Hamnieuws blokkade

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Gesloten
Bericht
Auteur
Ron PD0NUD
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2017, 15:53
Roepletters: PD0NUD

Hamnieuws blokkade

#1 Bericht door Ron PD0NUD »

Hoi allemaal. Even een waarschuwing. Krijg geen ruzie met de beheerder van Hamnieuws.nl.
Dan krijg je direct een blok op die site aan je broek. Dat zou nog niet zo'n vreselijke ramp zijn ware het niet dat deze "meneer " ook o.a. hobbyscoop.nl, hamdigitaal.nl en ballonvossenjacht.nl onder zijn beheer heeft staan en je ook maar meteen op deze sites blokt. Men is gewaarschuwd......
73's Ron PD0NUD

PA0LMD
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 aug 2010, 20:29
Roepletters: PA0LMD
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Re: Hamnieuws blokkade

#2 Bericht door PA0LMD »

Ron PD0NUD schreef:Hoi allemaal. Even een waarschuwing. Krijg geen ruzie met de beheerder van Hamnieuws.nl.
Dan krijg je direct een blok op die site aan je broek. Dat zou nog niet zo'n vreselijke ramp zijn ware het niet dat deze "meneer " ook o.a. hobbyscoop.nl, hamdigitaal.nl en ballonvossenjacht.nl onder zijn beheer heeft staan en je ook maar meteen op deze sites blokt. Men is gewaarschuwd......
73's Ron PD0NUD
Misschien dan even vermelden wat de reden voor de blokkade was.
Lijkt me niet iets wat Randy zo maar doet.
Meten is (z)weten

Ron PD0NUD
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2017, 15:53
Roepletters: PD0NUD

Re: Hamnieuws blokkade

#3 Bericht door Ron PD0NUD »

Ja hoor. Met alle plezier. Hij had iets op hamnieuws geplaatst wat voor en door mij aantoonbaar onjuist was. In eerste instantie gereageerd via de site reactie mogelijkheid. Geen antwoord wel direct een blok. Deze meneer gemaild en als je wil weten daar aan conversatie instond en retour kwam kan je me mailen op pd0nud@yahoo.com. Dat ga ik hier niet openlijk neerzetten i.v.m. privacy. Ik vind dat als je iets openbaar neerzet op internet en iemand is het daar niet mee eens dan zou je kunnen vragen over het hoe en waarom. Niet meteen de deur dichtgooien en meteen ook maar al je "huisjes" dicht houden. Bovendien host deze "meneer"de genoemde sites maar is niet verantwoordelijk voor de opmaak en inhoud. Ook de mensen achter b.v. hobbyscoop.nl zijn het hier niet mee eens maar kunnen op korte termijn dit niet veranderen. Ik vind het te gek voor woorden dat toegang afhankelijk is van de willekeur van 1 iemand met tamelijk lange tenen. En dat ik een blokkade heb op hamnieuws is nog tot daar aan toe maar dat ik ook geblokt wordt op sites die gebruik maken van de hostingcapaciteiten van deze "meneer" en waar hij inhoudelijk totaal niets van doen heeft is te gek voor woorden.

73's Ron PD0NUD

PA7N
Berichten: 67
Lid geworden op: 21 mei 2012, 18:22
Roepletters: PA7N

Re: Hamnieuws blokkade

#4 Bericht door PA7N »

Geen ruzie maken is sowieso altijd een goed idee!
73/72 PA7N, Erwin.
pa7n.nl

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7081
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Hamnieuws blokkade

#5 Bericht door PE2AAB »

PA7N schreef:Geen ruzie maken is sowieso altijd een goed idee!
+1
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gesloten