi toch
Condor 3000, Icom7000 IC2 E, IC25, FT270, FT11, RS9044, Teleport 9, Kenwood TR2400, TMG 707, Diamond x30, realistic 2005 scanner, home made J antenne. tevens rust huis voor T813 sets, Boafeng UV-5R, TYT UV3R, DVB sticky SDR, Nokia Mobira, Philips FM1000, Yeasu vx3, ft817.
"Nescius omnium curiosus sum" (Ik weet niets maar ben nieuwsgierig naar alles).

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7113
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Tavelmeik ??

#11 Bericht door PE2AAB »

19DT2120 schreef:Och dat is zeker familie van deze :lol: :
hoi wij kan mij helpen met storingen op en digiantenne van kpn en boxen bij de zelfde huis .ik ben .... en bij naar 10 weer begone met zenden ,ik werk zelf met yaesu ft 757 gx lineair ameritron 811 met 3 572b buizen tuner mfj 962D zeld gemaakte dipool mono band voor de 40-20-15-11 mtrband ,ik ga mijn antenne verranden G5RV JUNIOR VOOR 10 TOT 40 MTRBAND met kippeladder van 5 mtr lang en een mantelstroom balun ,om dat ik bij de buren stoor waar ik nu mee werkt op de tv van digiantenne van kpn en spikkers ,zelf heb ik er ook eensje en daarop stoor ik niet ,mijn rijtjes huizen zijn zon 9 wooningen waar van ik maar bij eensje stoor zelf met 15 watts druk ik alles weg en over de spikkers weg en horen mij is er en op lossing of wat dan ook ik zelf ben nu helemaal raadloss ,sta op het punt om alles weer te verkopen jammer genoeg .is er iemand die mij kan helpen of raad heeft of wat dan ook laat het mij even dan wetten voor ik alles verkoopt ,zover ik weet moet het met de G5RVjunior dipool met mantelstroom balun op zijn gelost maar hoemeer info ik heb hoemeer ik uit kan proberen 73
hoi weet iemand die mij info kan geven over storinge op spikker bij de buren ,ik werk met yaesu ft757 ameritron al 811h mfj dipool met kippeladder en twee manterstroom balun er tussen en de buurvrouw heeft nog steeds last van in slag op haar radio en hf set sound ,ik heb nog een opzi aardepin in de grond maar weet niet hoe diep ik die moet slag weet iemand het laat het dan even wetten ,of als u meer oppis het laat even wetten 73
Grappig,

Deze persoon, die zich vandaag heeft geregistreerd op dit forum, heeft precies dezelfde spullen als hierboven vernoemd ;-)
Tevens heeft hij eenzelfde spellingscontrole in zijn 'Word' zitten ;-)
http://www.zendamateur.com/viewtopic.ph ... 94#p134094
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Plaats reactie