Verkeerscontrole met vreemd incident.

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3JD
Berichten: 266
Lid geworden op: 13 okt 2008, 21:37
Roepletters: PA3JD
Locatie: Dedemsvaart

Re: Verkeerscontrole met vreemd incident.

#46 Bericht door PA3JD »

Ik ben twee keer aangehouden. Op de A-28 ter hoogte van Nieuwleusen en tussen Havelte en Dedemsvaart op een provinciale weg toen ik van en naar het QRL reed. Heb mijn kopie van de zendmachtiging laten zien en het pasje van AT. Had een microfoon in mijn hand en geen porto. Was geen probleem later toen e.e.a. via hun porto nagevraagd werd. Heb om andere redenen al drie jaar een dash-cam in de auto en sinds 4 maanden ook een cam aan de achterkant. Beide gemonteerd om enerzijds eventuele beweringen over gevaarlijk weggedrag te weerleggen.

Gebruikersavatar
klaasd
Berichten: 46
Lid geworden op: 05 sep 2013, 18:26
Roepletters: PD3KD
Locatie: Groningen

Re: Verkeerscontrole met vreemd incident.

#47 Bericht door klaasd »

PA3JD schreef: Heb om andere redenen al drie jaar een dash-cam in de auto en sinds 4 maanden ook een cam aan de achterkant. Beide gemonteerd om enerzijds eventuele beweringen over gevaarlijk weggedrag te weerleggen.
Nu nog een paar camera's aan de zijkant :lol: . lijkt me een beetje overdreven om een praatje te maken als gemachtigde zendamateur met zoveel papieren en camera's aan boord alleen omdat de verkeersdienders ietwat te weinig van de regels weten. Beetje omgekeerde wereld tegenwoordig dat wij alle regels moeten kennen en de dienders die het druk hebben met actievoeren dat niet hoeven te weten en maar gewoonweg wat in het rond verbaliseren.

Plaats reactie