Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

Hardware en software.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA2EFR
Berichten: 1455
Lid geworden op: 04 jan 2008, 00:13
Roepletters: PA2EFR
Locatie: JO33HE: Haren Gn.
Contacteer:

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#16 Bericht door PA2EFR »

Ik heb ook eens gekeken en heb verdorie twee auteursrechtissues aan mijn broek hangen... :?
Bij beide ging het om een achtergrondmuziekje dat in die ruimte afspeelde en waar ik niks aan kon doen.

Dennisd
Berichten: 507
Lid geworden op: 08 feb 2012, 08:41

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#17 Bericht door Dennisd »

PA2EFR schreef:Ik heb ook eens gekeken en heb verdorie twee auteursrechtissues aan mijn broek hangen... :?
Bij beide ging het om een achtergrondmuziekje dat in die ruimte afspeelde en waar ik niks aan kon doen.
Gaat het zover dat ,als men bijvoorbeeld een filmpje maakt over een ontvanger, en op de achtergrond staat de radio aan dat je hiervoor een claim krijgt ?
begrijp ik dit nu goed? zal toch niet?

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7117
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#18 Bericht door PE2AAB »

PA2EFR schreef:Ik heb ook eens gekeken en heb verdorie twee auteursrechtissues aan mijn broek hangen... :?
Bij beide ging het om een achtergrondmuziekje dat in die ruimte afspeelde en waar ik niks aan kon doen.
Dit is niet echt een claim maar een melding. Ik heb ook een filmpje waar ik een liedje voor heb gebruikt. http://youtu.be/rPXDFV1_JTo Enige is dat YouTube er een Ad kan invoegen voor sommige landen. Verder niets. En met de Adblocker in FireFox of Chrome heb je van al die reclame rommel in Youtube geen last meer ;-)

Om even terug te komen op het betoog van Aeolus, het layoutprobleem is OS onafhankelijk. Ik heb hier zowel windows als IOS machines en het is mij om het even. Geen betere of slechtere. Het is gewoon OS voor verschillende doelgroepen. Net zoals niet iedereen een Duitse auto wil rijden (ik wel overigens :mrgreen: )

Ik wil hier ook geen discussie op gang brengen maar gewoon mensen helpen want in sommige gevallen werkt de methode van het aanpassen van de YouTube Cookies waardoor het film kijken in iedergeval weer functioneel is.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

xxxx
Berichten: 1623
Lid geworden op: 22 mar 2009, 11:53

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#19 Bericht door xxxx »

Apae schreef:Wen er maar aan, dit soort layouts. We gaan ze namelijk steeds vaker zien: het is wat microsoft wil, en dus wil de wereld dat ook.
Of laat met z'n allen eindelijk eens een mening merken, en boycot Windows!
Wat heeft Youtube met Windows/Microsoft te maken?......Youtube valt onder de vlag van Google, en laten Google en Microsoft nou niet grote vriendjes van elkaar zijn.....

Gr Jelle

Gebruikersavatar
PA2OLD
Berichten: 1478
Lid geworden op: 29 apr 2011, 07:56
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#20 Bericht door PA2OLD »

Aeolus schreef:Ik pak alvast de popcorn erbij, en verheug me op de mooie discussie die er vanaf nu plaats gaat vinden in dit topic over OS'en :mrgreen:
Dan doe ik vast een duit in het zakje, zonder Windows kan je geen super snelle en grafische Games spelen.
Maar... daar komt misschien verandering in, Steam (wel bekend bij gamers) experimenteert met een engine voor Unbuntu.
Vriendelijke groet, Ben - PA2OLD / RØ6 JO21ww
Licensed since 1982.
Website: http://www.pa2old.nl

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#21 Bericht door PA0ETE »

Heren, graag on-topic blijven. Iets wat me ook in toenemende mate stoort zijn mensen die de kleur rood gebruiken in hun onderschrift. Ik zie dat hier nu ook weer. Rood is zoals o.a. Pascal al meermalen aangaf voorbehouden aan moderatoren/beheerders. Ik sluit niet uit dat als we het blijven zien dat we daar dan als beheerders wat tegen gaan doen.

Dennisd
Berichten: 507
Lid geworden op: 08 feb 2012, 08:41

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#22 Bericht door Dennisd »

PA0ETE schreef:Heren, graag on-topic blijven. Iets wat me ook in toenemende mate stoort zijn mensen die de kleur rood gebruiken in hun onderschrift. Ik zie dat hier nu ook weer. Rood is zoals o.a. Pascal al meermalen aangaf voorbehouden aan moderatoren/beheerders. Ik sluit niet uit dat als we het blijven zien dat we daar dan als beheerders wat tegen gaan doen.

Niet om tegendraads te doen, maar ik zie niks in u profiel onderschrift c.q. bij u avatar staan ,normaliter zie je dan een kleurtje staan
Ik als vrij nieuw persoon ,ken u niet goed. pardon moi daarvoor. bent u nu wel of niet moderator of eigenaar ?
u reactie is geschreven in het rood ,dit komt over alsof u het forum beheerd ,zo ook u geschreven tekst ,Maar het zou wel iets duidelijker zijn als dit in u beschrijving staat aangegeven.
dan weten nieuwelingen zoals ongetekende wie er voor ons staat ,nogmaals ik begrijp u reactie volkomen,sta er ook achter ,maar weet even niet met wie we te maken hebben :oops:

prettige dag en alvast dank

Gebruikersavatar
johnp
Beheerder
Berichten: 75
Lid geworden op: 16 nov 2008, 14:52

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#23 Bericht door johnp »

Ik heb ook een beheerdersaccount.

De meesten weten hier wel dat ik bij het 'interieur' behoor hoor ;-) Ik vind het leuker om zelf ook mee te kunnen doen als een van de anderen. Alleen als ik heel boos ben gebruik ik dit account waarmee ik ook echt kan optreden. Eigenlijk is dat gelukkig bijna nooit nodig :-) (John, PA0ETE)

Dennisd
Berichten: 507
Lid geworden op: 08 feb 2012, 08:41

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#24 Bericht door Dennisd »

ah kijk das duidelijk .weer wat geleerd dank u wel hoor

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#25 Bericht door PA0ETE »

Je hoeft echt geen 'u' te zeggen hoor! Ik ben op een paar uitzonderingen na gewoon deelnemer van het forum, net als jijzelf :-)

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7117
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#26 Bericht door PE2AAB »

Ik behoor ook tot het interieur :p
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#27 Bericht door PA0ETE »

Dat is zeker waar ja :-)

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4555
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#28 Bericht door PE1PQX »

Als het interieur al terug gaat praten...? :lol:
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Gebruikersavatar
PA2OLD
Berichten: 1478
Lid geworden op: 29 apr 2011, 07:56
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#29 Bericht door PA2OLD »

Om de tip van Rick te gebruiken heb ik eerst even bij youtube uitgelogd, toen de tip uitgevoerd, firefox ge-restart (Belangrijk).
Ik zag toen nog geen verbetering maar na opnieuw inloggen werkte het ineens.
Even experimenteren met in en uitloggen, misschien werkt het dan wel.
Vriendelijke groet, Ben - PA2OLD / RØ6 JO21ww
Licensed since 1982.
Website: http://www.pa2old.nl

PA3FAT
Berichten: 1300
Lid geworden op: 05 jun 2006, 21:10
Roepletters: PA3FAT
Locatie: Valkenswaard

Re: Nieuwe Layout YouTube terug naar oude!

#30 Bericht door PA3FAT »

Heb nu toch ineens weer de nieuwe layout terug.

Nogmaals instellen geeft niet het gewenste resultaat.......
-------------------------------------------------------
FB23 voor HF, 9 El Tonna voor 2m, 13 El Flexa voor 70cm en 23 El Tonna voor 23cm.
Qrv op 145.700 (Ehv)

Plaats reactie