TWEE minuten......

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Rene - pg3r
Berichten: 846
Lid geworden op: 18 okt 2009, 15:17
Roepletters: pg3r
Locatie: Rotterdam

Re: TWEE minuten......

#46 Bericht door Rene - pg3r »

PE1PQX schreef:@PG3R: Jammer dat je (in het algemeen) wat negatief overkomt naar de gesneuvelde Duitsers die ook voor 'ONZE' vrijheden gevochten hebben. Niet iedere Duitser was een nazi, en niet iedere nazi was een Duitser....
Prima, badmeester. Je hebt mijn post niet goed geïnterpreteerd.

pe1rxq
Berichten: 362
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:54

Re: TWEE minuten......

#47 Bericht door pe1rxq »

PE1LGW schreef:trek ik je persoonlijk aan je oren om langs een paar plekken te gaan, om je even terug op je plek te zetten.
Dreigen met lichamelijk geweld en dwang lijkt me nou niet echt de beste manier om iemand te leren wat respect is.

Degenen die vanavond herdacht werden waren nu juist slachtoffer van dwang en geweld...... Die twee minuten stilte zijn er om daar over na te denken en ons er aan te herinneren dat niet te herhalen.

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4545
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: TWEE minuten......

#48 Bericht door PE1PQX »

pg3r schreef:
PE1PQX schreef:@PG3R: Jammer dat je (in het algemeen) wat negatief overkomt naar de gesneuvelde Duitsers die ook voor 'ONZE' vrijheden gevochten hebben. Niet iedere Duitser was een nazi, en niet iedere nazi was een Duitser....
Prima, badmeester. Je hebt mijn post niet goed geïnterpreteerd.
Dat kan, ik ben ook maar een mens.

PS.: ik ben wel gediplomeerd als badmeester, maar niet als zodanig werkzaam. Verengingsmatig ben ik wel actief als (instructeur) lifeguard open water en pool (zwembaden), mede in het kader van regionale samenwerkingen.
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Plaats reactie