vastzitende Email

Hardware en software.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA3WB
Berichten: 62
Lid geworden op: 13 nov 2011, 09:58

vastzitende Email

#1 Bericht door PA3WB »

hallo , ik zit met een probleem op mijn computer , (Windows 7 ) helaas weet ik weinig of niks van computers
ik heb per ongeluk een Email verstuurd dat te groot is , hierdoor blijft hij maar in postvak uit zitten , hij wil hem telkens als ik online kom verzenden , maar dit lukt niet
weet iemand dit aan mij uit te leggen hoe ik deze mail kan verwijderen ? , ik zeg nogmaals , ik heb weinig of geen verstand van computers
dus graag eenvoudig uitleggen aan mij , m.v.g.
b.v.d.

Gebruikersavatar
DC4CP
Berichten: 384
Lid geworden op: 15 mei 2012, 19:16

Re: vastzitende Email

#2 Bericht door DC4CP »

stratenmaker schreef:hallo , ik zit met een probleem op mijn computer , (Windows 7 ) helaas weet ik weinig of niks van computers
ik heb per ongeluk een Email verstuurd dat te groot is , hierdoor blijft hij maar in postvak uit zitten , hij wil hem telkens als ik online kom verzenden , maar dit lukt niet
weet iemand dit aan mij uit te leggen hoe ik deze mail kan verwijderen ? , ik zeg nogmaals , ik heb weinig of geen verstand van computers
dus graag eenvoudig uitleggen aan mij , m.v.g.
b.v.d.
netwerk kabel loskoppelen, WIFI uitzetten en dan je mail program starten.
Als er geen netwerkverbinding is zal die mail ook niet verzonden worden , zal er geen verzending plaatsvinden en kan je die mail verwijderen.

PA3WB
Berichten: 62
Lid geworden op: 13 nov 2011, 09:58

Re: vastzitende Email

#3 Bericht door PA3WB »

bedankt voor snelle uitleg , maar hoe verwijder ik de email daarna , ? sorry , maar zeer weinig verstand hiervan

Gebruikersavatar
Hans PE1KWH
Berichten: 281
Lid geworden op: 30 jul 2009, 19:32

Re: vastzitende Email

#4 Bericht door Hans PE1KWH »

stratenmaker schreef:bedankt voor snelle uitleg , maar hoe verwijder ik de email daarna , ? sorry , maar zeer weinig verstand hiervan
Je mail programma gewoon als altijd opstarten, wachten tot het zegt dat het niet verzonden kan worden.

Dan naar de map "postvak uit" gaan ( i.p.v. Postvak in ), staat meestal links.
Daar zie je de mail staan die niet weg wil.
Klik op die mail en klik dan op je rechter muistoets. In het schermpje dat dan verschijnt klik je op verwijderen en dat bevestigen.

Zo werkt het bij de meeste mail programma's, ook in Windows 7 eigen mailprogramma, als jij een ander mailprogramma hebt geef dan even op welke

PA3WB
Berichten: 62
Lid geworden op: 13 nov 2011, 09:58

Re: vastzitende Email

#5 Bericht door PA3WB »

het is gelukt , hartelijk dank voor goede uitleg en snelle reactie , m.v.g. Wil :)

Plaats reactie