KF161-Tracker printen

Alles over de diverse digitale modi.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE1ICQ
Berichten: 110
Lid geworden op: 23 aug 2005, 09:54
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

KF161-Tracker printen

#1 Bericht door PE1ICQ »

Wie zelf, voor niet-commercieel gebruik, de KF161-Tracker print wil etsen kan gebruik maken van deze EPS files. Deze EPS files zijn van het printontwerp zoals gebruikt in de bouwpakketjes uit de periode 2004-2006.

Nieuw is dat ik zojuist (1 maart 2007) besloten heb om nog een beperkte serie KF161-Tracker printen te laten maken. Het ontwerp is een beetje aangepast. Op de print is nu plaats voor een grotere 5V spanningsregelaar. Hierdoor wordt het mogelijk om ook een externe GPS ontvanger uit de KF161 te voeden. Bouwpakketjes van de KF161-Tracker zullen vanaf ca. 15 maart verkrijgbaar zijn bij EZ Kits. En natuurlijk ook 17 maart tijdens de radiovlooienmarkt in Rosmalen.

73, PE1ICQ

Gebruikersavatar
PE1ICQ
Berichten: 110
Lid geworden op: 23 aug 2005, 09:54
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

KF161-Tracker

#2 Bericht door PE1ICQ »

Een jaar geleden heb ik op veler verzoek toch nog een aantal KF161-Tracker printen laten maken. Deze beginnen nu op te raken, en gezien de lage omzetsnelheid ben ik ook niet meer van plan een nieuwe serie te laten maken als de huidige op zijn.

Dus wie nog van plan is/was om tzt een KF161-Tracker bouwpakket te bestellen.... grijp nu je kans.

Ik heb nog 7 stuks, en zal deze meebrengen naar de raodiovlooienmarkt in Rosmalen. (stand b94)

73, Arno PE1ICQ
73 PE1ICQ
//Arno Verhoeven

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

#3 Bericht door PE7EB »

Ik neem aan dat de KF163 sets ook meegaan?
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Gebruikersavatar
PE1ICQ
Berichten: 110
Lid geworden op: 23 aug 2005, 09:54
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

#4 Bericht door PE1ICQ »

Jazeker,
en de PIC programmer kitjes,
en de nieuwe CAT interface kitjes,
en de supergevoelige SiRF GPS muis,
en ook nog losse onderdelen zoals,
diverse type PIC microcontrollers,
IRF510 MOSFETs,
FQN1N50C MOSFETs,
SA612 DOUBLE-BAL MIXER/OSC.

En de andere helft van de kraam zal worden gevuld met zolder opruiming spullen ;-)

73, Arno PE1ICQ
73 PE1ICQ
//Arno Verhoeven

Gebruikersavatar
PE1ICQ
Berichten: 110
Lid geworden op: 23 aug 2005, 09:54
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

KF161-Tracker printen zijn op...

#5 Bericht door PE1ICQ »

Enkele weken geleden zijn de laatste twee KF161-Tracker bouwpakketten verkocht. Omdat de omzetsnelheid het laatste jaar erg laag is geweest zal geen nieuwe serie printen meer worden aangemaakt.
Samen met het Museum jan Corver hebben we het gevoel dat we hiermee toch een "belangrijke periode" afsluiten. Dit omdat we denken dat de combi van goedkope KF161 en de speciaal daarvoor gemaakte tracker er mede voor heeft gezorgd dat de APRS "rage" in Nederland goed op gang is gekomen.

Maar niet getreurd. Het Museum verkoopt nog steeds het jonge broertje van de KF161. Dat is de KF163 met een ingebouwde tracker.

En voor wie nog een kleine tracker zoekt voor in combinatie met een andere transceiver is er na de zomer een nieuw bouwpakket beschikbaar. Deze tracker is opgebouwd op dezelfde print als de CTSS encoder, en morse callgever (zie .sig hieronder).

73, Arno PE1ICQ
73 PE1ICQ
//Arno Verhoeven

Plaats reactie