Zendamateur.COM

24 uur per dag QRV
Het is nu 23 aug 2017, 22:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21 apr 2016, 09:56 

Alsnog goed gekomen.
Zojuist is het pakket onbeschadigd bij mij bezorgd, nadat ik door GLS was teruggebeld n.a.v. mijn opmerkingen op hun on-line contactformulier.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 21 apr 2016, 10:40 

Ik krijg regelmatig pakketten binnen, via diverse parcel bedrijven uit zowel binnen als buitenland.
Dat zijn er 200 a 300 op jaarbasis
Dat een pakket zoek raakt, kan me niet verheugen dat dit gebeurd. Soms een keer vertraging door de douane maar daar blijft het bij.

Zijn nu weer printen uit China onderweg, afgelopen maandag opgestuurd om te laten produceren en als het meezit morgen binnen. (anders maandag zoals op de verwachting te lezen is)

Je kan het wel mooi tracen (DHL)

Thursday, April 21, 2016 Location Time Piece
11 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:30 1 Piece
10 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:27 1 Piece
9 Clearance processing complete at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 02:07 1 Piece
8 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:28 1 Piece
7 Clearance processing complete at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 00:14 1 Piece
Wednesday, April 20, 2016 Location Time Piece
6 Customs status updated HONG KONG - HONG KONG 23:57
5 Clearance event SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 23:42 1 Piece
4 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 23:07 1 Piece
3 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 23:02 1 Piece
2 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 22:25 1 Piece
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 18:53 1 Piece

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 apr 2017, 18:21 

Kan er weer enkele nieuwe ervaringen aan toevoegen :)

Heb in de voorbije maanden een aantal artikelen in de USA besteld, dat was nog voordat Trump daar de baas werd.
In enkele gevallen kreeg ik bericht/verzoek om nog even invoerrechten, BTW enzo meer te betalen. Geen kinderachtige bedragen overigens. En de verpakkingen waren geopend geweest..
In een aantal andere gevallen gewoon hier bezorgd. Dus het wisseld nogal eens, blijkbaar.

Onlangs een paar toestellen verzonden naar PA0LMD middels pakketdienst van PostNL. Die heb ik verpakt volgens de aanwijzingen die PostNL op hun website heeft staan. En het moet gezegd, je hebt daar echt wat aan, het zijn duidelijke adviezen die gegeven worden.
En bericht gekregen dat eea in goede staat bij hem is aangekomen.

Gisterenmiddag een bestelling geplaatst bij de firma Rys. En vanmiddag, nog geen 24 uur later(!), stond de pakketbezorger hier aan de deur met mijn bestelling. Dat is echt zeer vlot te noemen en daar hebben beide bedrijven hun aandeel in. Maak ik zelden mee, zo vlot geleverd.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 apr 2017, 21:48 

Kan nog vlotter.
Voor 10 uur s avonds Laptop besteld.
S morgens om 9 uur afgeleverd>

Jan

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur