zoek snaartje voor sony cd (wissel)speler

Alle overige elektronica.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

zoek snaartje voor sony cd (wissel)speler

#1 Bericht door andre »

Voor een goede kennis ben ik op zoek naar een snaar voor de wisselbak van zijn sony cd speler. Dacht er al een gevonden te hebben maar dat was niet de goede helaas.
Bij RadioBBB hebben ze ze niet. RadioBBB opereert overigens onder meerdere websites voor onderdelen.

Wie heeft nog een hint waar ze nog onderdelen voor Sony leveren. Type speler is de CDP-EX77.
Alvast bedankt.

73, André.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

PE9PE
Berichten: 1145
Lid geworden op: 28 okt 2007, 09:53
Roepletters: PE9PE
Locatie: ZOETERMEER

Re: zoek snaartje voor sony cd (wissel)speler

#2 Bericht door PE9PE »

andre schreef:Voor een goede kennis ben ik op zoek naar een snaar voor de wisselbak van zijn sony cd speler. Dacht er al een gevonden te hebben maar dat was niet de goede helaas.
Bij RadioBBB hebben ze ze niet. RadioBBB opereert overigens onder meerdere websites voor onderdelen.

Wie heeft nog een hint waar ze nog onderdelen voor Sony leveren. Type speler is de CDP-EX77.
Alvast bedankt.

73, André.

Hallo André,

Ben jij hiermee geholpen?

http://www.ebay.nl/itm/Sony-Riemen-belt ... 0516670119

73
Rob
PE9PE
Life is too short for QRP.

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: zoek snaartje voor sony cd (wissel)speler

#3 Bericht door andre »

bedankt Rob, Denk dat dit de goede is. Die kleine had ik dus al elders besteld, maar das dan jammer.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: zoek snaartje voor sony cd (wissel)speler

#4 Bericht door andre »

inmiddels besteld.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

andre
Berichten: 2468
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: zoek snaartje voor sony cd (wissel)speler

#5 Bericht door andre »

Inmiddels ook ontvangen en de speler loopt weer als een zonnetje.

Maak ik tevens even gebruik om het volgende te melden.

Het eerste snaartje welke ik zelf verkeerd heb besteld, kosten iets van 8 euro plus 6,75 verzendkosten, kon ik na overleg terugsturen in een gewone enveloppe met 1 (één)postzegel.
Inmiddels zijn de kosten van het snaartje inclusief de 6,75 verzendkosten netjes op mijn rekening terug gestort binnen 5 werkdagen.
Nu weet ik ook wel dat dat wettelijk moet, maar toch.....

Hulde voor Radio BBB.. . oeps, Uit Berkel en Rodenrijs.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Plaats reactie