Corona Virus.

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: Corona Virus.

#136 Bericht door pc1mb »

pc9t schreef:En 3 dagen later werd ik vanwege het hoesten naar huis gestuurd, en s'avonds begon de koorts met 38.8.

Maar er is geen test gedaan maar gezien de symptomen zit ik dus in de risicogroep, en mag ik dus sowieso 14 dagen niet op mijn werk komen.
Mijn vrouw is een dag later naar huis gestuurd omdat ze het risico te groot vonden op verdere besmetting.
Dit zijn geen fijne berichten om als meest recente post van iemand op het forum aan te treffen. Ben je inmiddels hersteld?

pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: Corona Virus.

#137 Bericht door pc1mb »

PA2S schreef:Twee jaar geleden was er een flinke griepgolf, de zogeheten oversterfte was ongeveer 9.500. Waar staan we nu?
In elk geval staan we nu voor fors overstromende ziekenhuizen; is dat bij een gewone flinke griepgolf ook zo?
PA2S schreef:Een ding is wel zeker: de natuur is de grote winnaar. Ik hoop dat mensen dat gaan beseffen en er nu echt wat aan gaan doen. Dan heeft het nog enig nut gehad.
Ja, hoog tijd om eens flink op te treden tegen de natuur :mrgreen: Of bedoelde je dat niet...
Want biodiversiteit helpt niet tegen virussen ofzo, integendeel...

Stellen dat het virus niet meer effect heeft dan een gewoon griepje, en tegelijk de natuur tot grote winnaar verklaren, is ook wat apart. Het is het een of het ander.

Anyway, veel meer dan het uitzitten en je thuis vermaken kunnen we er als individu niet mee.

PG0DX
Berichten: 617
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:57
Roepletters: pg0dx
Locatie: Opende
Contacteer:

Re: Corona Virus.

#138 Bericht door PG0DX »


Gebruikersavatar
pe1rea
Berichten: 1744
Lid geworden op: 27 dec 2008, 10:18
Roepletters: PE1REA
Locatie: Ergens op het water PF8124 of PA4299

Re: Corona Virus.

#139 Bericht door pe1rea »

Oh my...
Ga er maar vanuit dat 2/3 vd menselijke populatie te stom is om zindelijk hun reet te kunnen vegen, en wat populistisch nepnieuws erbij en je hebt bingo... :| :(
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot NL behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software :-)

Gebruikersavatar
PA2RU
Berichten: 1823
Lid geworden op: 14 apr 2007, 18:15
Roepletters: PA2RU
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Corona Virus.

#140 Bericht door PA2RU »

Wat me vandaag opviel tijdens een motortocht is dat er altijd nog lui zijn die zich niet aan die 1,5meter regel houden.
Ik heb vandaag honderden motorrijders gezien en hele groepen die hutjemutje bij elkaar staan op een parkeerplaats :shock:
Die zijn niet helemaal fris onder de deksel :!:
Mijn doel was Hummelo : ik was daar niet de enige motorrijder maar daar hield men wel enige afstand van elkaar.
73 René PA2RU

pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: Corona Virus.

#141 Bericht door pc1mb »

Onsubtiel doch treffend.

Afbeelding

Groet,

Marcel

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4526
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: Corona Virus.

#142 Bericht door PE1PQX »

Waarheid als een koe.... :mrgreen:
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Plaats reactie