kosten

Voor als het echt nergens anders thuis hoort.
Bericht
Auteur
pcnerd
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 okt 2005, 14:56
Locatie: kop van overijssel

kosten

#1 Bericht door pcnerd »

hoi,

ik ben een beginnende zendamateur, nog zonder licentie en een ander lidmaatschap, ik zit erover te denken om volgend jaar als ik zender enz. heb examen te doen en licentie enz. te kopen + lidmaatschap van de veron, nou wil ik graag weten wat mijn eenmalige + jaarlijkse kosten zijn, ik ben 16 jaar, en wil graag een f vergunning. ik kan helaas nergens kosten enz. vinden, daarom vraag ik het hier :).

b.v.d.
pcnerdje
the matrix has you.....

pe1rcd
Berichten: 70
Lid geworden op: 04 mei 2005, 18:29
Locatie: Nieuw Vennep

#2 Bericht door pe1rcd »

bouwjaar 1973,

pcnerd
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 okt 2005, 14:56
Locatie: kop van overijssel

#3 Bericht door pcnerd »

ik kan hier niks vinden over de prijzen, en de voorwaarden e.d. zijn verouderd(morse staat er nog in)
the matrix has you.....

pe1rcd
Berichten: 70
Lid geworden op: 04 mei 2005, 18:29
Locatie: Nieuw Vennep

#4 Bericht door pe1rcd »

iets verder zoeken op de site mag ook wel

http://www.agentschap-telecom.nl/pdf/re ... g_2005.pdf

Veron staat het lidmaatschapsbedrag gewoon op de website

http://www.veron.nl gewoon onder het kopje lidmaatschap.

Overigens ik lees in je begin post dat je eerst een zender wilt kopen en dan pas examen wilt doen. Ik zou eerst je examen doen en dan pas de zender kopen. Kan je ook niet in de verleiding komen toch stiekum te gaan zenden. ( als je daar mee gepakt word kan je in de toekomst echt voorlopig een andere hobby zoeken dan zendamateur)
bouwjaar 1973,

Gebruikersavatar
PA3GNZ, Tjeerd
Berichten: 5132
Lid geworden op: 25 apr 2005, 14:53
Roepletters: PA3GNZ
Locatie: JO22NB
Contacteer:

Kosten

#5 Bericht door PA3GNZ, Tjeerd »

Hallo,

Het lijkt me inderdaad ook een logische volgorde om eerst de machtiging te behalen en dan pas zendapparatuur te kopen.