ARRL 10m 10 en 11 dec. 2011

Alles over contesten.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

Re: ARRL 10m 10 en 11 dec. 2011

#16 Bericht door Steef »

Gefeliciteerd met je 50 staten man!

Ik denk idd dat er iets niet klopt, met hoe het wordt weergegeven.

Ik zie namelijk Wyoming en Nevada staan in jouw triple play, zonder dat er een qsl staat in elk van de 3 modes.

Dit klopt niet, want dan zou je de staat gewoon niet zien staan (zie het 160m plaatje van mij).

Maar even aan de ARRL vragen of ze het kunnen fiksen denk ik :?
Wie praat luistert niet

Gebruikersavatar
PA9X
Berichten: 1250
Lid geworden op: 19 apr 2008, 13:58
Roepletters: PA9X
Contacteer:

Re: ARRL 10m 10 en 11 dec. 2011

#17 Bericht door PA9X »

:evil: Had 108 qso's en 38 multipliers, allemaal mooi met excel gelogd op mijn netbook (N1MM stond alleen op de laptop). Alleen komt die sinds afgelopen weekend niet meer uit de slaapstand, dus harde reset, en weg is mijn log nu .... :evil:

Was verder wel een erg leuk en vooral relaxt contest met over 500kHz breed stations. Mooie propagatie ook, F2, Es, backscatter en grondgolf, alles door elkaar heen.

Gebruikersavatar
PA2REH
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 nov 2009, 18:08
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

Re: ARRL 10m 10 en 11 dec. 2011

#18 Bericht door PA2REH »

OM,s

Gefeliciteerd met het mooie resultaat. Maar dat je de info nu kwijt bent is zwaar :cry: , Jean-Paul. Heb je een mooi resultaat en nu kan je het niet meer terughalen. Maar als het een harde reset is geweest (toch hopelijk geen format?) en het staat wel op de HDD, zijn er wellicht tooltjes om e.e.a. nog terug te halen. Maar dan nu niets meer doen met de PC want dan overschrijf je de data. Misschien even de vraag in een nieuw draadje stellen? Ik heb er helaas niet zoveel verstand van.

Steef: Bedankt voor de congrats. Heb er hard voor moeten werken hihi. Nee, die lege velden klopt. Ik heb all entities aangevinkt. Anders zie je de lege velden in triple play niet en wordt het vergelijken moeilijker. Maar het grote onverklaarbare verschil is dus het lege veld in de triple play CW kolom want daar zouden alle staten dus gevuld moeten zijn. Nu ik goed kijk zie ik bij de wel bevestigde verbindingen dat er verschillende calls als confirmation worden gebruikt in het geval van CW en in het geval van Triple Play CW. Klaarblijkelijk zijn die database query's niet gekoppeld of zo.

73 Eric - pa2reh
best 73 de Eric - pa 2 reh
========================
Licensed since 1976 - CW operator
Member/operator PI4CC
Projectgroup PG.540
QRZ page: PA2REH

========================
"There are no strangers in Amateur Radio, just friends you haven't met."

Plaats reactie