Vragenboek F examen

Nuttige informatie en handige links.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Yasyam
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2013, 14:02

Vragenboek F examen

#1 Bericht door Yasyam »

Hallo allemaal. Ik ben net geslaagd voor het n examen en dus wordt het de hoogste tijd om meteen verder omhoog te kijken. Ik zie dat er een nieuw vragenboek over het F examen is. Weet iemand of de berekeningen bij de opgaven daarin helemaal uitgewerkt worden of wordt alleen het goede antwoord gegeven en moet je zelf maar uitzoeken hoe je daar komt ? Mvg, Peter

Gebruikersavatar
PH2LB
Berichten: 1430
Lid geworden op: 06 mar 2013, 20:31
Roepletters: PH2LB
Locatie: Almelo/JO32HI
Contacteer:

Re: Vragenboek F examen

#2 Bericht door PH2LB »

Hallo Peter,

Op de dag van de amateur heb ik het nieuwe F vragen boek gekocht voor mijn bibliotheek. Helaas zitten in het F vragen boek (wat niks anders is dan een grote verzameling oude examens) alleen de antwoorden achterin vermeld en geen uitwerkingen van de antwoorden.
73, Lex

"Computers are fun, but there is more between one and zero"
www.ph2lb.nl . . . . facebook.com/PH2LB

Gebruikersavatar
coolepascal
Berichten: 3743
Lid geworden op: 15 mar 2010, 14:45
Locatie: ZL
Contacteer:

Re: Vragenboek F examen

#3 Bericht door coolepascal »

Peter plat je vragen gewoon hier op het forum,
Als je even in oude threads zoekt zul je zien dat al heel wat lieden met hulp van dit forum geslaagd zijn.
Niet gehinderd door enige kennis van zaken.

Yasyam
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2013, 14:02

Re: Vragenboek F examen

#4 Bericht door Yasyam »

Oke, in ieder geval bedankt voor de antwoorden. Ik ga proberen het cursusboek F door te komen.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Vragenboek F examen

#5 Bericht door elsinga »

Kijk ook even op mijn site: www.pc5e.nl. Staat al een uittreksel van het Veron boek en een hele verzameling oude examens (t/m de laatste examens van enkele weken geleden). En inderdaad: gewoon hier je vragen stellen, heb ik ook veel hulp van gehad!
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

PA2HP
Berichten: 555
Lid geworden op: 26 apr 2008, 18:07
Roepletters: PA2HP
Locatie: Oude Tonge

Re: Vragenboek F examen

#6 Bericht door PA2HP »

Die vraag had ik ook....zijn er voor het laatste F examen-vragen boek nu ook uitwerkingen van de antwoorden?

Zou wel zo fijn zijn!!

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Vragenboek F examen

#7 Bericht door elsinga »

Ja hoor, zitten in de ZIP met F-examens. ;)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

PA2HP
Berichten: 555
Lid geworden op: 26 apr 2008, 18:07
Roepletters: PA2HP
Locatie: Oude Tonge

Re: Vragenboek F examen

#8 Bericht door PA2HP »

Waar te vinden ??..kon het op jou site niet vinden.
Wel heb ik daar alle f examens weggehaald, maar nu de uitwerkingen nog.

Op die vooroorlogse Veron site kom ik liever niet.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Vragenboek F examen

#9 Bericht door elsinga »

Laatste pagina van de PDF van elk examen staat de antwoordlijst.

Oh... wacht... niet *antwoorden*, maar *uitwerking*... oeps sorry, die zit er niet bij. Maar voor vagen kun je gewoon op dit forum terecht, heb ik ook veel aan gehad. :)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Plaats reactie