Funkamateur, waar te koop in Nijmegen

Nuttige informatie en handige links.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Taxie
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 mei 2010, 17:35
Roepletters: pd4tax
Locatie: Nijmegen

Funkamateur, waar te koop in Nijmegen

#1 Bericht door Taxie »

Evenals zoveel collegaamateurs heb ik een Baofeng UV-3R porto in China gekocht en eigenlijk wil ik alles over dit portootje weten.Nu heb ik op dit forum al ontzagelijk veel informatie vergaard maar ik wil dit artikel lezen. Dus heel Nijmegen afgelopen om het laatste nummer van FA te kopen maar helaas niet verkrijgbaar, zelfs niet bij die zeer uitgebreide winkel op de Bisschop Hamerstraat.
Jammer, iemand een id ?
Ger
Mijn naam is Taxie en weet nergens van, maar wel standby op kanaal 27 AM in Nijmegen!
En QRV op de 145.750 FM en 28.210 Digitaal als PD4TAX.

PD4M
Berichten: 809
Lid geworden op: 06 mar 2009, 11:13

Re: Funkamateur, waar te koop in Nijmegen

#2 Bericht door PD4M »

Funkamateur wordt sinds eind vorig jaar niet meer aan Nederland geleverd. Wegens te weinig belangstelling. Ook recentelijk in Duitsland zie ik hem niet meer in de kiosken en boekhandels.
Je kunt een abonnement nemen. Echt goedkoop! Maar daar is het je nu natuurlijk niet om te doen. Je wilt een afdruk van dat artikel. Ikzelf heb daar de voorzieningen niet voor. En gezien de recente copyright discussie brand ik daar mijn vingers ook niet aan ;-)

Iemand anders wil dit misschien voor je regelen. Mogelijk heeft Funkamateur een 'pay per view' mogelijkheid waarbij je een artikel per stuk kunt kopen?

Maarten
PD4M
Maarten
PD4M

Theo

Re: Funkamateur, waar te koop in Nijmegen

#3 Bericht door Theo »

Het kost niets, en kwam niet goed uit de metingen.
Was zendamateur onwaardig.
De gevoeligheid was wel aardig in orde van de ontvanger.

Taxie
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 mei 2010, 17:35
Roepletters: pd4tax
Locatie: Nijmegen

Re: Funkamateur, waar te koop in Nijmegen

#4 Bericht door Taxie »

Bedankt een ieder, ik bedenk me dat ik lid ben van de veron en dat de fa te leen is in de bieb van veron nijmegen.
73 Ger PD4TAX
Mijn naam is Taxie en weet nergens van, maar wel standby op kanaal 27 AM in Nijmegen!
En QRV op de 145.750 FM en 28.210 Digitaal als PD4TAX.

Gebruikersavatar
pa3agz
Berichten: 176
Lid geworden op: 11 dec 2010, 23:27

Re: Funkamateur, waar te koop in Nijmegen

#5 Bericht door pa3agz »

Ben al jarenlang lezer van Funk-Amateur (via VERON abonnement)

Tot vorige jaar was deze ook te koop via de goede boekhandel of kiosken, maar helaas is toen uit de handel genomen, zoals je in de vorige posting kon lezen.
Wim

73 de NL4509 / PA3AGZ
QTH: Amersfoort - R03 - JO22QD
Lid van: VERON, OTC en IPARC

PA0HOP
Berichten: 315
Lid geworden op: 04 feb 2010, 17:12
Roepletters: PA0HOP

Re: Funkamateur, waar te koop in Nijmegen

#6 Bericht door PA0HOP »

taxie schreef:Evenals zoveel collegaamateurs heb ik een Baofeng UV-3R porto in China gekocht en eigenlijk wil ik alles over dit portootje weten.Nu heb ik op dit forum al ontzagelijk veel informatie vergaard maar ik wil dit artikel lezen. Dus heel Nijmegen afgelopen om het laatste nummer van FA te kopen maar helaas niet verkrijgbaar, zelfs niet bij die zeer uitgebreide winkel op de Bisschop Hamerstraat.
Jammer, iemand een id ?
Ger
Funkamateur is niet meer los verkrijgbaar; uitsluitend via abonnement.
73
Hans, pa0hop

p.s. voorheen kocht ik hem ook in de Bischophamerstraat in Nijmegen. Helaas het kan niet meer.

Plaats reactie