Wifi verbinding verbeteren?

Hardware en software.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

Wifi verbinding verbeteren?

#1 Bericht door Steef »

Wie praat luistert niet

Gebruikersavatar
pe2er
Berichten: 496
Lid geworden op: 23 apr 2007, 08:20
Locatie: Almere
Contacteer:

#2 Bericht door pe2er »

Ook geschikt om het bereik van je PMR porto te vergroten :mrgreen:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

#3 Bericht door Steef »

*Disclaimers
WiFi Speed Spray™ is safe and effective when used as directed. However, the product is known to the State of California to cause cancer; developmental toxicity; and/or male pattern baldness. For outdoor use only. Do not use near electrical appliances. WiFi Speed Spray™ should not be used in the presence of pregnant women, women who have been pregnant, or women who may some day become pregnant. Keep away from children and household pets (especially birds). Do not take internally. If a persistent cough or partial paralysis develops, consult a physician,

Made in Malaysia, by Malaysians. Not intended for use by Malaysians.

:D :D :D :D :D :D :twisted:
Wie praat luistert niet

Gebruikersavatar
vk2gwk
Berichten: 1235
Lid geworden op: 25 sep 2005, 08:41
Locatie: One Mile Beach NSW
Contacteer:

#4 Bericht door vk2gwk »

Goh... kenden jullie dat spul niet... Het werkt nl. ook fantastisch goed op HF. DX-ers zoals ik kopen het in bulk, vooral voor contesten. Dan sla ik een 100 L tank in en die gaat er in een weekend doorheen.... Ik heb die tank aan mijn tuin-sproeier systeem gekoppeld en iedere keer dat er een nieuwe multiplier op de DX-cluster verschijnt geeft ie automatisch een wolk van dat spul: geheid dat je als eerste door de pile up komt. :)

Dikke aanrader! Ik heb nog wel wat restantjes staan van de laatste contest voor wie het wil proberen.
zenden is zilver.... luisteren is goud!
Kijk ook eens op mijn website of naar mijn andere hobby op Flickr

Gebruikersavatar
Ton_O_E
Berichten: 1773
Lid geworden op: 20 sep 2007, 19:59
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

#5 Bericht door Ton_O_E »

Ik heb ook al eens gehoord, dat ze sproeivliegtuigen hebben ingezet, bij calamiteiten, om de communicatie stabiel te houden.

Plaats reactie