mijn.agentschaptelecom.nl nieuwe melding

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
FB64 PD9RD
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 mar 2020, 16:38
Roepletters: PD9RD

mijn.agentschaptelecom.nl nieuwe melding

#1 Bericht door FB64 PD9RD »

Hallo allen,

Ik zie dat ik kan inloggen bij het AT en dat er een nieuwe melding is, klopt het dat ik moet wachten op het ordernummer om verder te kunnen met registreren?

Hoe werkt dit traject? Dank voor de info alvast.
Bijlagen
AT1.JPG
Kenwood TS 990 / Yaesu FT950 / DX Commander / HyEnd EFHW 40/20/10 / Zelfbouw 20m EF Vertical / Fritzel FB13

Gert_PA2LO
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 jan 2019, 19:43
Roepletters: PA2LO

Re: mijn.agentschaptelecom.nl nieuwe melding

#2 Bericht door Gert_PA2LO »

In het menu links zie je als het goed is ook de optie "+ Nieuwe zaak". Als je daar kiest voor "Nieuwe registratie" zou je dat volgens mij zonder "ordernummer" moeten kunnen afhandelen.

FB64 PD9RD
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 mar 2020, 16:38
Roepletters: PD9RD

Re: mijn.agentschaptelecom.nl nieuwe melding

#3 Bericht door FB64 PD9RD »

Ik ga het proberen, dank Gert!
Kenwood TS 990 / Yaesu FT950 / DX Commander / HyEnd EFHW 40/20/10 / Zelfbouw 20m EF Vertical / Fritzel FB13

FB64 PD9RD
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 mar 2020, 16:38
Roepletters: PD9RD

Re: mijn.agentschaptelecom.nl nieuwe melding

#4 Bericht door FB64 PD9RD »

Gert_PA2LO schreef:In het menu links zie je als het goed is ook de optie "+ Nieuwe zaak". Als je daar kiest voor "Nieuwe registratie" zou je dat volgens mij zonder "ordernummer" moeten kunnen afhandelen.
Gelukt, PD9RD is het geworden, nogmaals dank Gert.
Kenwood TS 990 / Yaesu FT950 / DX Commander / HyEnd EFHW 40/20/10 / Zelfbouw 20m EF Vertical / Fritzel FB13

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: mijn.agentschaptelecom.nl nieuwe melding

#5 Bericht door PE2AAB »

Proficiat met het behalen van je call!!

In een aantal weken ontvang je je bescheiden automatisch per post. De PDF die je van de site van Agentschap Telecom kunt downloaden is een rechtsgeldig document dus je mag meteen ‘On Air’!
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gert_PA2LO
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 jan 2019, 19:43
Roepletters: PA2LO

Re: mijn.agentschaptelecom.nl nieuwe melding

#6 Bericht door Gert_PA2LO »

Gefeliciteerd met je call. De roepletters PD9RD zijn in het verleden toegekend aan (nu) PA9RD. Ruud en zijn vrouw Anneke zijn actieve amateurs.

Misschien wel goed om even een berichtje aan Ruud te sturen, zodat hij weet dat "zijn" oude letters nu weer in gebruik zijn. Eventuele verkeerd aangekomen QSL-kaarten zal Ruud dan waarschijnlijk wel even via de QSO-manager de goede kant (jou kant) op laten sturen.

Veel plezier met de hobby!

FB64 PD9RD
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 mar 2020, 16:38
Roepletters: PD9RD

Re: mijn.agentschaptelecom.nl nieuwe melding

#7 Bericht door FB64 PD9RD »

PE2AAB schreef:Proficiat met het behalen van je call!!

In een aantal weken ontvang je je bescheiden automatisch per post. De PDF die je van de site van Agentschap Telecom kunt downloaden is een rechtsgeldig document dus je mag meteen ‘On Air’!
Dankjewel! Dat gaat lukken.
Kenwood TS 990 / Yaesu FT950 / DX Commander / HyEnd EFHW 40/20/10 / Zelfbouw 20m EF Vertical / Fritzel FB13

FB64 PD9RD
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 mar 2020, 16:38
Roepletters: PD9RD

Re: mijn.agentschaptelecom.nl nieuwe melding

#8 Bericht door FB64 PD9RD »

Gert_PA2LO schreef:Gefeliciteerd met je call. De roepletters PD9RD zijn in het verleden toegekend aan (nu) PA9RD. Ruud en zijn vrouw Anneke zijn actieve amateurs.

Misschien wel goed om even een berichtje aan Ruud te sturen, zodat hij weet dat "zijn" oude letters nu weer in gebruik zijn. Eventuele verkeerd aangekomen QSL-kaarten zal Ruud dan waarschijnlijk wel even via de QSO-manager de goede kant (jou kant) op laten sturen.

Veel plezier met de hobby!
Dank je Gert, ik ga proberen in contact te komen met Ruud.

Edit: Ruud een PM gestuurd.
Kenwood TS 990 / Yaesu FT950 / DX Commander / HyEnd EFHW 40/20/10 / Zelfbouw 20m EF Vertical / Fritzel FB13

RuudPA9RD

Re: mijn.agentschaptelecom.nl nieuwe melding

#9 Bericht door RuudPA9RD »

Gert_PA2LO schreef:Gefeliciteerd met je call. De roepletters PD9RD zijn in het verleden toegekend aan (nu) PA9RD. Ruud en zijn vrouw Anneke zijn actieve amateurs.

Misschien wel goed om even een berichtje aan Ruud te sturen, zodat hij weet dat "zijn" oude letters nu weer in gebruik zijn. Eventuele verkeerd aangekomen QSL-kaarten zal Ruud dan waarschijnlijk wel even via de QSO-manager de goede kant (jou kant) op laten sturen.

Veel plezier met de hobby!
Dank je wel Gert, ik had het bericht op deze pagina al gelezen maar van de "nieuwe" PD9 heb ik nog geen bericht gezien. Ik had wel gelezen dat hij iets gestuurd had want daar kreeg ik een melding van, maar zie nog niks bij mijn berichten staan op deze site. Tenminste, ik ga er van uit dat hij het via hier ergens gedaan heeft maar kan ook bij mijn oude account staan en daar kan ik niet meer bijkomen. Ik zat ooit ook op deze site maar ben een tijdje inactief geweest, dus waarschijnlijk was mijn oude data inmiddels weg en verwijderd, ik weet het niet......maar de non-actief status gaat nu weer veranderen vanwege een update in/verplaatsing van de antennemast en antennes. Inloggen lukte ook niet maar met een nieuw account kom ik er ook wel weer bij zeg ik dan maar.
Ben dus ook wel benieuwd naar de nieuwe eigenaar van mijn oude roeptoeterletters. Na 14 jaar moest dat ook wel een keer gebeuren HI.

73 Ruud PA9RD

RuudPA9RD

Re: mijn.agentschaptelecom.nl nieuwe melding

#10 Bericht door RuudPA9RD »

Dank je Gert, ik ga proberen in contact te komen met Ruud.

Edit: Ruud een PM gestuurd.
Hallo, nieuwe eigenaar van mijn oude roeptoeterletters! Ik heb nog geen bericht gezien. Ik kreeg wel een email dat er een bericht voor mij was maar ik ben al enige jaren niet meer op dit forum aanwezig geweest dus heb wel wat gemist de afgelopen jaren. Net als een heleboel verbindingen op HF en wat andere banden btw vanwege een antennemast probleempje....nou ja de buren hadden er problemen mee maar dat is nu opgelost. De mast moest verplaatst worden en dat is inmiddels gebeurd en nu ben ik alles weer aan het opbouwen.

Ik ga van je horen, denk ik/hoop ik?
73 Ruud PA9RD

Plaats reactie