iarl.org

Hardware en software.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pd0mz
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 sep 2011, 02:11
Roepletters: PD0MZ
Locatie: Hillegom
Contacteer:

iarl.org

#1 Bericht door pd0mz »

Hallo,

Regelmatig ontvang ik feedback over de werking van IARL.org, echter vaak commentaar waar we niet direct iets mee kunnen. Dit draadje is bedoeld om te inventariseren welke functionaliteit jullie missen of wat er beter/anders zou kunnen.

Graag replies als "het is stuk" of "vind het maar niks" sturen aan prullenmand@iarl.org, dit draadje is echt bedoeld om serieus met behulp van jullie feedback de kwaliteit van iarl.org te verbeteren.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Veel grootse resultaten zijn meer tot stand gekomen door wilde ideeën en blinde moed, dan door kennis van zaken

Gebruikersavatar
Aeolus
Moderator
Berichten: 1043
Lid geworden op: 20 jan 2012, 17:22
Roepletters: PD0RT
Locatie: JO32BC
Contacteer:

Re: iarl.org

#2 Bericht door Aeolus »

* Er lijken issues te zijn met het beveiligingscertificaat van de site. Als ik in probeer te loggen met firefox begint mijn browser te miepen dat het niet goed is. Exacte details heb ik zo even niet.

* Zodra ik de pagina open vraagt ie of ik m'n lokatie wil delen. Ongeacht of ik zeg dat ik het wel of niet wil delen, wil het laden van de daadwerkelijke map niet altijd lukken, of het duurt nogal lang.

* Ik kan geen nieuwe repeaters toevoegen.

* Bij bestaande repeaters kan ik allerlei gegevens aanpassen, behalve CTCSS gegevens.

Gebruikersavatar
PF9ZX
Berichten: 1685
Lid geworden op: 28 jul 2011, 15:47
Roepletters: PF9ZX
Locatie: Zandvoort (JO22GI)

Re: iarl.org

#3 Bericht door PF9ZX »

Er gaat hier niets open omdat ik een lokatievraag krijg welke ik niet wil bevestigen.
73' Marcel
PF9ZX

NL=modern dictatoriaal land waarin steeds minder mag en steeds meer moet

----------
https://www.pf9zx.nl |Twitter: http://twitter.com/PF9ZX | Facebook: http://facebook.com/pf9zx


"All we ever hear from you is blah blah blah. All we ever do is go ja ja ja."
NL: vrijheid is steeds minder mogen en meer moeten

Gebruikersavatar
pd0mz
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 sep 2011, 02:11
Roepletters: PD0MZ
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: iarl.org

#4 Bericht door pd0mz »

PD8MJW schreef:Er gaat hier niets open omdat ik een lokatievraag krijg welke ik niet wil bevestigen.
In dat geval valt de site terug op een GeoIP lookup en die mislukte. We hebben dat probleem als het goed is verholpen, dank voor het melden!
Veel grootse resultaten zijn meer tot stand gekomen door wilde ideeën en blinde moed, dan door kennis van zaken

Gebruikersavatar
pd0mz
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 sep 2011, 02:11
Roepletters: PD0MZ
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: iarl.org

#5 Bericht door pd0mz »

Aeolus schreef:* Er lijken issues te zijn met het beveiligingscertificaat van de site. Als ik in probeer te loggen met firefox begint mijn browser te miepen dat het niet goed is. Exacte details heb ik zo even niet.
Klopt, StartSSL (de partij die de certificaten uitgeeft) deed moeilijk over de verlenging; dit is nu verholpen.
Aeolus schreef: * Ik kan geen nieuwe repeaters toevoegen.
Het idee is dat er binnen Nederland een aantal mensen actief de repeaters in de database beheren, een soort manager per gebied als het ware. We hebben nu 4 man die actief repeaters in Nederland bijwerken; er is echter nog geen feedback-loop tussen de bezoekers van de website en de beheerders.

Misschien is een eenvoudig invul-formulier wel genoeg, dan kan na review van een of meer mensen de repeater toegevoegd worden.

Dank voor de ideeen!
Veel grootse resultaten zijn meer tot stand gekomen door wilde ideeën en blinde moed, dan door kennis van zaken

Plaats reactie