lHandleiding (Ned) beschikbaar: Installeren PowerSDRv2.3.5

Alles over zelfbouwprojecten.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pa3cvi
Berichten: 326
Lid geworden op: 20 dec 2005, 17:02
Roepletters: pa3cvi
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

lHandleiding (Ned) beschikbaar: Installeren PowerSDRv2.3.5

#1 Bericht door pa3cvi »

pa3cvi schreef:Om met de LimaSDR te kunnen ontvangen/zenden, heb je een stukje software nodig in de vorm van een programma.
Veelal wordt daar PowerSDR voor gebruikt. De enige die over de installatie daar over iets vermeldt op internet, is Bernd Werner (DL9WB)
De laatste publicatie van hem was een handleiding ten behoeve voor Windows7. (Duitstalig).

Helaas lukte in eerste instantie de installatie op mijn PC met Windows 8.1 niet.
Na wat zoekwerk, en overleg met Werner, is het mij toch gelukt om de installatie succesvol af te ronden.
Het gaat hier om de PowerSDR v2.3.5 versie, die je vrij eenvoudig kunt installeren.

Omdat ik de gewoonte heb, alle opgedane ervaringen te documenteren, heb ik ook hiervan een Nederlandstalige handleiding geschreven.
Zelf zou ik het jammer vinden dat deze handleiding bij mij in de lade blijft liggen en zodoende anderen de mogelijkheid te ontnemen om om daar ook kennis van te nemen.
Vandaar dat ik dit forum aanschrijf om te melden dat er bij mij een Nederlandstalige installatie handleiding klaar ligt in PDF formaat.
Zijn er onder jullie die menen nog meer Lima bouwers onder ons te weten die interesse hebben, dan houd ik mij aanbevolen.

73 Cees, PA3CVI

PA3BAS
Berichten: 2609
Lid geworden op: 07 jan 2011, 22:19
Roepletters: PA3BAS
Locatie: JO21XX

Re: lHandleiding (Ned) beschikbaar: Installeren PowerSDRv2.

#2 Bericht door PA3BAS »

Je zou deze PDF als vijlage aan een bericht kunnen plakken, dan heb je er zelf geen omkijken naar. Ik ben er wel in geinteresseerd, er ligt nog een pakket op bouwing te wachten.
.... But will it blend?

Plaats reactie