contest call

Alles over contesten.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pe5jw
Berichten: 2033
Lid geworden op: 06 dec 2006, 17:47
Roepletters: pe5jw
Locatie: Zwolle
Contacteer:

contest call

#1 Bericht door pe5jw »

Ik heb even een vraag moet eerlijk zeggen dat ik nog niet verder na gezocht heb en misschien is het op de AT site wel makkelijk te vinden.

Als je met een groep mede amateurs bv de pacc contest wilt draaien onder 1 call dan kan je daar vast een special call voor aanvragen maar waar wordt zo'n call aan verbonden moet je bijvoorbeeld opgeven wie er allemaal mee gaan werken ? en moet je een vaste locatie opgeven ? hoe lang kan je zo'n call gebruiken of is dat afhankelijk van hoe je hem aanvraagt ?

Boel vragen maar er is vast wel iemand die begrijp wat ik graag wil weten ;)
Groet, Joeri

typ en schijf fouten mogen zelf vervangen worden door de onderstaande letters en cijfers:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

pa2et
Berichten: 187
Lid geworden op: 10 aug 2006, 15:13
Locatie: Baarn

#2 Bericht door pa2et »

Dat staat in het (nieuwe) roepletter beleid:

http://www.agentschap-telecom.nl/markts ... eleid.html

Kijk maar onder "Bijzondere roepletters".
73
Eat



ham4ever!

pe5jw
Berichten: 2033
Lid geworden op: 06 dec 2006, 17:47
Roepletters: pe5jw
Locatie: Zwolle
Contacteer:

#3 Bericht door pe5jw »

Mooi dankjewel Eat je bent wel snel zeg ik wou net eens bij AT gaan kijken.

>
Bijzondere roepletters
Bijzondere roepletters kunnen worden aangevraagd ten behoeve van het gebruik bij evenementen waarbij sprake is van promotie activiteiten die het zendamateurisme ten goede komen en bij deelname aan georganiseerde radiowedstrijden.
....
Wanneer door een groep wordt deelgenomen aan een evenement of een georganiseerde radiowedstrijd, is het toegestaan dat leden van de groep gebruik maken van de toegewezen bijzondere roepletters. Zij krijgen hiermee niet meer bevoegdheden dan die verbonden zijn aan hun eigen categorie vergunning.
.....
De termijn waarbinnen een aanvraag voor bijzondere roepletters kan worden gedaan is ten hoogste 6 maanden en tenminste 3 weken vóór de datum van het evenement.
.....
Bijzondere roepletters kunnen per activiteit worden aangevraagd voor een periode van maximaal 16 dagen. Indien een georganiseerde radiowedstrijd bestaat uit meerdere onderdelen die tezamen tot één klassering leiden, kunnen bijzondere roepletters voor maximaal één jaar worden gereserveerd.
Voor de toestemming is per periode van 16 dagen een vergoeding verschuldigd.
<

Precies wat ik weten wou.
Groet, Joeri

typ en schijf fouten mogen zelf vervangen worden door de onderstaande letters en cijfers:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Plaats reactie