Zendamateur.COM

24 uur per dag QRV
Het is nu 07 dec 2019, 13:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: log soft
BerichtGeplaatst: 25 feb 2019, 08:31 

Even een paar dingen uit de laatste nieuwsbrief, ik denk dat je die wel interessant vindt.
---
Ham Radio Deluxe v6.5.0.196 Released

This may be a longer release announcement, because there's a ton going on here. I would encourage you to read this note in its entirety.

In this release of Ham Radio Deluxe, there are 97 individual updates to the software (plus 4 duplicates, 102 total). By application, there are 26 in Logbook, 33 in Rig Control, 23 in Rotator, 13 in Satellite Tracking, and 7 in other areas (DM-780, setup, etc). Two developers simultaneously contributed to this work.

---

Question you may have: Even if you're not interested in the 188 improvements made to Ham Radio Deluxe over the last 38 days, why should you go ahead and install this version? The answer is easy. This version is the most stable version of Ham Radio Deluxe ever produced. How do we know this? The number of errors collected by Microsoft on Ham Radio Deluxe have fallen to a number that is so low it's (what I call) "statistically insignificant."

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: log soft
BerichtGeplaatst: 10 maart 2019, 11:16 

bedankt om te delen.

momenteel draait de 5 hier redelijk goed, als ik zeker ben dat ik gewoon kan upgraden zonder data kwijt te zijn.
ik heb ze een mailtje gestuurd maar nog niet van gehoord

73

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur