@John,
Het komt mij voor dat je door drukke bezigheden in welke vorm dan ook niet toekomt aan de zo noodzakelijke rust en begrip voor hetgeen daadwerkelijk de gemoederen van de Radioliefhebbers bezig houdt .
Overdag een lekker kopje koffie bij een schone serveerster en des nachts als blogger een bericht met hete vragen sturen aan de secretaris van die Stichting waar je je zo tegen afzet.
Welk doel wens je te bereiken door alle input aangaande de DKARS.
Wees een wijs man en soldeer het losgeschoten draadje met een blijk van erkenning van de genoemde club positivo's.
Schaar je onder de donateurs een feit dat ondersteunt en niet als bolleboos die de Amateurverenigingen een negatief beeld geeft.
Wellicht is er nog een mogelijkheid te herstellen van deze verkeerd ingeslagen weg
Ik las dat je verguld bent met je middengolf radio en een optie om een foutief werkend wifi apparaat bij de VERON aan te reiken.
Infomeer daar eens of er een functie valt te aanvaarden tijdens de V.R. Je hebt een scala aan kennis, kunde en ervaringen en een leeftijd die nog ver van de oldtimers verwijderd is.
Ik wens je veel succes met je luisterhobby, veel huidige zendamateurs zijn je voorgegaan.
73
Berend