Waterdichte kast

Alles over zelfbouwprojecten.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PE3FRX
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:54

Waterdichte kast

#1 Bericht door PE3FRX »

Hallo allen

Voor mijn viervoudiger van 13cm naar 3cm ben ik opzoek naar een waterdichte kast (het spul moet boven op het dak zo dicht mogelijk bij de schotel)
Ik heb er al eentje in m'n handen gehad bij de Technische Unie (groothandel) maar helaas geen KvK nummer dus koop ging niet door... (bummer)

Wie kan mij helpen hiermee of weet een adres rondom Utrecht die deze kasten verkoopt het liefst ip66 of ip67

Grtzz PE3FRX

PA1JVS
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 mei 2005, 22:31
Locatie: lekkerkerk
Contacteer:

#2 Bericht door PA1JVS »

Hoe groot moet dat kastje zijn. Ik kan je misschien wel helpen.
Mijn qth is redelijk dicht bij Utrecht
mvg PA1JVS

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7113
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Waterdichte kast

#3 Bericht door PE2AAB »

PE3FRX schreef:Hallo allen

Voor mijn viervoudiger van 13cm naar 3cm ben ik opzoek naar een waterdichte kast (het spul moet boven op het dak zo dicht mogelijk bij de schotel)
Ik heb er al eentje in m'n handen gehad bij de Technische Unie (groothandel) maar helaas geen KvK nummer dus koop ging niet door... (bummer)

Wie kan mij helpen hiermee of weet een adres rondom Utrecht die deze kasten verkoopt het liefst ip66 of ip67

Grtzz PE3FRX
ALs je het bestelnummer hebt kan ik hem voor je klaar laten leggen bij de Technische Unie. Rick
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PE3FRX
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:54

#4 Bericht door PE3FRX »

Helemaal super deze reacties de HAM-spirit leeft nogwel.

Voor het bestelnummer zal ik even terug moeten naar de Technische Unie om het op te schrijven, ze zullen wel vreemd kijken daar.
Misschien kan ik je daarvoor beter even een PM sturen...

De afmetingen zijn niet zo kritisch dacht zo van 20x15x8 oid.

Dit moet erin samen met een PIC die de monitor spanningen en temperatuur meet zodat ik deze in de shack kan aflezen.

Afbeelding

Grtzz PE3FRX

Plaats reactie