Waarschuwing aanschaf / upgrade MixW V3.x

Alles over de diverse digitale modi.
Bericht
Auteur
PA1OKZ
Berichten: 178
Lid geworden op: 14 aug 2008, 16:06
Contacteer:

Waarschuwing aanschaf / upgrade MixW V3.x

#1 Bericht door PA1OKZ »

Ik ben altijd een bijzonder tevreden gebruiker geweest van MixW en heb in het verleden updates aangeschaft ter ondersteuning van de verdere ontwikkeling. Helaas zit er niet erg veel pit meer in de ontwikkelaars, maar enige tijd geleden is dan toch wel MixW V3 verschenen. Dit vereist een betaalde upgrade en zo gezegd zo gedaan.

Na de aanschaf van de upgrade via Paypal ontving ik netjes een geautomatiseerd bericht dat de registratie binnen 48uur actief zou zijn. Dit gebeurde helaas niet. Na drie dagen een mailtje gestuurd naar het contactadres én naar de ontwikkelaar (UT2UZ). Helaas geen reactie gekregen. Na 7 en 12 dagen nog een mailtje op herhaling, maar helaas geen response en geen registratie.

Betaling geschiedt via PayPal, hier heb ik een geschil aangemaakt. Vandaag heb ik bericht van PayPal ontvangen dat het geschil in mijn voordeel beslecht is en ik het bedrag teruggestort krijg.

Ik weet natuurlijk niet wat er gaande is daar bij de makers in de Oekraine, er is daar immers veel loos. Dit bericht is daarom ook alleen om je bewust te maken van het feit dat registratie mogelijk niet gebeurt. Je loopt geen risico om het bedrag kwijt te raken want indien jouw registratie ook niet werkt dan kan je het dus gewoon terugclaimen.

Groet,

Mischa, PA1OKZ

Plaats reactie