Attentie DKARS nieuws

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3364
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: Dronten
Contacteer:

Re: Attentie DKARS nieuws

#31 Bericht door Juul - PE0GJG »

Ja, inderdaad. Wordt tijd voor m'n Insuline prik denk ik…………..hi. Of het komt door het cardid schieten uit jou dorp-stad dat ik hier helemaal hoor.

Maar in ieder geval klopt de kop niet, toch?
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

SWL nl 5321
Berichten: 209
Lid geworden op: 30 aug 2015, 15:24

Re: Attentie DKARS nieuws

#32 Bericht door SWL nl 5321 »

Juul - PE0GJG schreef:Ja, inderdaad. Wordt tijd voor m'n Insuline prik denk ik…………..hi. Of het komt door het cardid schieten uit jou dorp-stad dat ik hier helemaal hoor.

Maar in ieder geval klopt de kop niet, toch?

Juul,

De aanhef van dit gebeuren is geplaatst op de 23 ste van deze maand
Onderwerp aangaande de DKARS tegenwerking.
Veel lezers zingen niet maar knijpen een oogje dicht en spreken ook in de Hanzestad in vraagtekens.
Hallo ALoys ik respecteer je corrigerende teksten maar alleen als die doordacht en weloverwogen zijn.
Genius is echt een positief beschouwer van de gemeenschap en niet altijd een kwaje,
Juul, mijn peil is momenteel 7.8 er is mee te leven.....

Broeders... het moge jullie naar den vleesche gaan daar op de Biblebelt en het Stadje van de Kogger

Verenigingen zoals de VERON VRZA en de nu nog stichting DKARS en wat dies meer zei hebben ook aardige leden EN begunstigers

Hou de zonzij, lach en denk aan een goede gezondheid met of zonder noodzakelijke hulp van derden.

73, SERVO PER AMIKECO

Robert.
Laatst gewijzigd door SWL nl 5321 op 29 dec 2017, 22:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Luistervink NL 5321 sinds 1960.

Gebruikersavatar
PA4WK
Berichten: 1246
Lid geworden op: 23 jan 2008, 02:37
Roepletters: PA4WK
Locatie: Vianen

Re: Attentie DKARS nieuws

#33 Bericht door PA4WK »

Hallo Juul
Nee het gaat wat mij betreft nog steeds over de uitlatingen van de secretaris van de VERON
Maar ook ik begin dit gedoe een beetje zat te worden, iedereen moet maar lid zijn van de club waar hij zicht het prettigst voelt.
Ik hoop alleen dat het HB van de VERON haar secretaris zal manen zich te matigen in zijn uitspraken.
In tegenstelling tot wanneer wij wat schrijven schaden zijn ongenuanceerde uitspraken de hele vereniging.
Best 73's Wim
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!

Gebruikersavatar
PA0MJM
Berichten: 481
Lid geworden op: 15 sep 2005, 11:43
Roepletters: PA0MJM
Locatie: Oosterhout (Gld)

Re: Attentie DKARS nieuws

#34 Bericht door PA0MJM »

Is het niet simpeler om over je eigen schaduw heen te stappen en een afdeling van de VERON of VRZA op de Caribbean op te richten ipv van een strijd aan te gaan?
We zijn een verrekte klein landje (incluis de overzeese gebiedsdelen) en presteren het om nu 4 georganiaeerde zendamateur groepen te hebben. (de NVRA is er ook nog). Graag één vereniging. Kan me niet schelen hoe het heet en welke democratische vorm gehanteerd wordt. Als onze gemeenschappelijke belangen maar behartigd worden. De rest is bijzaak.
We zijn weer eens een land van kerkscheuringen en vol met Farizeeën met allemaal hun eigen gelijk over bijzaken.
*ZUCHT* :(
73, Martin, PA0MJM
DXCC mixed (219), phone (192), digital (173), 40m (103), 30m (108), 20m (151), 17m (108), 15m (143), 12m (100), 10m (114) met een IC-735/IC-7300, 2 doublets van 2x9m en een multiband vertical en 100W

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6271
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Attentie DKARS nieuws

#35 Bericht door PA3DAT »

+1 Martin, helemaal mee eens!
En in Zwolle/Kampen hebben we een gecombineerde Veron/VRZA-afdeling, we maken hier
dus geen onderscheid.

En eh, ik woon wel in de biblebelt, maar ik word hier slechts gedoogd... :mrgreen: :wink:
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

SWL nl 5321
Berichten: 209
Lid geworden op: 30 aug 2015, 15:24

Re: Attentie DKARS nieuws

#36 Bericht door SWL nl 5321 »

PA0MJM schreef:Is het niet simpeler om over je eigen schaduw heen te stappen en een afdeling van de VERON of VRZA op de Caribbean op te richten ipv van een strijd aan te gaan?
We zijn een verrekte klein landje (incluis de overzeese gebiedsdelen) en presteren het om nu 4 georganiaeerde zendamateur groepen te hebben. (de NVRA is er ook nog). Graag één vereniging. Kan me niet schelen hoe het heet en welke democratische vorm gehanteerd wordt. Als onze gemeenschappelijke belangen maar behartigd worden. De rest is bijzaak.
We zijn weer eens een land van kerkscheuringen en vol met Farizeeën met allemaal hun eigen gelijk over bijzaken.
*ZUCHT* :(

Beste Martin

Inhakende op je bericht adviseer ik je wel om te blijven ademhalen
Het is een van de eerste levensbehoeften.
Je gebruikt wel hoogactieve woorden met de vergelijking naar de lieden genoemd onder F.
Hier wil ik het maar bij laten......
Voorspoedig 2018 en have fun met de hobby

73

Robert
Luistervink NL 5321 sinds 1960.

Gebruikersavatar
PA0MJM
Berichten: 481
Lid geworden op: 15 sep 2005, 11:43
Roepletters: PA0MJM
Locatie: Oosterhout (Gld)

Re: Attentie DKARS nieuws

#37 Bericht door PA0MJM »

Dank Robert voor de goede wensen. Ook jij en allen op dit forum een gezond en zeer radioactief 2018 gewenst!

Idd gebruik ik 'hoog actieve' woorden. Ik kan zo ontzettend pissig worden van dit soort klein burgelijk gebakkelei. Het enige wat mij stoort aan mijn eigen Nederlanders.
Maar ademhalen doe ik zeker. Dit kikkerlandje is op zoveel andere punten (in al zijn pluriformiteit en veelzijdigheid) schitterrend!

@Aloys:
Dank voor je steun. Sterkte met je gedoogden positie. :wink:
73, Martin, PA0MJM
DXCC mixed (219), phone (192), digital (173), 40m (103), 30m (108), 20m (151), 17m (108), 15m (143), 12m (100), 10m (114) met een IC-735/IC-7300, 2 doublets van 2x9m en een multiband vertical en 100W

Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3364
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: Dronten
Contacteer:

Re: Attentie DKARS nieuws

#38 Bericht door Juul - PE0GJG »

PA3DAT schreef:+1 Martin, helemaal mee eens!
En in Zwolle/Kampen hebben we een gecombineerde Veron/VRZA-afdeling, we maken hier
dus geen onderscheid.

En eh, ik woon wel in de biblebelt, maar ik word hier slechts gedoogd... :mrgreen: :wink:
Ik wordt ook gedoogd. Hoewel één de eerste vragen van een buur was;"welke kerk ga je?"

Ik zei :"niet"…………….

Verder respecteer ik ieder z'n geloof, andersom is dat wel eens anders.

Terug naar de discussie, wat mij betreft ia alles wel geschreven en gezegd.
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

johnjansen
Berichten: 40
Lid geworden op: 31 dec 2017, 11:29

Re: Attentie DKARS nieuws

#39 Bericht door johnjansen »

Van de communicatie van de VERON secretaris kun je wat vinden. Maar niemand weet wat er aan vooraf gegaan is. Nu vraag ik me af of Hamnieuws de VERON uberhaupt om een reactie heeft gevraagd (goede journalistiek). Als dat is gedaan, waarom we dat dan op Hamnieuws niet lezen.
Een andere blik op actualiteiten uit de radioamateurwereld in de weblog Amateurradio 365:

https://amateurradio365.wordpress.com

3x SDR Play2
1x Kenwood R-5000
Beverages, miniwhip.

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4553
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: Attentie DKARS nieuws

#40 Bericht door PE1PQX »

johnjansen schreef:Van de communicatie van de VERON secretaris kun je wat vinden. Maar niemand weet wat er aan vooraf gegaan is. Nu vraag ik me af of Hamnieuws de VERON uberhaupt om een reactie heeft gevraagd (goede journalistiek). Als dat is gedaan, waarom we dat dan op Hamnieuws niet lezen.
Gezien onze 'status' van amateur mag je er van uit gaan dat we geen professionele journalisten zijn... (uitzonderingen daargelaten)
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Gebruikersavatar
PA4WK
Berichten: 1246
Lid geworden op: 23 jan 2008, 02:37
Roepletters: PA4WK
Locatie: Vianen

Re: Attentie DKARS nieuws

#41 Bericht door PA4WK »

Aangezien een ieder de vrijheid heeft om op hetgeen geschreven word te reageren en het HB van de VERON helaas nog steeds geen afstand genomen heeft van hetgeen door haar secretaris geschreven is als reactie op het verzoek van DKARS ga ik er van uit dat het HB het met hem eens is.
Zeker omdat de betreffende persoon zijn antwoord aan DKARS geschreven heeft als secretaris van de VERON.
Jammer maar het is niet anders.
73's Wim
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6271
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Attentie DKARS nieuws

#42 Bericht door PA3DAT »

Is ook een weliswaar kort maar wel keurig antwoord, toch? :roll:
Ik vind het een vreemde gedachte dat de rest van bet bestuur daarvan "afstand zou moeten nemen".
Alleen omdat dat antwoord sommigen hier niet welgevallig is?

Veron en VRZA betalen samen de kosten van het DQB, naar rato van het aantal leden. De stichting
DKARS heeft geen leden. Ze vertegenwoordigen dus ook niemand. Ze maken met een kleine groep
mensen een digtaal tijdschrift. En een grote groep downloadt dat. Maar dat maakt ze nog geen leden.

Mijn camperforum heeft meer dan 35.000 geregistreerden. Maar dat zijn geen leden, want mijn forum
is geen vereniging. Ook geen democratie dus. Ik ben de baas, in mijn eentje. Als ik morgen de stekker
eruit trek bestaat het forum niet meer.
Maar jullie vinden wel dat ik als gelijkwaardig lid er bij zou moeten kunnen zitten, wanneer de twee
landelijke verenigingen door de Minister van V&W worden uitgenodigd voor overleg?
Ik niet. :D
Laatst gewijzigd door PA3DAT op 01 jan 2018, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Gebruikersavatar
PA4WK
Berichten: 1246
Lid geworden op: 23 jan 2008, 02:37
Roepletters: PA4WK
Locatie: Vianen

Re: Attentie DKARS nieuws

#43 Bericht door PA4WK »

Naar mijn mening is het bij het onbeschofte af.
Ik zou op zijn minst enige motivatie verwachten.
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6271
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Attentie DKARS nieuws

#44 Bericht door PA3DAT »

Enige motivatie had gekund. Dat hebben ze de vorige keren wel gedaan, met verzoeken van DKARS.
Die motivatie hadden ze inderdaad wel weer even kunnen knippen en plakken...
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Parabool

Re: Attentie DKARS nieuws

#45 Bericht door Parabool »

johnjansen schreef:Van de communicatie van de VERON secretaris kun je wat vinden. Maar niemand weet wat er aan vooraf gegaan is. Nu vraag ik me af of Hamnieuws de VERON uberhaupt om een reactie heeft gevraagd (goede journalistiek). Als dat is gedaan, waarom we dat dan op Hamnieuws niet lezen.
Geachte heer Jansen
Een boute redenering dat niemand de voorgeschiedenis weet.
U heeft kennelijk een wetenschap die ons kan dienen.
Stel u eerst eens via het lange pad voor
Zoals het gebruikelijk is in dit serieuze forum
Zonder journalistieke verworvenheden

73

Berend

Plaats reactie