Gratis entree op de DvdRA 2016

Alles over zelfbouwprojecten.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA2LO
Berichten: 815
Lid geworden op: 23 jun 2008, 21:25
Locatie: Ermelo, Gelderland
Contacteer:

Gratis entree op de DvdRA 2016

#1 Bericht door PA2LO »

Even een stukje promotie. Mag dat? Vast wel toch?
En omdat de DvdRA pas in november is, heb je nog een hele zomer om de soldeerbout "ter hand te nemen" :wink:


- - - - - - - -
Op zaterdag 5 november wordt er in Apeldoorn weer de jaarlijkse Dag voor de RadioAmateur gehouden.

Wil jij dit jaar gratis naar binnen? Dat kan!

De zelfbouwtentoonstelling is een zeer gewaardeerd onderdeel van de DvdRA. Om de bezoekers meer eigenbouw te kunnen tonen, heeft de organisatie besloten om deelnemers die tijdens de DvdRA hun zelfbouw projecten tonen, bijzondere privileges te geven.

Deelnemers aan de zelfbouwtentoonstelling krijgen:
– toegang tot de DvdRA zonder entreekosten
– gratis parkeren
– een goed gevuld lunchpakket, en
– een blijvende herinnering aan deelname van deze zelfbouwtentoonstelling op de DvdRA.

Denk niet dat de tentoonstelling alleen is voor de meest fantastische elektronica bouwsels! Inspiratie vinden de bezoekers juist ook in meer toegankelijke zelfbouw. Wees dus niet te bescheiden, maar laat jou creatie(s) zien!

Voor deelname kan je je opgeven bij Jos Disselhorst (PA3ACJ). Mail adres is <Jos zijn call>@veron.nl

Vergeet niet aan te geven met hoeveel personen je komt en een korte beschrijving van het bouwproject dat je zult tonen. Iedere aanmelder ontvangt van Jos dan nadere informatie.

- - - - - -

PE5PVB
Berichten: 814
Lid geworden op: 10 apr 2006, 16:03
Roepletters: PE5PVB
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Re: Gratis entree op de DvdRA 2016

#2 Bericht door PE5PVB »

Goed initiatief.

Gebruikersavatar
PH2LB
Berichten: 1430
Lid geworden op: 06 mar 2013, 20:31
Roepletters: PH2LB
Locatie: Almelo/JO32HI
Contacteer:

Re: Gratis entree op de DvdRA 2016

#3 Bericht door PH2LB »

Na via diverse media en eyeballqso's gespammed te zijn dat er behoefte is om de zelfbouwtentoonstelling te vullen, ben ik overstag gegaan en heb me vanmorgen aangemeld.

Nu nog ff wachten op het oordeel van de ballotagecommissie en wie weet kom ik de bezoekers vervelen met mijn geknutsel :wink:

Zie ook topic : http://www.zendamateur.com/viewtopic.php?f=6&t=16476
73, Lex

"Computers are fun, but there is more between one and zero"
www.ph2lb.nl . . . . facebook.com/PH2LB

Plaats reactie