AN400 stations

Alles over contesten.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pa0qrb
Berichten: 120
Lid geworden op: 04 jan 2010, 19:51
Roepletters: pa0qrb
Locatie: Julianadorp

Re: AN400 stations

#16 Bericht door pa0qrb »

Ik heb wel begrip voor de ergernis van Fred. Iets dergelijks hadden we ook met de ARRL Centennial (de W1AW/x stations).
Ik wil voorstellen om:
*Of* er geen wedstrijd van te maken
*Of* als er toch een wedstrijdelement in zit, QSO's op de WARC-banden alleen te laten meetellen voor de awards en niet voor de competitie. Immers, als er een competitie-element in zit is het de facto een contest en contesten horen niet thuis op de WARC-banden.

My 2p...

73
Harold.
Little Pistol: 100W on a wire.

Gebruikersavatar
PA2OLD
Berichten: 1478
Lid geworden op: 29 apr 2011, 07:56
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: AN400 stations

#17 Bericht door PA2OLD »

Ach, Fred klaagt maar als we dezelfde klachten hebben bij een contest, dan moeten we er maar een wennen of nog erger.
Dan vond ik dat van de AN400 nog reuze meevallen, er was meer dan genoeg ruimte en je hoorde ze ook niet de hele tijd, in tegenstelling met een contest.
Vooral als die wereldwijd is, je kan dan beter de set uit zetten... of je krijgt een grote mond. :(
Vriendelijke groet, Ben - PA2OLD / RØ6 JO21ww
Licensed since 1982.
Website: http://www.pa2old.nl

Gebruikersavatar
FrankSD
Berichten: 251
Lid geworden op: 01 mar 2012, 19:28
Locatie: JO21UA

Re: AN400 stations

#18 Bericht door FrankSD »

Inderdaad vond het ook vervelend afgelopen weekend. Een cq beantwoorden en dan te horen krijgen: "Only German stations"! Zeg dit dan dadelijk hé... de 2de die ik hoorde was dan ook cq Germany :roll: Heb mijn set dan maar uitgezet.

:lol:

73
Before You Speak >THINK<: Is it
True? Is it
Helpful? Is it
Inspiring? Is it
Necessary? Is it
Kind?

PA1FJ
Berichten: 228
Lid geworden op: 03 jun 2015, 20:48

Re: AN400 stations

#19 Bericht door PA1FJ »

Ach, met contesten heb ik niet zo'n probleem dan blijven de warc banden vrij, en overigens ben ik niet afhankelijk van de weekeinde als beroeps amateur Hi.

73 Fred

Plaats reactie