[voorbeeld]

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
jensvanhoof
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jan 2014, 09:04

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#31 Bericht door jensvanhoof »

Hela, ik heb me ondertussen wel (uitgebreid!) voorgesteld he.. :D

Goh en over dat 'x aantal posts voordat er iets te koop kan aangeboden worden', dat lijkt me nu toch echt wel wat vergezocht.
Ik zou al lang blij zijn moest ik toevallig naar iets op zoek zijn en plots kwam een 'onbekende' er mee af. Niet? :-)

Anders moet binnenkort de vrouw van een overleden radioamateur eerst zelf leuk gaan doen op zo'n forum vooraleer ze van een hoop apparatuur afraakt van haar man zaliger :D

pd3jme

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#32 Bericht door pd3jme »

:wink: zo die zit! (y)
jensvanhoof schreef:Hela, ik heb me ondertussen wel (uitgebreid!) voorgesteld he.. :D

Goh en over dat 'x aantal posts voordat er iets te koop kan aangeboden worden', dat lijkt me nu toch echt wel wat vergezocht.
Ik zou al lang blij zijn moest ik toevallig naar iets op zoek zijn en plots kwam een 'onbekende' er mee af. Niet? :-)

Anders moet binnenkort de vrouw van een overleden radioamateur eerst zelf leuk gaan doen op zo'n forum vooraleer ze van een hoop apparatuur afraakt van haar man zaliger :D

PH1Z
Berichten: 249
Lid geworden op: 25 jan 2012, 21:26
Roepletters: PH1Z

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#33 Bericht door PH1Z »

Kijk PA1A heeft het toch ingezien ..... hij gaat zich beteren .... op zijn Kerstkaart staat het volgende ....
Stond dit jaar de buitenkant nog centraal, in 2014 gaan we de verbinding aan met de binnenkant . Op weg naar een nieuwe mijlpaal. Wij hebben er zin in!
:D Er is hoop in 2014 !
Transceivers : Icom 781 | Icom 7700 | Icom 7100 |
Broadcasting : Heil 781 | Heil Pro-Set Elite 6

pa4o
Berichten: 798
Lid geworden op: 30 apr 2005, 17:09
Roepletters: PA4O
Locatie: Winsum (Gr)

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#34 Bericht door pa4o »

@PD3JME en bedankt maar weer he.

Mvg Peter

ach,het zijn groningers,hou het daar maar op.
mocht hij mij afblaffen hier op zo`n manier,heeft hij een probleem.

PH1Z
Berichten: 249
Lid geworden op: 25 jan 2012, 21:26
Roepletters: PH1Z

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#35 Bericht door PH1Z »

Ik ben normaal niet zo om mensen te beoordelen, het ziet er allemaal prachtig uit wat Henk maakt . Zijn web-pagina's prima .... maar nu weet ik waarom hij dit openbaar zet .....
GEEN vrienden .... Heb deze zondag morgen eens zijn commentaar hier op zendamateur.com na gelezen ....... pffff iedereen is altijd blij als hij reageert ..... wat wil die man nou .....
Ik zou dat graag eens willen weten en reageer eens Henk, want veel voeg je niet toe met jou commentaar, help eens iemand ..... volgens mij heb jij de kennis wel. Ben je vroeger veel gepest ?
Transceivers : Icom 781 | Icom 7700 | Icom 7100 |
Broadcasting : Heil 781 | Heil Pro-Set Elite 6

pd3jme

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#36 Bericht door pd3jme »

pa4ps schreef:@PD3JME en bedankt maar weer he.

Mvg Peter

ach,het zijn groningers,hou het daar maar op.
mocht hij mij afblaffen hier op zo`n manier,heeft hij een probleem.
pa4ps,het is niet persoonlijk tegen jou bedoeld he,maar ik had misschien het anders moeten formuleren.
sorry daarvoor peter!
m.a.w,je niet aangesproken voelen door mijn betoog,ik was even wat te kort door de bocht :oops:

PH1Z
Berichten: 249
Lid geworden op: 25 jan 2012, 21:26
Roepletters: PH1Z

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#37 Bericht door PH1Z »

BUDDY schreef:Ik ben normaal niet zo om mensen te beoordelen, het ziet er allemaal prachtig uit wat Henk maakt . Zijn web-pagina's prima .... maar nu weet ik waarom hij dit openbaar zet .....
GEEN vrienden .... Heb deze zondag morgen eens zijn commentaar hier op zendamateur.com na gelezen ....... pffff iedereen is altijd blij als hij reageert ..... wat wil die man nou .....
Ik zou dat graag eens willen weten en reageer eens Henk, want veel voeg je niet toe met jou commentaar, help eens iemand ..... volgens mij heb jij de kennis wel. Ben je vroeger veel gepest ?
Kijk onze PA1A heeft gereageerd ...maar wel via een PB ... er is rechtstreeks een bedreiging die ik hier maar eens neerzet NUMBER one !!
Onderwerp: Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)
Van: PA1A
Verstuurd: ma 13 jan 2014, 22.05
Naar: BUDDY



Bericht




Onderwerp: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)


BUDDY schreef:

Valt mee dat hij zijn achternaam nog niet heeft verandert ..... ipv een H in een K ... dat past meer bij hem ...... :mrgreen:


Beste Peter,
Normaal reageer ik niet op anonieme forumleden, maar omdat ik sinds vandaag jou identiteit heb achterhaald en dus alles van je weet, zou ik je vriendelijk willen vragen je "toon" wat te dempen.
Alvast bedankt voor je medewerking
Mvg Henk, PA1A

Transceivers : Icom 781 | Icom 7700 | Icom 7100 |
Broadcasting : Heil 781 | Heil Pro-Set Elite 6

Radioot
Berichten: 1038
Lid geworden op: 09 aug 2009, 04:47

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#38 Bericht door Radioot »

Good Buddy 19PVG001

Volgens mij kun jij je tijd nuttiger besteden, cursus N om die mooie Icom's niet voortijdig kwijt te raken.
En een cursus basic English kan ook geen kwaad.

Kom daarna maar eens terug.

PH1Z
Berichten: 249
Lid geworden op: 25 jan 2012, 21:26
Roepletters: PH1Z

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#39 Bericht door PH1Z »

Ik heb ook nooit beweerd dat ik beter Engels spreek dan jij, maar er zijn hier mensen op het forum die andere terecht wijzen en dat snap ik niet.
Waar halen die het recht vandaan ? Als je wat terug schrijft krijg je van alles naar je hoofd geslingerd. Wees maar die bang Radioot voor mijn Icom's
die mag het AT komen bekijken ...maar laten die netjes staan :lol: Als je wilt stuur ik jou ook nog wat foto's kun je er naar kijken hihi

Wat is nu de reden dat jij hier u nu op reageert of wilde je ook wat toevoegen ? Ben je er achter gekomen dat ik vroeger op de 27 mc 19PVG001 was ?
Dit is wel knap speurwerk geweest ..... :roll:
Transceivers : Icom 781 | Icom 7700 | Icom 7100 |
Broadcasting : Heil 781 | Heil Pro-Set Elite 6

Gebruikersavatar
PA1
Berichten: 1082
Lid geworden op: 09 jul 2007, 18:15

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#40 Bericht door PA1 »

Beste Peter,
Normaal reageer ik niet op anonieme forumleden, maar omdat ik sinds vandaag jou identiteit heb achterhaald en dus alles van je weet, zou ik je vriendelijk willen vragen je "toon" wat te dempen.
Alvast bedankt voor je medewerking
Mvg Henk, PA1A
Hmm, ik vind dit persoonlijk wat te ver gaan. Tijd om dit topic te sluiten lijkt me.
Yaesu FT-991A FT-847 FT-480R FTM-100D FT-70D VX2 Hytera MD785 PD782G Icom IC-2820 IC-R8500 Midland 7001 Lincoln Jumbospot DVMega MyDV

Roy pd8rw
Berichten: 493
Lid geworden op: 04 mei 2010, 16:16

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#41 Bericht door Roy pd8rw »

tegenwoordig eindigt ieder topic hier in een persoonlijk relletje lijkt het wel ??

gooi maar op slot ,

jensvanhoof
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jan 2014, 09:04

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#42 Bericht door jensvanhoof »

Maar is er niemand op zoek naar racks? :-)

Gebruikersavatar
pe1rea
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27 dec 2008, 10:18
Roepletters: PE1REA
Locatie: Ergens op het water PF8124 of PA4299

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#43 Bericht door pe1rea »

Nee, het lijkt erop van niet....
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot NL behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software :-)

PA3BAS
Berichten: 2609
Lid geworden op: 07 jan 2011, 22:19
Roepletters: PA3BAS
Locatie: JO21XX

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#44 Bericht door PA3BAS »

jensvanhoof schreef:Maar is er niemand op zoek naar racks? :-)

Zonder het ook maar op wat voor manier negatief te bedoelen: er is zeker animo, ik weet wel wat mensen, maar die gaan je vraagprijs daar echt niet voor betalen. Niet omdat die kasten het niet waard zijn, maar omdat ze er niet zoveel geld aan willen uitgeven.

Zet ze (ook) op marktplaats, en vergeet dan ook de servermarkt niet....
.... But will it blend?

jensvanhoof
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jan 2014, 09:04

Re: 19" racks te koop, dubbel of enkel (gebruikt)

#45 Bericht door jensvanhoof »

Ze mogen gerust een bod doen hoor. Ik wou het al veranderen in post 1, maar dat kan precies niet?

Gesloten