Electron in PDF formaat op CD (behalve .... )

Nuttige informatie en handige links.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wbeekman
Berichten: 1184
Lid geworden op: 17 okt 2005, 14:27
Locatie: Amersfoort / Regio 03

Electron in PDF formaat op CD (behalve .... )

#1 Bericht door wbeekman »

Electron jaargangen zijn nu ook op CD te bestellen, echter verschillende zaken zijn niet meegenomen.

B.v. Advertenties ..

Ik begrijp alleen het WAAROM niet.
Als je de papieren uitvoering hebt en deze jarenlang bewaart, dan heb je toch ook alle advertenties.
Tevens is het leuk om nog eens alle vroegere advertienties erop na te slaan.

Wie o wie begrijpt dit ?

Ook zou dit VEEL duidelijker moeten worden aangegeven op de VERON Servicebureau website.
(Misleidende reclame makerij - ELECTRON 2000 op CD)
Wim

73 de NL4509 / PA3AGZ
QTH: Amersfoort - R03 - JO22QD
Lid van: VERON, OTC en IPARC

Gebruikersavatar
PE1ICQ
Berichten: 110
Lid geworden op: 23 aug 2005, 09:54
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

#2 Bericht door PE1ICQ »

Hoi,

Ik weet er het fijne niet van af, maar ik kan me zo voorstellen dat de uitgave van de CDROM uitgaat van de redactie van Electron, en niet vanuit de drukker van het maandblad.

De redactie heeft natuurlijk alle artikelen, en kan deze in electronische vorm uitgeven.
En de advertenties worden (zoals je in de colofon van Electron kunt lezen) door een derde partij geregeld.

Verder vind ik misleiding een groot woord, en niet helemaal op z'n plaats in deze.

73, Arno PE1ICQ.

Gebruikersavatar
wbeekman
Berichten: 1184
Lid geworden op: 17 okt 2005, 14:27
Locatie: Amersfoort / Regio 03

VERON gelden voor de Bieb..

#3 Bericht door wbeekman »

Misschien moet de VERON eens wat geld uittrekken voor de Bieb om te digitaliseren. (b.v. eens de CD's aan te schaffen van de verschillende amateurbladen. - FUNK - FUNK-AMATEUR, ARRL bladen etc..)

Zodoende kan de bieb wat bladen vervangen door de digitale uitgave wat weer ruimte kreert. (evt de gevraagde artikelen via email toesturen in PDF vorm, e.e.a wel na betaling natuurlijk. )

Was zomaar eens een idee tav kosten- en ruimtebesparing voor de VERON Bieb.
Wim

73 de NL4509 / PA3AGZ
QTH: Amersfoort - R03 - JO22QD
Lid van: VERON, OTC en IPARC

Plaats reactie