PA beker CW 2015

Alles over contesten.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA2REH
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 nov 2009, 18:08
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

PA beker CW 2015

#1 Bericht door PA2REH »

Was weer als vanouds. Leuke gezellige CW contest. Bedankt allemaal voor de puntje / leuke qso's
best 73 de Eric - pa 2 reh
========================
Licensed since 1976 - CW operator
Member/operator PI4CC
Projectgroup PG.540
QRZ page: PA2REH

========================
"There are no strangers in Amateur Radio, just friends you haven't met."

dxhunter
Berichten: 409
Lid geworden op: 15 jan 2010, 18:32

Re: PA beker CW 2015

#2 Bericht door dxhunter »

Hier ook genoten van mijn favoriete contest. Het was even hard werken maar ik ben erg tevreden met mijn behaalde score. Ik heb ook dit jaar weer QRP meegedaan. Iedereen die ik hoorde kon ik werken waarbij men mijn call eigenlijk altijd wel de eerste keer goed had, dus over de condities hoor je mij niet klagen. Ik heb voornamelijk met S&P mijn qso's verzameld maar ook als running station nog een aantal multi's gewerkt, en dat met 5Watt op een G5RV tussen de huizen.
Phone morgen laat ik aan me voorbij gaan.

Gebruikersavatar
Randy
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 okt 2011, 23:30
Roepletters: PH4X
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PA beker CW 2015

#3 Bericht door Randy »

Ik had andere verplichtingen. Nu heb ik een antenne die verre van geschikt is voor NVIS werk, maar normaal probeer ik altijd wel even wat punten weg te geven tussen 7050-7060 kHz aan N-amateurs die de moeite nemen om aan de CW-sectie mee te doen. Ooit de 2e prijs gewonnen in dat klassement, maar dat was omdat er maar 2 deelnemers waren :-).
Was het vandaag beter?

Kleine kans dat ik met SSB meedoe morgen. Contesten vanaf huis is gewoon niet mijn ding. Alleen in groepsverband is het leuk en vanaf PI4AMF is geen activiteit dit weekend.

Plaats reactie