Gouden Antenne tijdens DNAT voor Johan Jongbloed (PA3JEM

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
ON9KVE
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 jul 2009, 19:25
Roepletters: ON9KVE

Re: Gouden Antenne tijdens DNAT voor Johan Jongbloed (PA3JEM

#31 Bericht door ON9KVE »

Juul - PE0GJG schreef:
pa3kve schreef:
Juul - PE0GJG schreef:Ik ga de collega's van Omroep Flevoland maar eens wat "aardige" vragen en achtergrond info sturen...........
Ik vraag me nu werkelijk af waarom je dit post.

Wil je ons laten weten nog wat (vage) contacten te hebben met de media in de B-categorie?
Wil je laten weten dat je er nog steeds mee zit en je je "research" gaat voortzetten?
Normaal waait zoiets na 3 dagen over, maar het blijft je dwarszitten, zo lijkt het.

Misschien zit BEKO er niet zoveel naast als je zou willen toegeven ?

Beste Kees,
Dus jij gelooft alles , als iemand z'n cv wat probeert op te leuken na vele jaren?
Vindt je het niet vreemd dat er niemand is daar in de buurt die ooit maar iets heeft "gemerkt" van de bemoeienissen van PA3JEM? ("research" beste Kees ).

En over Beko, raar dat iemand van de VERON zich zo anoniem uitlaat. (flink hoor, maar ook jammer ).
Ach dat doen wel meer mensen. Van de C.V.'s die ik onder ogen krijg, is minstens de helft opgeleukt. Prik je zo doorheen.
Maar jouw actie begint op een kleine kruistocht te lijken.
Het blijft je goed recht hoor, om een toekenning van een prijs aan iemand "aan de kaak te stellen", maar ik vraag me nog steeds af waarom je dat doet.
Onder het mom van "research" geloof ik het eerlijk gezegd niet meer. Er zit volgens mij meer achter. Ik denk dat er iets anders (persoonlijks?) meespeelt.

Heb ik nog geen antwoord op de vraag waarom je die post gisteren gemaakt hebt. Wat wilde je aan ons duidelijk maken?
73
Kees
ON9KVE


______________________________________________________________

Solostar
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 jul 2015, 12:11

Re: Gouden Antenne tijdens DNAT voor Johan Jongbloed (PA3JEM

#32 Bericht door Solostar »

Beste Kees

Waarom doe je zo Engelbewaardig........ tegen de oldman die het vaak bij het rechte eind heeft?
Gun hem zijn interesse en wetenschap . :roll:
Je reactie geeft een gevoel dat je wat te spuien hebt zonder er eerst over na te denken.
Wees wijs met de input van positief ingestelde radiozendamateurs

Inderdaad is men binnen de VERON het spoor enigszins bijster .......en worden "koosnaampjes"aangewend.
En niet zoals bij voorbeeld " alleen op de wereld " speler Remy.

Ben verheugd niet meer als lid tot dat consortium te behoren.

Wees gerust mijn beste, binnenkort is de DKARS een vereniging die voor alle liefhebbers van deze prachtige hobby haar beste beentje voorzet

How doe

pd0jig

Gebruikersavatar
ON9KVE
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 jul 2009, 19:25
Roepletters: ON9KVE

Re: Gouden Antenne tijdens DNAT voor Johan Jongbloed (PA3JEM

#33 Bericht door ON9KVE »

PD0JIG schreef:Beste Kees

Waarom doe je zo Engelbewaardig........ tegen de oldman die het vaak bij het rechte eind heeft?
Gun hem zijn interesse en wetenschap . :roll:
Je reactie geeft een gevoel dat je wat te spuien hebt zonder er eerst over na te denken.
Wees wijs met de input van positief ingestelde radiozendamateurs

Inderdaad is men binnen de VERON het spoor enigszins bijster .......en worden "koosnaampjes"aangewend.
En niet zoals bij voorbeeld " alleen op de wereld " speler Remy.

Ben verheugd niet meer als lid tot dat consortium te behoren.

Wees gerust mijn beste, binnenkort is de DKARS een vereniging die voor alle liefhebbers van deze prachtige hobby haar beste beentje voorzet

How doe

pd0jig
Iedereen heeft recht op zijn eigen frustraties.....
Jij hebt er zo te lezen ook voldoende :mrgreen:
73
Kees
ON9KVE


______________________________________________________________

Gebruikersavatar
PA4WK
Berichten: 1215
Lid geworden op: 23 jan 2008, 02:37
Roepletters: PA4WK
Locatie: Vianen

Re: Gouden Antenne tijdens DNAT voor Johan Jongbloed (PA3JEM

#34 Bericht door PA4WK »

Is dit dan nu echt je laatste reactie op dit onderwerp?

Beste Kees, ik bedoelde met mijn opmerking dat ik geen inhoudelijke mening meer zou ventileren die tot zinloze discussies en moddergooien zou kunnen leiden zou plaatsen, maar kennelijk heb je dat niet begrepen, neem mij niet kwalijk dat ik niet duidelijk genoeg was, hopelijk is dat hiermee recht gezet.
Het plaatsen van het linkje naar de VERON website is dus uitsluitend bedoeld ter informatie en niet om welke discussie dan ook nieuw leven in te blazen. Maar helaas was het voor jou al voldoende om niet op het onderwerp maar op de man gerichte reacties te plaatsen.
Beetje jammer.
Wim PA4WK
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!

Gesloten