vastzitende Email

Hardware en software.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA3WB
Berichten: 62
Lid geworden op: 13 nov 2011, 09:58

vastzitende Email

#1 Bericht door PA3WB »

hallo , ik zit met een probleem op mijn computer , (Windows 7 ) helaas weet ik weinig of niks van computers
ik heb per ongeluk een Email verstuurd dat te groot is , hierdoor blijft hij maar in postvak uit zitten , hij wil hem telkens als ik online kom verzenden , maar dit lukt niet
weet iemand dit aan mij uit te leggen hoe ik deze mail kan verwijderen ? , ik zeg nogmaals , ik heb weinig of geen verstand van computers
dus graag eenvoudig uitleggen aan mij , m.v.g.
b.v.d.

Gebruikersavatar
DC4CP
Berichten: 384
Lid geworden op: 15 mei 2012, 19:16

Re: vastzitende Email

#2 Bericht door DC4CP »

stratenmaker schreef:hallo , ik zit met een probleem op mijn computer , (Windows 7 ) helaas weet ik weinig of niks van computers
ik heb per ongeluk een Email verstuurd dat te groot is , hierdoor blijft hij maar in postvak uit zitten , hij wil hem telkens als ik online kom verzenden , maar dit lukt niet
weet iemand dit aan mij uit te leggen hoe ik deze mail kan verwijderen ? , ik zeg nogmaals , ik heb weinig of geen verstand van computers
dus graag eenvoudig uitleggen aan mij , m.v.g.
b.v.d.
netwerk kabel loskoppelen, WIFI uitzetten en dan je mail program starten.
Als er geen netwerkverbinding is zal die mail ook niet verzonden worden , zal er geen verzending plaatsvinden en kan je die mail verwijderen.

PA3WB
Berichten: 62
Lid geworden op: 13 nov 2011, 09:58

Re: vastzitende Email

#3 Bericht door PA3WB »

bedankt voor snelle uitleg , maar hoe verwijder ik de email daarna , ? sorry , maar zeer weinig verstand hiervan

Gebruikersavatar
Hans PE1KWH
Berichten: 281
Lid geworden op: 30 jul 2009, 19:32

Re: vastzitende Email

#4 Bericht door Hans PE1KWH »

stratenmaker schreef:bedankt voor snelle uitleg , maar hoe verwijder ik de email daarna , ? sorry , maar zeer weinig verstand hiervan