2e Hands website in nieuw jasje??

Hardware en software.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pa0ejh
Berichten: 1889
Lid geworden op: 05 mei 2008, 13:23
Roepletters: PA0EJH
Locatie: Brunssum

2e Hands website in nieuw jasje??

#1 Bericht door pa0ejh »

Hallo, ik zag vanmorgen op 2eHands een compleet nieuwe layout, waarvan ik vind dat het maar niks is..
veel onoverzichtelijker geworden, ik heb Chrome als browser.
2ehands-nieuw.PNG
Als ik met Mozilla Firefox kijk dan krijg ik de oude layout te zien.
73's Egbert PAØEJH. Licensed since 1971.
En meer dan 50 Jaar radio-actief

PA3EYC
Berichten: 1523
Lid geworden op: 26 mei 2008, 08:46
Locatie: Nijkerk

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#2 Bericht door PA3EYC »

Ik zie hier geen verschil. Ik gebruik FireFox
Bijlagen
ZA.JPG
'73, Maarten -PA3EYC-

Gebruikersavatar
19DT2120
Berichten: 911
Lid geworden op: 30 dec 2006, 12:22
Locatie: Eibertjesdarp

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#3 Bericht door 19DT2120 »

Bij Pale Moon(firefox 64b variant) en IE ook nog het oude lay-out !
Soms weet ik het ook niet meer.........

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7117
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#4 Bericht door PE2AAB »

Komt vast door al die ellendige reclame.

Google Chrome of Firefox? AdBlock Plus!
Internet explorer? Pech gehad.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#5 Bericht door PC1TK »

Internet explorer? Pech gehad. ? Duidelijk niet op de hoogte van de Windows mogelijk heden .
Traceerbeveiliging ! Standaard in IE aan jou of je het wil gebruiken .. je moet er wel een paar muisklikjes voor doen . Gratis ...
Elk zijn voor keur . Maar die beveiliging word nu door de rest gekopieerd en door de beroeps hackers al meerde keren als veiligste uit geroepen .

Echter de meeste problemen bij een PC bevinden zich tussen het toetsenbord en rugleuning van de stoel .
BV door geen traceerbeveiliging aan te zetten in IE . En in geen enkele browser aan te vinken dat je niet gevolg wil worden .

"Ja maar is zo IE langzaam " Dan word het tijd om te scannen naar rotzooi . Das een waarschuwing dat er wat niet deugd op je PC .
En nog niet een keer had ik ongelijk ... en ik help er velen elk jaar .

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7117
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#6 Bericht door PE2AAB »

Ik heb de traceerbeveiliging getest. bij mij komen die commercials nog steeds door de YouTube filmpjes heen.
Hoe los jij dit dan op?

Rick
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#7 Bericht door PA3HMP »

in explorer is het ook veranderd helaas, de belgische nog niet

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#8 Bericht door PC1TK »

PE2AAB schreef:Ik heb de traceerbeveiliging getest. bij mij komen die commercials nog steeds door de YouTube filmpjes heen.
Hoe los jij dit dan op?

Rick
Die zie ik ook nog wel eens .. maar niet zo veel problemen mee .
Paar oplossingen daar tegen gezien maar het middel was erger dan de kwaal . Zo als een andere Browser .
Voor mij wel weer leuk want houd me lekker bezig in de winter . Ik heb aan Google het meeste werk . Om 2 uur van middag weer een slachtoffer op de werkbank . Onkunde .. zonder meer!! Maar in IE had ze de problemen niet gehad . Ze heeft geen Internet meer en als ze IE aan klikt dan komt Google te voor schijn . En dan weet ik wel weer hoe laat het is . Voor al als ze toevoegen dat ze niet weten hoe google op die PC kwam . Google dreigt koppie onder te gaan en is daar om de meest agressieve browser . Verschuilt zich vaak in updates van en bij Installatie van gratis programma's zo als Ccleaner . Maar ook bij installatie van Hardware wil het zich instaleren . En ja 90 % leest niet weet alleen de enter knop te vinden .

Ik heb zo veel problemen met die reclame ( leuk is anders ) maar ik heb problemen wat het mee sleept .
En dat word tegen gehouden . Ik kan BV veel in de telegraaf niet openen . En laat dat dan ook voor dat het is .
Leuk als je geen filmpje ziet ... maar wat heb ik daar aan als wel het plaatje tegen houd maar niet de rotzooi .
Want dat is voor mij het belangrijkste . Maar dat is ook weer voor elk anders . De ene gaat voor het uiterlijk dus geen reclame . De andere maakt zich drukker wat er op de achtergrond gebuurt .

Na deel van al dat actieve blokkeren van reclame is dat de sponsoren zich meer en meer terug trekken . En You Tube al met de gedachten rond loopt om You Tube betaald te maken . Al gaat he dan voor al eerst om iets te zien zonder reclame . Zo begon het ook bij de F1 . En maar zeuren over die reclame ( wat ook de spui gaten uit liep ) En nu mag je betalen om F1 live en met Nederlandse commentaar te zien . Wat ik natuurlijk niet doe .

Maar goed volgens mijn familie ben ik ook verandert sinds ik ziek ben . Voor mij hoeft niet alles perfect te zijn richt mij meer op waar ik wel plezier aan heb en niet waar ik mij aan erger . Denk dat ik zo 16 jaar terug hemel en aarde bij elkaar schold om die reclame als ik You Tube af zou spelen . Maar 15 jaar terug waande ik mij ook in een verkeerde veiligheid . Leek alle maal mooi maar in tussen was het wacht woord van mijn MSN achter haalt . En wel op een heel vreemde manier ( volgens mij ) misbruikt .

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#9 Bericht door PC1TK »

PA3HMP schreef:in explorer is het ook veranderd helaas, de belgische nog niet
Hier is in EI niks verandert . Tijd om te scannen en traceer beveiliging aan te zetten ?
Als men niet weet hoe laatste werkt .. ik help met aller plezier . An zeten alleen helpt niet je moet ook nog lijsten binnen halen .

Gebruikersavatar
PA2OLD
Berichten: 1478
Lid geworden op: 29 apr 2011, 07:56
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#10 Bericht door PA2OLD »

PE2AAB schreef:Komt vast door al die ellendige reclame.

Google Chrome of Firefox? AdBlock Plus!
Internet explorer? Pech gehad.
Volgens mij is het er ook voor de Explorer: http://simple-adblock.com/
Vriendelijke groet, Ben - PA2OLD / RØ6 JO21ww
Licensed since 1982.
Website: http://www.pa2old.nl

PE9PE
Berichten: 1145
Lid geworden op: 28 okt 2007, 09:53
Roepletters: PE9PE
Locatie: ZOETERMEER

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#11 Bericht door PE9PE »

PE2AAB schreef:Komt vast door al die ellendige reclame.

Google Chrome of Firefox? AdBlock Plus!
Internet explorer? Pech gehad.
AdBlockPlus is er ook voor Internet Explorer.
Life is too short for QRP.

Gebruikersavatar
pa3kc
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29 mar 2011, 21:48
Roepletters: pa3kc
Locatie: Eindhoven

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#12 Bericht door pa3kc »

Je kan ook zelf je eigen hosts file aanpassen dan heb je die ABP plugin niet meer nodig.

http://lifehacker.com/5817447/how-to-bl ... hosts-file

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#13 Bericht door PC1TK »

PE9PE schreef:
PE2AAB schreef:Komt vast door al die ellendige reclame.

Google Chrome of Firefox? AdBlock Plus!
Internet explorer? Pech gehad.
AdBlockPlus is er ook voor Internet Explorer.
Ik wist wel dat ze die ooit hadden .. een der weer me gestopt waren .
Maar dook toch maar effen op Google en warempel vorig jaar zijn ze der weer me begonnen .

Gebruikersavatar
KHoos
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2013, 08:29
Roepletters: PE4KH
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#14 Bericht door KHoos »

Voor mij is de site nu ook aangepast (firefox onder linux). Grote drukke sites die toch elke bezoeker apart traceren (sessiecookies) kunnen prima 'langzaam' overgaan op een nieuw design en dan meten of mensen die het nieuwe design zien de site beter/slechter gebruiken.

Voor de zendamateur afdeling (reden waarvoor ik nogal eens op de site kijk) is het niet zo ideaal, het zendamateur deel is netjes opgedeeld in heel veel subcategorieën en die zijn nu niet meer zo zichtbaar als eerst.
Koos van den Hout callsign PE4KH

Gebruikersavatar
pa0ejh
Berichten: 1889
Lid geworden op: 05 mei 2008, 13:23
Roepletters: PA0EJH
Locatie: Brunssum

Re: 2e Hands website in nieuw jasje??

#15 Bericht door pa0ejh »

Eindelijk iemand die het ook ziet, en niet miemeld over AdBlock en weet ik wat allemaal meer....

Het is er inderdaad flink op achteruit gegaan, zeer onoverzichtelijk geworden....

Ik had al een Email naar 2eHands gestuurd, en zij schreven dat het in samenwerking met de bezoekers van de Site op deze manier is opgebouwd, en dat het niet meer ongedaan gemaakt kon worden.....

Ik gebruik Google Chrome, op een andere PC met Firefox zie ik wel nog de oude Site.
73's Egbert PAØEJH. Licensed since 1971.
En meer dan 50 Jaar radio-actief

Plaats reactie