CURSUS

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Gesloten
Bericht
Auteur
Vidioot
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 feb 2015, 08:33
Roepletters: PE1KYH
Locatie: Werkendam
Contacteer:

CURSUS

#1 Bericht door Vidioot »

Een boek op je pc en de cursus volgen via een TS3server...>>>

Mooi en Makkelijk, maar bovenal zeer duidelijk...>>>

http://www.iwab.nu/

Veel succes...>>>
Live life to the max..
I do ...>>>

PA2LO
Berichten: 815
Lid geworden op: 23 jun 2008, 21:25
Locatie: Ermelo, Gelderland
Contacteer:

Re: CURSUS

#2 Bericht door PA2LO »

Willem, je had dit al gepost: http://zendamateur.com/viewtopic.php?f= ... ab#p164430

Spam wordt op dit forum niet gewaardeerd. Kan een mod er even een slotje op doen of samenvoegen met het al lopende topic?

PG0DX
Berichten: 617
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:57
Roepletters: pg0dx
Locatie: Opende
Contacteer:

Re: CURSUS

#3 Bericht door PG0DX »

Ondanks dat ook ik vind dat hij het te snel "weer" plaatst zou ik het toch iets anders willen benaderen.

Willem doet keihard zn best doet om nieuwe mensen te helpen, als ik probeer mee te denken:

Over een andere boeg !
Is het wellicht mogelijk om dit topic te verwijderen..............En dan een sticky maken ...............

Een sticky of compleet sub-forum voor nieuwe aanstormende zendamateurs?
waarin sites als deze maar ook alle andere sites ....dzla, de examens elsinga etc,. genoemd worden.

Ik bedoel: ik kan me voorstellen dat als ik interesse heb in het "zendamateur" gebeuren je redelijk snel bij dit forum uitkomt.
En als ik als nieuwe enthousiast dan een topic heb waarin alles is verzameld....nou wellicht zo gek nog niet.
Het is best moeilijk om alle informatie tot je te nemen als je net begint, een beetje duidelijkheid is wel fijn denk ik.

Doe daar ook gelijk die moeilijk examenvragen met uitleg erbij die je hier af en toe gevraagd worden en ondanks dat het niet meer hoeft....mag er wat mij aangaat zelfs een "hoe leer ik CW" stukje in.
En een topic met de examens etc...Dan kunnen we ook gelijk lezen "wie er geslaagd" is.
Dat het "leeft" blijkt wel uit de bijna 4000 hits als je de zoekfunctie gebruikt met alleen het woord "examen".


Wellicht is dat behulpzaam voor onze toekomstige radiovrienden ?

Vr. gr,

H>

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3124
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: CURSUS

#4 Bericht door elsinga »

[mod] Samenvoegen met een topic uit een ander forumdeel is omslachtig, dus deze gaat op slot. Gelieve voortaan niet meer te dubbelposten, ondanks dat het nuttige info is. ;) [/mod]
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gesloten