DMR portofoon

Alles over de diverse digitale modi.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PD0W
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 mar 2019, 09:25
Roepletters: PD0W

DMR portofoon

#1 Bericht door PD0W »

hey allemaal,

sinds kort ben ik begonnen met deze hobby en heb ik DMR portofoon gekocht (anytone at-d878uv).

nou werkt analoog prima en heb ik alle reapters er in kunnen zetten. maar nou wil ik graag met DMR werken ik heb mijn DMR ID aangevraagde en gekregen.

nou zit ik met een probleem ik weet niet hoe ik mijn portofoon programmeren naar een DMR reapter op brandmeister network. zijn daar ergens goede handleiding voor? want ik kan ze niet vinden.
Groetjes Joeri

PA3CQJ
Berichten: 75
Lid geworden op: 03 feb 2014, 20:30
Roepletters: PA3CQJ
Contacteer:

Re: DMR portofoon

#2 Bericht door PA3CQJ »

Een kant en klare codeplug staat op hamdigitaal.nl > Bestanden > Codeplugs > Anytone Codeplug >
2019-04-15 ATD878UV Basis Codeplug DMRTECHNORONDE-V4 (2)

Voor meer informatie kun je je aanmelden bij het dmrtechnoronde forum.
Rutger
PA3CQJ

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: DMR portofoon

#3 Bericht door elsinga »

En ook op https://pc5e.nl/d878uv staat een codeplug met alle analoge en DMR repeaters van NL, B en DE.
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Plaats reactie