93e amateuroverleg

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
Solostar
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 jul 2015, 12:11

Re: 93e amateuroverleg

#16 Bericht door Solostar »

pe1rxq schreef:Alsjeblieft niet....

Maar zo nu en dan kan ik het niet laten een observatie te delen.











Jeroen :)
Hij of zij, die de ogen sluit naar het verleden, is blind voor de toekomst.

Solostar
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 jul 2015, 12:11

Re: 93e amateuroverleg

#17 Bericht door Solostar »

sjaak afhaak schreef:Het antwoord was al na de eerste post gegeven maar natuurlijk erg ongenuanceerd zoals hier tegenwoordig gebruikelijk. Mijn opmerking had betrekking op deze 2e post. Wat er daarna plaatsvindt op dit forum is precies waarom ik veel minder schrijf dan dat ik eigenlijk zou willen. Het is beter dit forum te hernoemen naar zeuramateur.nl

De VERON krijgt snel een eigen forum waarop leden toegang hebben waarmee het grootste gedeelte van de modereerproblematiek zal vervallen.

73 Ej

Eric Jan

Welk een euforie in je onderschrift aangaande de radiovereniging.

Ik deel je mening deels voor wat betreft de onderlinge respectvorm, maar daar weet het onderhavige bestuur over mee te praten.
Niet een ieder is meester op de degen of een bruggenbouwer.

Heb ik het goed begrepen dat de vrije zenders over een week zendtijd toegewezen krijgen in de voor de politieke partijen gereserveerde communicatie?

Daar zal ook wel gemodereerd worden

Hoe stelt het VERON bestuur zich voor om een goed lopend forum te bewerkstelligen
Komt daar nog informatie over, ook voor niet gelouterde amateurs?
Waar blijven de VRZA leden . mogen die ook "meedoen""?

73

pd0jig
Hij of zij, die de ogen sluit naar het verleden, is blind voor de toekomst.

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6270
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: 93e amateuroverleg

#18 Bericht door PA3DAT »

sjaak afhaak schreef:De VERON krijgt snel een eigen forum waarop leden toegang hebben ...
Ik lees hieruit dat het alleen voor leden is.
En die gedragen zich -blijkbaar- allemaal zo...eh keurig(?) dat modereren overbodig wordt.
Grote woorden, we gaan het zien! :D
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

PA1BVH
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 sep 2007, 19:05
Roepletters: PA1BVH
Locatie: Riel
Contacteer:

Re: 93e amateuroverleg

#19 Bericht door PA1BVH »

Zo lees ik het ook Aloys,
Een goede reden om dat forum links te laten liggen. Er zit daar immers maar een beperkte groep op.

Misschien een reden om voortaan heel de Veron maar links te laten liggen, ik hoor niet graag bij een groep die zich beter voelt dan een ander.

Bart
member of:PI4SBR

SWL nl 5321
Berichten: 209
Lid geworden op: 30 aug 2015, 15:24

Re: 93e amateuroverleg

#20 Bericht door SWL nl 5321 »

Gaan de witte boorden OM voor zich zelf beginnen :o :o

Oftewel gaan we terug naar de jaren 1800 waar meester en knecht het ook al niet voor elkaar opnamen? :?

bah foei toch.

De belangrijkheid van de persoon is toch bij de Radiozendamateurs niet af te leiden aan het vervoermiddel en maatschappelijke positie?



Robert
Luistervink NL 5321 sinds 1960.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3129
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: 93e amateuroverleg

#21 Bericht door elsinga »

[mod] het gaat wel heel erg off-topic... En Veron bashen hoeft ook niet, zeker niet met allerlei ongefundeerde aannames. Dus verder on-topic, anders gooi ik het draadje dicht. [/mod]
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Bert_1
Berichten: 743
Lid geworden op: 07 jul 2013, 09:11
Roepletters: PE1KVL

Re: 93e amateuroverleg

#22 Bericht door Bert_1 »

Het bashen werkt ook niet denk ik want er wordt zo vaak wat geroepen maar ik zie nooit concrete voorbeelden waardoor ik eerder de indruk heb dat gewoon wat klieren is.

73

Bert
Bert

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

Re: 93e amateuroverleg

#23 Bericht door PA5COR »

Veel kapiteins op de wal die wat roepen....
Ik ben lid van de Veron en ben altijd in de vereniging aan het trappen als ik wat veranderd wil zien worden, en ga niet als geen lid van de zijkant wat doelloos commentaar leveren.
Licensed since 1977
Yaesu FT DX 10, IC 9700, bodnerised, FT 991 A, Heathkit SB 1000, 200 watt 2 meter P.A.FT 847 dubbel collins filters en meer zooi :mrgreen:

PD1JAP
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 sep 2015, 20:26
Roepletters: PD1JAP
Locatie: JO30AV

Re: 93e amateuroverleg

#24 Bericht door PD1JAP »

elsinga schreef:[mod] het gaat wel heel erg off-topic... En Veron bashen hoeft ook niet, zeker niet met allerlei ongefundeerde aannames. Dus verder on-topic, anders gooi ik het draadje dicht. [/mod]
Zijnde de OP die zijn vraag beantwoord kreeg zou ik zeggen: Bedankt voor het antwoord en Slot erop, gaat nergens meer over hier.
Wie spelfouten vind mag ze houden.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3129
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: 93e amateuroverleg

#25 Bericht door elsinga »

[mod] Bij deze voldaan aan het verzoek [/mod]
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gesloten