gesloten

Alles over contesten.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pa3geg
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 nov 2007, 14:28

gesloten

#1 Bericht door pa3geg »

gesloten
Laatst gewijzigd door pa3geg op 16 mar 2013, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.

PA3LS
Berichten: 295
Lid geworden op: 23 dec 2005, 11:09
Locatie: Zaandam

Re: Contesten loopt volledig uit de hand

#2 Bericht door PA3LS »

Als je iets wil bereiken, moet je dat goed beargumeteren.
- Waarom zou je niet naar de WARC banden uitwijken?
- Waarom wil je contests kwijt?

Het heeft weinig zin om 't hier zo neer te plempen. Je zult 't anders moeten doen - mensen oproepen om de verenigingen te vragen om actie te ondernemen.

Dennisd
Berichten: 507
Lid geworden op: 08 feb 2012, 08:41

Re: Contesten loopt volledig uit de hand

#3 Bericht door Dennisd »

ruimte zat om uit te wijken....

pe5t
Berichten: 1551
Lid geworden op: 20 apr 2010, 08:35

Re: Contesten loopt volledig uit de hand

#4 Bericht door pe5t »

....en anders is Manuela er altijd nog om je te troosten.

pa3geg
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 nov 2007, 14:28

Re: Contesten loopt volledig uit de hand

#5 Bericht door pa3geg »

Je hebt een keurig antwoord geplaatst bedankt ik verwijder het nu weer want de rest was dus wat ik al had verwacht

PD3LV schreef:Als je iets wil bereiken, moet je dat goed beargumeteren.
- Waarom zou je niet naar de WARC banden uitwijken?
- Waarom wil je contests kwijt?

Het heeft weinig zin om 't hier zo neer te plempen. Je zult 't anders moeten doen - mensen oproepen om de verenigingen te vragen om actie te ondernemen.

Gebruikersavatar
PD2R
Berichten: 2426
Lid geworden op: 24 mei 2007, 11:08
Locatie: Krabbendijke
Contacteer:

Re: Contesten loopt volledig uit de hand

#6 Bericht door PD2R »

Het zoveelste anti contest topic :mrgreen: . Reken hier trouwens niet op al te veel steun, je begeeft je immers in het contest gedeelte van het forum.

Je hebt trouwens geluk. Dit jaar, en volgend jaar trouwens ook, telt maart 5 weekenden in plaats van de gebruikelijke 4 weekenden.
Normaal worden contesten georganiseerd op het 1e, 2e, 3e of laatste weekend van de maand. Zelden wordt er gesproken over het 4e weekend van de maand. Komend weekend is het 4e weekend van maart maar niet het laatste weekend van maart. Komend weekend heb je dus weinig last het door jou gehate contesten.

Verder wens ik je oprecht veel sterkte. Je zult het nodig hebben want het contesten zal echt niet verdwijnen. De afgelopen jaren is de populariteit van het contesten alleen maar toe genomen.
73, Maarten PD2R/OV2T

TRX: Icom IC-7300 / Yaesu FT 857D
Ant: End Fed antennes voor 20 en 40 meter / Diamond X-30
Website: PI4DX Contest Group Zeeuws-Vlaanderen
QRZ pagina: PD2R

pa3geg
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 nov 2007, 14:28

Re: Contesten loopt volledig uit de hand

#7 Bericht door pa3geg »

Maarten bedankt ik heb het al weer gesloten de moderator mag dit topic weer verwijderen het was in een emotionele ( kwade) opwelling heeft dus geen zin

PD2R schreef:Het zoveelste anti contest topic :mrgreen: . Reken hier trouwens niet op al te veel steun, je begeeft je immers in het contest gedeelte van het forum.

Je hebt trouwens geluk. Dit jaar, en volgend jaar trouwens ook, telt maart 5 weekenden in plaats van de gebruikelijke 4 weekenden.
Normaal worden contesten georganiseerd op het 1e, 2e, 3e of laatste weekend van de maand. Zelden wordt er gesproken over het 4e weekend van de maand. Komend weekend is het 4e weekend van maart maar niet het laatste weekend van maart. Komend weekend heb je dus weinig last het door jou gehate contesten.

Verder wens ik je oprecht veel sterkte. Je zult het nodig hebben want het contesten zal echt niet verdwijnen. De afgelopen jaren is de populariteit van het contesten alleen maar toe genomen.

Gebruikersavatar
PD2R
Berichten: 2426
Lid geworden op: 24 mei 2007, 11:08
Locatie: Krabbendijke
Contacteer:

Re: gesloten

#8 Bericht door PD2R »

Begrijpelijk, overkomt mij helaas ook wel eens. :wink:
73, Maarten PD2R/OV2T

TRX: Icom IC-7300 / Yaesu FT 857D
Ant: End Fed antennes voor 20 en 40 meter / Diamond X-30
Website: PI4DX Contest Group Zeeuws-Vlaanderen
QRZ pagina: PD2R

dxhunter
Berichten: 409
Lid geworden op: 15 jan 2010, 18:32

Re: Contesten loopt volledig uit de hand

#9 Bericht door dxhunter »

Na vanmiddag wat rondgehangen te hebben op 40m werd het na een tijdje wat drukker met contest stations. Toen QSY gegaan naar 30M en op een rustige band nog 2 lange cw qso's gemaakt zonder een seconde qrm te hebben gehad van wie dan ook. Als ik het goed heb is het een Russische contest die nu aan de gang is. Wij hadden onze pacc een week of wat terug, dus ik gun de Russen nu hun feestje. :)
Ik zag trouwens met rev. beacon netw. dat er best veel NL stations aan deze contest meedoen.

PE2CH

#10 Bericht door PE2CH »

...
Laatst gewijzigd door PE2CH op 22 okt 2013, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Theo

Re: gesloten

#11 Bericht door Theo »

PA4DHG schreef: Het leven bestaat toch niet louter en alleen uit je zendamateurhobby??
Oei daar heb je mij te pakken, ja ik leef er wel voor.
Gelukkig heb ik niet veel met de kortegolf, dus maak me daar niet zo druk om :wink:

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: gesloten

#12 Bericht door PA3HMP »

gesloten ?

Plaats reactie