vlag in de mast?

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pe1lza
Berichten: 90
Lid geworden op: 16 jan 2010, 15:36
Roepletters: pe1lza
Locatie: oss

Re: vlag in de mast?

#46 Bericht door pe1lza »

met een president als staatshoofd , heb je die problemen ook ,hoor jan

PA4JAN
Berichten: 862
Lid geworden op: 25 mei 2008, 17:55
Roepletters: PA0JCN
Locatie: Nijmegen

Re: vlag in de mast?

#47 Bericht door PA4JAN »

Ja maar dan betaal je maar 1 salaris
zie Italie
Maar nu betaal je voor alle broertjes zusjes enz allemaal eten ze mee
De gehele familie
Maar het was wel mooi om te zien de kroning

Gebruikersavatar
ON9KVE
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 jul 2009, 19:25
Roepletters: ON9KVE

Re: vlag in de mast?

#48 Bericht door ON9KVE »

PA4JAN schreef:Wat mij dwars zit is dat het koningshuis huis zit te vertellen hoe somber het in Nederland gesteld is
En dat wij allemaal stapjes terug moeten doen
En als ik dan het gezicht bekijkt hoe somber dit verteld word

En ik lees dan dat haar inkomen bijna 1miljoen euro belasting vrij is geweest
En dat daar geen euro op gekort gaat worden en nooit gekort is geweest

En dat het geslacht van een verdachte oorlogsmisdadiger op de troon gaat komen
Ik heb niks tegen dat kind persoonlijk

Dat alle mannen die hier koning of prins zijn geweest meer kinderen hebben bij verschillende relaties buiten echtelijk
En dan zeg ik het nog netjes H?orenlopers Dat is altijd zo geweest
Dat er verschillende oplichtingen hebben plaatsgevonden of te wel omkoping

En daar betalen wij graag voor
1. Heeft het koningshuis dat gezegd , Jan? Wanneer was dat. Wellicht heb ik even niet opgelet.
2. Met jou ga ik graag zaken doen, Jan. 825.000 euro afronden naar 1 mln.
Overigens heb je feitelijk ongelijk: http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... tje-in.xml
3. Het geslacht van een verdachte ...etc; als je niks tegen het "kind" hebt, waar slaat je opmerking dan op.
Vooralsnog is haar vader verdacht. Misschien verdenken ze jou ook wel van vanalles, Jan. Maar daarom hoeft het nog zo niet te zijn.
4. In dat laatste verschillen ze gelukkig niets van ons, het volk. Daaraan ontlenen ze wellicht de empathie, wat ze daarmee aan het volk bindt.
73
Kees
ON9KVE


______________________________________________________________

PA4JAN
Berichten: 862
Lid geworden op: 25 mei 2008, 17:55
Roepletters: PA0JCN
Locatie: Nijmegen

Re: vlag in de mast?

#49 Bericht door PA4JAN »

Wat is nu 5000 euro bij ruim 8 ton :lol:
Als ik een bank heb overvallen komt mijn dochter niet meer bij de politie
En toch heeft niemand wat tegen mijn dochter
Net zoals ik tegen die kinderen
Je snapt het of je snapt het niet
Ik heb deze man gemist bij de kroning weet jij waarom?? zou je dit willen vertellen??

Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

Re: vlag in de mast?

#50 Bericht door Steef »

andre schreef:Al die suggesties hebben totaal niets met deze discussie te maken. Of, je moet niet alles uit zijn, of haar verband rukken. Voorlopig is het nog zo dat we hier in een democratie leven waarbij de meerderheid het altijd voor het zeggen heeft.

En om dan ook weer on topic te geraken, mijn oranje wuppie staat bij de volgende gelegenheid ook weer voor de ramen... :wink:
Ik heb gesteld, het vererven van de monarchie is onzin, en omdat daar reacties op kwamen. zijn mijn suggesties ter zaken doende.
Dat ze jou niet goed uitkomen begrijp ik, en kan zelfs bedenken dat je het daarom niet wil snappen. Maar blijft nog steeds ter zaken doende.
pa3kve schreef: 1. als je pa rijk is en/of invloedrijk, ben jij dat waarschijnlijk (ook) eerder dan de rest die geen rijke pa heeft (overerven geld)
2. wat heeft 3 vingers in de lucht ermee van doen? en zij moet helemaal niks, net als de rest van de dochters.
2b. je toevoeging van "(foute) PA", wat bedoel je daar mee?
3. wat heeft de rvd hiermee van doen?
4. het feit dat je pa prof is geweest, wil zeggen dat je kans groot is dat je zijn aanleg als kennisspons kan overerven (zit in de genen)
ik neem aan dat je tegen het resetten ervan bent? (default stellen hersenen)
Overigens kan iedereen als prof solliciteren, dus jij ook, dat maakt dus geen verschil :-)
1. Wat jullie anders zien dan ik, is dat het een voorrecht zou zijn koning(in) te zijn.
2. Zij moet wel, dat wordt er in gestampt, en als ze het niet doet zadelt ze er waarschijnlijk een van haar zussen mee op. Dat heet mentale druk.
2b. Is een word grapje, probeer er eens om te lachen. Lucht op :mrgreen: :mrgreen:
3. Ik vind dat de RVD, het koningshuis, de regering en andere bedenkers het goed doen. Een imago is sneller kapot dan gemaakt.
4. Ik weet dat er in PA ook grote ongelijkheid is tussen rijk en arm, en ben mij terdege bewust van het beleid wat in PA gevoerd wordt als het gaat om kansen van kinderen. Dat is erg tragisch, en zou eens een punt moeten zijn met de verkiezingen.

Sorry Pascal, maar zij begonnen hé.
Ik zal nu ECHT niet meer posten in dit topic!

Hoop ik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wie praat luistert niet

PE2CH

#51 Bericht door PE2CH »

...
Laatst gewijzigd door PE2CH op 22 okt 2013, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: vlag in de mast?

#52 Bericht door PE7EB »

Nederland is een demodictacreatuur.

"Democratie is de wil van het volk", elke morgen lees ik stomverbaasd in de krant wat ik nu weer wil.

Beiden uitspraken van wijlen Wim Kan ergens in de jaren '70 :-)

Voorlopig kost die hele ondemocratische en bureaucratische k*t EU ons veel meer dan de monarchie!
Om het maar niet over het mislukte experiment € te hebben.
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7117
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: vlag in de mast?

#53 Bericht door PE2AAB »

Dit ging toch over de vlag in de mast?

Nee. Ik heb geen mast dus heb ik ook geen vlag gehesen.
Wel eentje aan de muur gehangen.

Nu zaterdag 4 mei (halfstok) en zondag 5 mei gaat ie ook weer uit.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
ON9KVE
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 jul 2009, 19:25
Roepletters: ON9KVE

Re: vlag in de mast?

#54 Bericht door ON9KVE »

PA4JAN schreef:1. Wat is nu 5000 euro bij ruim 8 ton :lol:
2. Als ik een bank heb overvallen komt mijn dochter niet meer bij de politie
En toch heeft niemand wat tegen mijn dochter
Net zoals ik tegen die kinderen
3. Je snapt het of je snapt het niet
4. Ik heb deze man gemist bij de kroning weet jij waarom?? zou je dit willen vertellen??
1. Je kunt niet lezen vrees ik, of je weet niet wat je zelf beweert, beste Jan.
Het gaat er niet om hoeveel het is (ook noet tov van 8 ton).
Maar je zei met nogal nadruk "En dat daar geen euro op gekort gaat worden en nooit gekort is geweest". Nou je hebt dus gewoon ongelijk, Jan.
2. Kun je dat staven met een voorbeeld, Jan? Want dat is pertinent onjuist wat je daar beweert.
3. Inderdaad
4. Ik weet niet waarom jij hem gemist hebt, Jan. Dat kan ik niet zeggen.
Maar ik vermoed wat je bedoelt. Dat moet je vragen aan een aantal politiek correcte medelanders, Jan. Van mij mocht ie erbij zijn.
73
Kees
ON9KVE


______________________________________________________________

Gebruikersavatar
ON9KVE
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 jul 2009, 19:25
Roepletters: ON9KVE

Re: vlag in de mast?

#55 Bericht door ON9KVE »

Steef schreef:
andre schreef:Al die suggesties hebben totaal niets met deze discussie te maken. Of, je moet niet alles uit zijn, of haar verband rukken. Voorlopig is het nog zo dat we hier in een democratie leven waarbij de meerderheid het altijd voor het zeggen heeft.

En om dan ook weer on topic te geraken, mijn oranje wuppie staat bij de volgende gelegenheid ook weer voor de ramen... :wink:
Ik heb gesteld, het vererven van de monarchie is onzin, en omdat daar reacties op kwamen. zijn mijn suggesties ter zaken doende.
Dat ze jou niet goed uitkomen begrijp ik, en kan zelfs bedenken dat je het daarom niet wil snappen. Maar blijft nog steeds ter zaken doende.
pa3kve schreef: 1. als je pa rijk is en/of invloedrijk, ben jij dat waarschijnlijk (ook) eerder dan de rest die geen rijke pa heeft (overerven geld)
2. wat heeft 3 vingers in de lucht ermee van doen? en zij moet helemaal niks, net als de rest van de dochters.
2b. je toevoeging van "(foute) PA", wat bedoel je daar mee?
3. wat heeft de rvd hiermee van doen?
4. het feit dat je pa prof is geweest, wil zeggen dat je kans groot is dat je zijn aanleg als kennisspons kan overerven (zit in de genen)
ik neem aan dat je tegen het resetten ervan bent? (default stellen hersenen)
Overigens kan iedereen als prof solliciteren, dus jij ook, dat maakt dus geen verschil :-)
1. Wat jullie anders zien dan ik, is dat het een voorrecht zou zijn koning(in) te zijn.
2. Zij moet wel, dat wordt er in gestampt, en als ze het niet doet zadelt ze er waarschijnlijk een van haar zussen mee op. Dat heet mentale druk.
2b. Is een word grapje, probeer er eens om te lachen. Lucht op :mrgreen: :mrgreen:
3. Ik vind dat de RVD, het koningshuis, de regering en andere bedenkers het goed doen. Een imago is sneller kapot dan gemaakt.
4. Ik weet dat er in PA ook grote ongelijkheid is tussen rijk en arm, en ben mij terdege bewust van het beleid wat in PA gevoerd wordt als het gaat om kansen van kinderen. Dat is erg tragisch, en zou eens een punt moeten zijn met de verkiezingen.

Sorry Pascal, maar zij begonnen hé.
Ik zal nu ECHT niet meer posten in dit topic!

Hoop ik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
1. Dat is het inderdaad Steef. Dat heeft ie ook meermalen gezegd. Het is een voorrecht. Dus hier zijn we het eens.
2. Dat kun je ook opvatten als plichtsbesef. Ontbreekt het helaas vaak aan bij medelanders.
2b. Ik snap hem niet Steef. Leg eens uit ....?
3. Hier zijn we het ook al eens.
4. Ach, leg eens uit wat er zoal aan schort dan Steef? Hebben kinderen -in beginsel- niet dezelfde kansen volgens jou? Ik zie echter dat ze hierin vaak worden beperkt door hun ouders zelf.

En geen sorry Pascal. Ik gedraag me niet als een kind van "hij is begonnen". Dit is een off-topic forum, dus zolang ik netjes blijf, blijf ik posten.
73
Kees
ON9KVE


______________________________________________________________

Gebruikersavatar
ON9KVE
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 jul 2009, 19:25
Roepletters: ON9KVE

Re: vlag in de mast?

#56 Bericht door ON9KVE »

PE7EB schreef:Nederland is een demodictacreatuur.

"Democratie is de wil van het volk", elke morgen lees ik stomverbaasd in de krant wat ik nu weer wil.

Beiden uitspraken van wijlen Wim Kan ergens in de jaren '70 :-)

Voorlopig kost die hele ondemocratische en bureaucratische k*t EU ons veel meer dan de monarchie!
Om het maar niet over het mislukte experiment € te hebben.
Beetje last van het onderbuikje? :P
Invoering van die euro is volgens mij erg democratisch (bijna volgens het boekje) gegaan.
73
Kees
ON9KVE


______________________________________________________________

Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

Re: vlag in de mast?

#57 Bericht door Steef »

pa3kve schreef:
Steef schreef:
andre schreef:Al die suggesties hebben totaal niets met deze discussie te maken. Of, je moet niet alles uit zijn, of haar verband rukken. Voorlopig is het nog zo dat we ehier in een democratie leven waarbij de meerderheid het altijd voor het zeggen heeft.

En om dan ook weer on topic te geraken, mijn oranje wuppie staat bij de volgende gelegenheid ook weer voor de ramen... :wink:
Ik heb gesteld, het vererven van de monarchie is onzin, en omdat daar reacties op kwamen. zijn mijn suggesties ter zaken doende.
Dat ze joup niet goed uitkomen begrijp ik, en kan zelfs bedenken dat je het daarom niet wil snappen. Maar blijft nog steeds ter zaken doende.
pa3kve schreef: 1. als je pa rijk is en/of invloedrijk, ben jij dat waarschijnlijk (ook) eerder dan de rest die geen rijke pa heeft (overerven geld)
2. wat heeft 3 vingers in de lucht ermee van doen? en zij moet helemaal niks, net als de rest van de dochters.
2b. je toevoeging van "(foute) PA", wat bedoel je daar mee?
3. wat heeft de rvd hiermee van doen?
4. het feit dat je pa prof is geweest, wil zeggen dat je kans groot is dat je zijn aanleg als kennisspons kan overerven (zit in de genen)
ik neem aan dat je tegen het resetten ervan bent? (default stellen hersenen)
Overigens kan iedereen als prof solliciteren, dus jij ook, dat maakt dus geen verschil :-)
1. Wat jullie anders zien dan ik, is dat het een voorrecht zou zijn koning(in) te zijn.
2. Zij moet wel, dat wordt er in gestampt, en als ze het niet doet zadelt ze er waarschijnlijk een van haar zussen mee op. Dat heet mentale druk.
2b. Is een word grapje, probeer er eens om te lachen. Lucht op :mrgreen: :mrgreen:
3. Ik vind dat de RVD, het koningshuis, de regering en andere bedenkers het goed doen. Een imago is sneller kapot dan gemaakt.
4. Ik weet dat er in PA ook grote ongelijkheid is tussen rijk en arm, en ben mij terdege bewust van het beleid wat in PA gevoerd wordt als het gaat om kansen van kinderen. Dat is erg tragisch, en zou eens een punt moeten zijn met de verkiezingen.

Sorry Pascal, maar zij begonnen hé.
Ik zal nu ECHT niet meer posten in dit topic!

Hoop ik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
1. Dat is het inderdaad Steef. Dat heeft ie ook meermalen gezegd. Het is een voorrecht. Dus hier zijn we het eens.
2. Dat kun je ook opvatten als plichtsbesef. Ontbreekt het helaas vaak aan bij medelanders.
2b. Ik snap hem niet Steef. Leg eens uit ....?
3. Hier zijn we het ook al eens.
4. Ach, leg eens uit wat er zoal aan schort dan Steef? Hebben kinderen -in beginsel- niet dezelfde kansen volgens jou? Ik zie echter dat ze hierin vaak worden beperkt door hun ouders zelf.

En geen sorry Pascal. Ik gedraag me niet als een kind van "hij is begonnen". Dit is een off-topic forum, dus zolang ik netjes blijf, blijf ik posten.
Kees het is duidelijk, wij zullen hierover altijd van mening blijven verschillen.
Jouw mening is helaas de mening van vele in dit land.
Ik hoop dat Amalia een ferme meid is met eigen mening.
Een van deze tijd, die zelf bepalen wat ze wel of niet doen.
Met een gezonde lust en levensopvatting, en uitspattingen die jou waarschijnlijk vanzelf van mening doen veranderen.
Dan zal ik ongelijk krijgen, en onze meningen op een lijn gekomen zijn.
Wie praat luistert niet

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: vlag in de mast?

#58 Bericht door PE7EB »

Vreemde versie van democratie dan Kees, zover ik het me kan heugen heeft die halfgare bakharing, Gerrit zalm dus, ons die flutmunt met hele leugens en halve waarheden door de strot geramd.
Het resultaat kennen we ... helaas.
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Gebruikersavatar
ON9KVE
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 jul 2009, 19:25
Roepletters: ON9KVE

Re: vlag in de mast?

#59 Bericht door ON9KVE »

PE7EB schreef:Vreemde versie van democratie dan Kees, zover ik het me kan heugen heeft die halfgare bakharing, Gerrit zalm dus, ons die flutmunt met hele leugens en halve waarheden door de strot geramd.
Het resultaat kennen we ... helaas.
Ik denk dat je vroeger op school niet helemaal goed hebt opgelet, beste Eric.
Misschien het vak "Staatsinrichting" te vaak gemist ? :P
73
Kees
ON9KVE


______________________________________________________________

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: vlag in de mast?

#60 Bericht door PE7EB »

Nee hoor, wijs genoeg om te weten dat een parlementaire democratie, niets meer is dan een vermomde dictatuur :-)
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Plaats reactie