[voorbeeld]

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
pd3jme

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#16 Bericht door pd3jme »

beleefdheid verwachten op dit forum.... :lol:
altijd dezelfde users die gelijk de mond vreselijk opentrekken,dat zijn de amateurs,waar blijf je PE2AAB?,grijp je kans,je kan weer even helemaal los gaan,pak je sloopkogel zal ik maar zeggen.

nou zo maar weer even,heeft de moderator ook weer even wat te doen,want mijn account op non-actief zetten,mij verwijderen van dit ouwe zeikersforum is zeker te moeilijk na drie keer fatsoenlijk vragen... :x
want tot op heden nog steeds niet gebeurd,ja veel beloven,maar weinig doen..
nou dan gaan we het over een andere boeg gooien,er zelf maar voor gaan zorgen dat het gebeurd door ook te gaan zeiken en zieken hier.
dan er dus maar voor zorgen dat ze hier flink bezig worden gehouden,want na tig keer mij iets beloven en het tot op heden van dagen niet uitvoeren,dan heb je een hele erge kwaaie aan mij..

manmanman wat een gedoe hier telkens,ja op deze manier komen en weer heel wat nieuwe toekomstige amateurs bij,die voelen zich hier gelijk thuis!
wat een vreselijke,walgelijke,eigenwijze en vooral kortzichtige bedoening hier door een klein select groepje agentjes.
doe eens wat anders tussen jullie boterhammen,iets zoets ipv die eeuwige citroenschijfjes!

Bert_1
Berichten: 743
Lid geworden op: 07 jul 2013, 09:11
Roepletters: PE1KVL

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#17 Bericht door Bert_1 »

jensvanhoof schreef:Maar een cursus elementaire beleefdheid zou misschien toch nog iets kunnen zijn waarin hij kan investeren.
Geen wonder dat deze hobby uitsterft als dit de standaard attitude is. Spijtig toch?

gr,
Jens
Ik snap die eerste reactie ook niet helemaal moet ik zeggen en je reageert er goed op (ik hoef geen rack hoor :) ) Misschien een slechte dag of zo, of het feit dat er de laatste tijd nogal veel nieuwe leden bij komen die zonder zich voor te stellen of verdere interesse zich alleen maar aanmelden om hun spullen te koop aan te bieden (maar dat kun jij ook niet weten).

Bert
Bert

pd3jme

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#18 Bericht door pd3jme »

die eerste reactie hoef je niet te snappen,dat is geen reactie maar een uiting die werkelijk kant nog wal raakt.

pd3jme

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#19 Bericht door pd3jme »

het joetjoep filmje ook even bekeken,nu snap ik een beetje zijn reactie hier.
tja,een bijzenmast blijft staan als je hem inschuift/kantelt met aankomend noodweer!

Radioot
Berichten: 1038
Lid geworden op: 09 aug 2009, 04:47

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#20 Bericht door Radioot »

Goh, het is waar. Ik ben zelf geen zendamateur maar ik heb wel altijd sympathie gehad voor de gemeenschap.
En dat leek me het juiste publiek om geïnteresseerden te vinden.
Zoals ik al zei mag je een bod doen aan een aanvaardbare prijs. Behalve PA1A.
Bericht aan panda58: mail me even op *@gmail.com
Jij mag gratis eentje komen halen als je wil. Omdat beleefdheid loont.gr, Jens
Sorry voor de primaire reactie van PA1A, maar inhoudelijk heeft hij wel gelijk.
Deze rekken zijn net zo afgeschreven als de apparatuur die er ooit in gezeten heeft.

Ze cadeau doen is een betere optie, maar ik ben bang dat door het overschot aan deze dingen, je ze uiteindelijk toch zelf naar de schroot
moet brengen.

jensvanhoof
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jan 2014, 09:04

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#21 Bericht door jensvanhoof »

Bedankt Radioot,

Dat is een reactie waarmee ik wat kan.
of het feit dat er de laatste tijd nogal veel nieuwe leden bij komen die zonder zich voor te stellen of verdere interesse zich alleen maar aanmelden om hun spullen te koop aan te bieden
http://zendamateur.com/viewtopic.php?f=1&t=12713
Dat is dus bij deze aangepast.

gr,
Jens

jan58
Berichten: 449
Lid geworden op: 28 jan 2010, 21:23

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#22 Bericht door jan58 »

[quote="jensvanhoof"

Bericht aan panda58: mail me even op vanhoof.jens@gmail.com
Jij mag gratis eentje komen halen als je wil. Omdat beleefdheid loont.

gr,
Jens[/quote]

Dank voor je aanbod.
Maar met de komende verhuizing inzicht ben ik zelf ook al aan het opruimen.
Dus helaas ik maak geen gebruik van je aanbod. :lol:

Maar zonder gekheid:
Ieder is vrij om te vragen voor iets wat hij aanbied.
En of de prijs te hoog is merk je snel genoeg.
Kijk die dingen kunnen best zoveel nieuw hebben gekost.
Maar of ze gebruikt ook deze prijs opbrengen?????
Het is ook een vraagprijs ,dus bieden mag !


Succes met de verkoop

Gr Jan

jensvanhoof
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jan 2014, 09:04

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#23 Bericht door jensvanhoof »

Bon, dat gezegd zijnde: is het mogelijk op dit forum om een bericht te wijzigen?
Dan zet ik bij mijn eerste post een andere prijs.

PH1Z
Berichten: 249
Lid geworden op: 25 jan 2012, 21:26
Roepletters: PH1Z

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#24 Bericht door PH1Z »

Kijk maar eens op de web pagina van Pa1A, van arrogantie gesproken .... number one ....in het afzeiken van andere ! Kijk eens hier op de site ... leuk om eens positief te doen ...
Blijkbaar kun je die troep niet op Marktplaats kwijt en zet je hier je Spam.
In de oud ijzer container ermee dan krijg je nog een tientje voor.
Ik degradeer je "meuk" persoonlijk tot rotzooi en onverkoopbaar voor dat bedrag.


Was mij al eerder opgevallen ....waarom doe jij dit ? Heb je ergens last van ?
Transceivers : Icom 781 | Icom 7700 | Icom 7100 |
Broadcasting : Heil 781 | Heil Pro-Set Elite 6

pd3jme

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#25 Bericht door pd3jme »

BUDDY schreef:Kijk maar eens op de web pagina van Pa1A, van arrogantie gesproken .... number one ....in het afzeiken van andere ! Kijk eens hier op de site ... leuk om eens positief te doen ...
Blijkbaar kun je die troep niet op Marktplaats kwijt en zet je hier je Spam.
In de oud ijzer container ermee dan krijg je nog een tientje voor.
Ik degradeer je "meuk" persoonlijk tot rotzooi en onverkoopbaar voor dat bedrag.


Was mij al eerder opgevallen ....waarom doe jij dit ? Heb je ergens last van ?
ach,het zijn groningers,hou het daar maar op.
mocht hij mij afblaffen hier op zo`n manier,heeft hij een probleem.

starpoint
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 feb 2013, 00:01

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#26 Bericht door starpoint »

Ho ho ho jullie hebben het wel over de nummer 1 van Nederland en als ik zo eens goed kijk naar zijn site denk ik zelfs de nummer 1 van Europa.

Beetje meer respect voor deze meneer uit het hoge noorden, hij heeft het wiel tenslotte uitgevonden.

pd3jme

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#27 Bericht door pd3jme »

starpoint schreef:Ho ho ho jullie hebben het wel over de nummer 1 van Nederland en als ik zo eens goed kijk naar zijn site denk ik zelfs de nummer 1 van Europa.

Beetje meer respect voor deze meneer uit het hoge noorden, hij heeft het wiel tenslotte uitgevonden.
whahahaha,ach hij is genoeg gestraft door moeder natuur,mijnheer PA1A zat zelf met een bult ouwe meuk,het leek heel wat maar was ook maar wat oudbakken ijzer bijeen gehouden met tooidraden.
toch niet bestand tegen wk12.... :mrgreen:

PH1Z
Berichten: 249
Lid geworden op: 25 jan 2012, 21:26
Roepletters: PH1Z

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#28 Bericht door PH1Z »

Valt mee dat hij zijn achternaam nog niet heeft verandert ..... ipv een H in een K ... dat past meer bij hem ...... :mrgreen:
Transceivers : Icom 781 | Icom 7700 | Icom 7100 |
Broadcasting : Heil 781 | Heil Pro-Set Elite 6

pd3jme

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#29 Bericht door pd3jme »

:lol: :wink:
BUDDY schreef:Valt mee dat hij zijn achternaam nog niet heeft verandert ..... ipv een H in een K ... dat past meer bij hem ...... :mrgreen:

Gebruikersavatar
PA2RU
Berichten: 1825
Lid geworden op: 14 apr 2007, 18:15
Roepletters: PA2RU
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#30 Bericht door PA2RU »

jensvanhoof schreef:Goh, het is waar. Ik ben zelf geen zendamateur maar ik heb wel altijd sympathie gehad voor de gemeenschap.
En dat leek me het juiste publiek om geïnteresseerden te vinden.

Zoals ik al zei mag je een bod doen aan een aanvaardbare prijs.
gr,
Jens
Ik vind het erg jammer dat je sympathie blijkbaar is verdwenen en dat betreur ik ten zeerste...
De kans dat je een geinteresseerde treft voor je aangeboden waar is ook wel aanwezig..
Het punt is dat je je hier aanmeld zonder je voor te stellen en gelijk wat te koop aanbied om zeer waarschijnlijk weer te verdwijnen van dit forum na verkoop.

Troost je : dat is op vrijwel alle fora het geval , niet alleen hier....ik ben alleen van mening dat het niet hoort en dat een gebruiker van een forum pas na x posts iets te koop kan aanbieden...
Lijkt me een goed punt voor een admim om die mogelijkheid eens te bekijken...

Verder heb ik geen interesse in je waar , dus ik wens je succes met de verkoop er van.
Edit : gezien dat je je hebt voorgesteld ;)
73 René PA2RU

Gesloten