Foto-actie: stuur je antennefoto in, win een Baofeng

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Foto-actie: stuur je antennefoto in, win een Baofeng

#91 Bericht door PA0ETE »

Ik heb je 'draadje' inmiddels even bekeken, met name de foto's want ik heb geen tijd om het te lezen. Dat ziet er interessant en leuk uit.

Nogmaals: maak je geen zorgen over het forum hoor. Zolang ik erbij betrokken ben blijft dat gewoon bestaan, en als ik er zelf (ooit) een keer mee stop dan doe ik mijn uiterste best om ervoor te zorgen dat de site (zoals wij dat ook doen) wordt voortgezet in de geest van hoe de oprichters van de site dat bedoeld hebben.

Gebruikersavatar
PD7CW
Berichten: 713
Lid geworden op: 29 mei 2014, 08:03
Roepletters: PD7CW

Re: Foto-actie: stuur je antennefoto in, win een Baofeng

#92 Bericht door PD7CW »

PA0ETE schreef:Nou het was meer als plaagstootje bedoeld in de zin van "nou is het wel genoeg".

Heel praktisch gesproken kan ik hier inderdaad binnen een paar seconden zendamateur.com van internet halen omdat het domein zendamateur.com op naam van mijn bedrijf staat. Sterker nog: als ik mijn rekening bij de provider een paar keer niet betaal gaat dat zelfs helemaal vanzelf :-) Overigens zijn de verantwoordelijkheden over de beheerders verdeeld, ook de antere twee zorgen voor een stuk van de techniek.

Maar het zou natuurlijk wel idioot zijn als ik dat zomaar zou doen, en ik zou dat zeker ook niet doen of zelfs maar zoiets voorstellen zonder eerst met het team daarover te overleggen. Bovendien vind ik het een goed idee als zo'n site een grote continuïeit heeft, dus maak je geen zorgen :-)

Als je echter een argument gebruikt dat een actie al vier jaar loopt, en dat dat een reden is om ermee te stoppen, ja, zendamateur.com bestaat inderdaad al een heel stuk langer :-)

John, ik denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel.
Alleen al het feit dat je in gelegenheid bent om de 'stekker eruit te trekken' doet mij nadenken.

Moet ik tijd investeren in een forum waar de beheerder dit soort ''plaagstootjes'' uitdeelt als hij een keer kritiek krijgt op een actie??
Is die kritiek terecht? Ik ben in ieder geval blij dat ik geen foto's ingestuurd heb.
Veel succes met je actie verder.

Cees

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Foto-actie: stuur je antennefoto in, win een Baofeng

#93 Bericht door PA0ETE »

Moet ik hier nou wel of niet schrijven dat ik daar niet verder op in ga?

Als de eerstvolgende post niet over het onderwerp zelf gaat (eventuele suggesties over de foto-actie, positief of negatief, die niet op de eerdere kritiek of op de discussie daarover doorgaan) dan zet ik het onderwerp op slot.

Ik wil die andere discussie best verder voeren, maar stuur me daar dan een mailtje over. Mailadres op pa0ete.nl

Gebruikersavatar
PD7P
Berichten: 999
Lid geworden op: 03 nov 2009, 19:50
Locatie: Breda

Re: Foto-actie: stuur je antennefoto in, win een Baofeng

#94 Bericht door PD7P »

Ik heb het item eens doorgelezen en kwam de volgende regels tegen..

Om de foto-inzendingen een beetje aan te moedigen zal aan het einde van de actie (dat is het moment dat de inzendingen duidelijk minder in aantal worden) onder alle inzenders (uitgezonderd organisator van de actie) een Baofeng-portofoon worden verloot.

Constructief gezien lijkt mij het aantal inzendingen op een heel laag pitje te staan??
Dus het eind van de actie is in zicht John??

Dit is geen negatief commentaar of ook maar enigszins iets in die richting maar een verwijzing naar je eigen uitspraak.
Mijn advies?? Doe wat je zelf wilt...

73 paul

Gesloten