eQSL probleem met koppelingen

Alles over de diverse digitale modi.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pa0sjm
Berichten: 513
Lid geworden op: 09 aug 2008, 19:29
Roepletters: pa0sjm
Locatie: Edam

eQSL probleem met koppelingen

#1 Bericht door pa0sjm »

Op een oudere pc met windows 7 die ik voor de radio hobby gebruik heb ik een vreemd probleem.
Met de browser Internet Expl.11 ga ik via eQSL.cc bijv.naar de map Archief.
Klik ik op een van de meldingen dan zie ik bijv. een eQSL van een station welk ik heb gewerkt. Kan in PSK of FT8 of anders zijn.
Nu is er in die melding links een "knop" DISPLAY . En soms rechts een vinkje in een groene achtergrond.
Dat is dus om met DISPLAY de eqsl kaart te kunnen bekijken (afdrukken) en met de groene vink kan men een qso bevestigen.
Maar ..... nu komt het .... op mijn laptop (Win10) en IE 11 werkt die knop DISPLAY perfect. (is dat een koppeling ??).
Maar op mijn PC met Win 7 en IE 11 kan ik met die knoppen niets doen. Ik heb alle instellingen nagelopen in vergelijking met IE11 op mijn laptop maar ik vind geen verschillen. (zo op eerste gezicht) Op dezelfde PC werkt het allemaal wel met bijv. Firefox of Brave.(Brave is een mooie browser, erg snel en voorzien van ingebouwde adv. blokkering)
Dan zou je toch denken dat er iets moet zijn met instellingen van IE 11 op de pc met win7 ?
Wie, o wie kan me helpen met dit vreemde verschijnsel?
73 pa0sjm
Ieder meent zijn uil een valk te zijn .
FT757GX, TS700, Condor 16, Condor 46 en Tuners home-made (S-match en Mc Coy).

Gebruikersavatar
pa0sjm
Berichten: 513
Lid geworden op: 09 aug 2008, 19:29
Roepletters: pa0sjm
Locatie: Edam

Re: eQSL probleem met koppelingen

#2 Bericht door pa0sjm »

[quote="pa0sjm"]Op een oudere pc met windows 7 die ik voor de radio hobby gebruik heb ik een vreemd probleem.
Met de browser Internet Expl.11 ga ik via eQSL.cc bijv.naar de map Archief.
Klik ik op een van de meldingen dan zie ik bijv. een eQSL van een station welk ik heb gewerkt. Kan in PSK of FT8 of anders zijn.
Nu is er in die melding links een "knop" DISPLAY . En soms rechts een vinkje in een groene achtergrond.
Dat is dus om met DISPLAY de eqsl kaart te kunnen bekijken (afdrukken) en met de groene vink kan men een qso bevestigen.
Maar ..... nu komt het .... op mijn laptop (Win10) en IE 11 werkt die knop DISPLAY perfect. (is dat een koppeling ??).
Maar op mijn PC met Win 7 en IE 11 kan ik met die knoppen niets doen. Ik heb alle instellingen nagelopen in vergelijking met IE11 op mijn laptop maar ik vind geen verschillen. (zo op eerste gezicht) Op dezelfde PC werkt het allemaal wel met bijv. Firefox of Brave.(Brave is een mooie browser, erg snel en voorzien van ingebouwde adv. blokkering)
Dan zou je toch denken dat er iets moet zijn met instellingen van IE 11 op de pc met win7 ?
Wie, o wie kan me helpen met dit vreemde verschijnsel?
73 pa0sjm[/quote
Goh .. zo weinig responce. Waar zijn de kenners ?
Nou , ik ben gestopt met IE 11 en met de browser Vivaldi werkt alles normaal, dus gewoon goed.
Alleen wilde ik graag weten waarom IE 11 op de ene pc wel werkt en op een andere niet, of minder.
73 pa0sjm
Ieder meent zijn uil een valk te zijn .
FT757GX, TS700, Condor 16, Condor 46 en Tuners home-made (S-match en Mc Coy).

Plaats reactie