private key dmr portofoon

Alles over de diverse digitale modi.
Bericht
Auteur
Bert_1
Berichten: 743
Lid geworden op: 07 jul 2013, 09:11
Roepletters: PE1KVL

Re: private key dmr portofoon

#16 Bericht door Bert_1 »

Prima opgelost toch? Ik wou al zoiets opperen maar je weet nooit hoe zoiets wordt opgevat dus maar niet gedaan. Succes met de rest.
Bert

Gebruikersavatar
Rene - pg3r
Berichten: 846
Lid geworden op: 18 okt 2009, 15:17
Roepletters: pg3r
Locatie: Rotterdam

Re: private key dmr portofoon

#17 Bericht door Rene - pg3r »

PE1KEL schreef:Rare jongens, die zendamateurs.
http://zendamateur.com/viewtopic.php?f= ... 64#p194064

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: private key dmr portofoon

#18 Bericht door elsinga »

[mod] Veel commotie helaas. De reacties over legaliteit waren op de eerste posting met vraag, waarin nog niets over N in opleiding bekend was. De commotie daarna was over die (terechte) reacties. Als moderator waardeer ik het zeer dat andere forumgebruikers alert zijn op mogelijk illegaal gebruik, maar minder dat op opmerkingen daarover negatieve reacties volgen. En nee, "medeplichtig" is niet overdreven, helaas.

Draadje gaat op slot.[/mod]
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gesloten