PI4AA uitzending gemist

Hardware en software.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PD3UTR
Berichten: 230
Lid geworden op: 06 nov 2013, 22:05

PI4AA uitzending gemist

#1 Bericht door PD3UTR »

Hallo,

Ik heb gisterenavond de uitzending PI4AA gemist, waar kan ik de uitzending downloaden of terug luisteren zodat ik weer up to date ben
in de amateurwereld.

met vriendelijke groet,
Ronald
PD3UTR
73's

PA2HK
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jan 2015, 14:32
Roepletters: PA2HK
Locatie: JO22PI

Re: PI4AA uitzending gemist

#2 Bericht door PA2HK »

Dat kan via website QSO Gemist even PI2NOS selecteren en de dag/tijd 08-01-2016 21:00

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7115
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: PI4AA uitzending gemist

#3 Bericht door PE2AAB »

'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PD3UTR
Berichten: 230
Lid geworden op: 06 nov 2013, 22:05

Re: PI4AA uitzending gemist

#4 Bericht door PD3UTR »

Ja de Veron site is denk ik niet up to date want ik kan de laatste uitzending (PI4AA) niet vinden zoals werd aangegeven.
Voorheen kon ik wel de laatste recente uitzending downloaden als mp3 en dan later beluisteren op een mp3 player.
Maar volgens mij word dat niet meer gedaan door PI4AA via hun site wat ik wel jammer vind.

Maar we zullen het maar met uitzending gemist moeten doen helaas, of moeten afwachten tot hij op de Veron site gaat verschijnen.
Of misschien nog een betere voorstel is het dan niet mogelijk om nadat de uitzending van PI4AA geweest is in Hamnieuws met een
verwijzing naar wel een link de bewuste mp3 te downloaden is en hem later op een of ander werkbaar toestel is af te spelen.

met vriendelijke groet,
Ronald
PD3UTR
73's

-Verwijderd account

Re: PI4AA uitzending gemist

#5 Bericht door -Verwijderd account »


PD3UTR
Berichten: 230
Lid geworden op: 06 nov 2013, 22:05

Re: PI4AA uitzending gemist

#6 Bericht door PD3UTR »

Ja bedank voor het antwoord nu nog even de uitzending van PI4AA van jl. er af te plukken gaat mij wel lukken, zijn we weer up to date.

Plaats reactie