Wie heeft er zin in een excursie naar het Aviodrome?

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3FBF
Berichten: 170
Lid geworden op: 17 sep 2005, 12:38
Locatie: Mijdrecht / Prov. Utrecht / Regio 02
Contacteer:

Wie heeft er zin in een excursie naar het Aviodrome?

#1 Bericht door PA3FBF »

Hoi OMs en YLs,

Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor een voor zaterdag, 27-4 as. geboekte rondleiding voor het maximum-aantal van 20 personen.

Wie uit regio 02 of ook erbuiten wil eraan deelnemen? Ziet hier: http://www.aviodrome.nl/rondleidingen-groepen .
Onze rondleiding begint om 12 uur, duurt ca. 1,5 uur en daarna is er nog genoeg tijd om op eigen houtje rond te kijken. Er is - vooral dat - óók een radiokamer, waarin PI9ADL gehuisvest is en o.a. op zaterdagen operationeel is. De gids, die ons rondleidt in het Aviodrome, zal ook veel van radiocommunicatie afweten; dit heb ik gevraagd.

De entreeprijs voor groepen is 13,95 per volwassene. Voorts wordt de prijs voor de rondleiding à 75 Euro opgedeeld over alle 20 deelnemende personen = 3,75 Euro p.p.. = 17,70 Euro p.p. .
Komt voor autorijders nog 6 Euro apart bij per auto bij verlaten van het parkeerterrein.

Hiervoor mijn bankrekening-nummer: 13.52.92.107 t.n.v. P.M. Pouw, Mijdrecht, o.v.v. "call(naam) + excursie Aviodrome"

Ik hoop op jullie spoedige aanmeldingen liefst per mail op pa3fbf @ veron.nl (spaties weglaten), behalve door overboeking. Dat is wel zo overzichtelijk. Wie het eerst komt, die het eerst maalt :-)

vy 73
Monika / PA3FBF
Enjoy the little things for one day you may look back and realize they were the big things

Plaats reactie