Mantelstroomfilter

Alles over zelfbouwprojecten.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
RV
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 okt 2007, 23:31
Locatie: Zutphen

Mantelstroomfilter

#1 Bericht door RV »

In aansluiting op het topic Help ... Mantelstromen (http://www.zendamateur.com/viewtopic.ph ... c&start=45) staat hieronder de link naar mijn zelfbouwontwerp van een mantelstroomfilter.

http://home.planet.nl/~verel032/HTML_Ma ... r/home.htm

DELETED

#2 Bericht door DELETED »

DELETED

RV
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 okt 2007, 23:31
Locatie: Zutphen

#3 Bericht door RV »

Harm,

Bedankt. Ik heb het hersteld.

m.v.g.
Rens

PA3FAT
Berichten: 1300
Lid geworden op: 05 jun 2006, 21:10
Roepletters: PA3FAT
Locatie: Valkenswaard

#4 Bericht door PA3FAT »

Maar waar werkt het filter nu goed? Op welke frequenties neem je welke verandering waar?
-------------------------------------------------------
FB23 voor HF, 9 El Tonna voor 2m, 13 El Flexa voor 70cm en 23 El Tonna voor 23cm.
Qrv op 145.700 (Ehv)

DELETED

#5 Bericht door DELETED »

DELETED
Laatst gewijzigd door DELETED op 06 mei 2008, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

RV
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 okt 2007, 23:31
Locatie: Zutphen

#6 Bericht door RV »

PA0WV,

Zou je de eerste drie alinea's kunnen illustreren mbv tekeningen/schema's.
Ik kan de termen niet goed uit elkaar houden (binnenmantel, buitenmantel aan de binnenzijde, aansluitpunt, binnen- en buitenaderpunt).

Als je dat kan verduidelijken is het m.i. een waardevolle toevoeging op het fenomeen mantelstromen.


Verder wordt het nu wel verwarrend dat er op 2 topics over hetzelfde wordt gesproken. Dat heb ik zelf een beetje in de hand gewerkt.
Mijn bedoeling was slechts een bouwontwerp onder Zelfbouw onder te brengen en de discussie verder onder Antennes te laten verlopen.
Kan de moderator hier wat orde in de chaos scheppen? Wat mij betreft kan het na mijn eerste bericht afgesloten worden en de rest verplaatst worden naar Antennes - Help....Mantelstromen. Kan dat?

m.v.g.
Rens

Plaats reactie