nieuw en even voorstellen

Hier kun je wat over jezelf vertellen als je nieuw bent.
Bericht
Auteur
kenwaldek
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 sep 2012, 21:04
Roepletters: ON3KVV
Locatie: oostende

nieuw en even voorstellen

#1 Bericht door kenwaldek »

even een groet hier neerzetten, van iemand die zich geïnteresseerd voelt in het gehele zendgebeuren.
mijn naam is vanbillemont kenny wonende in oostende, belgium. welke ervaring heb ik met zendamateur geen enkele behalve wat van vhf omdat ik nu éénmaal uit een vissersfamilie kom.

zenden doe ik enkel met licentie vrije portofoons pmr446 uitsluitend om veiligheidsredenen tijdens het beoefenen van mijn sport. Dit is namelijk Downhill longboarden
even een filmpje ter illustratie
http://www.youtube.com/watch?v=nrqpSG0v ... BFffO8ScEg

dit is op gesloten circuit maar oefenen gebeurt ook op open banen en daarom zijn die porto's nu juist zo belangrijk om aankomend verkeer door te seinen zodanig we veilig kunnen stoppen indien nodig. omdat we in de bergen in bebost gebied zitten is het soms niet mogelijk om een degelijk signaal te krijgen over een bepaalde afstand. Daarom wil ik nu kijken naar een andere oplossing budgetvriendelijk en misschien tussen de regeltjes door gelezen.
ik heb nu een dualband wouxun kg u6D in mijn bezit maar zenden hiermee mag voorlogig niet maar ben aan het kijken om mijn bipt examen af te leggen

nu mijn toekomstplanning is om een genoodzaakt veiligheidsprobleem op te lossen en eventueel wat mobiel in mijn vann na de ritten wat te zenden en te ontvangen Qr...

alle info zal hier wel ergens staan dus ik zoek ff deze forum uit, maar mocht je je geroepen voelen om een ideale mobiele setup te weten voor mij of kan je me helpen aan tweedehands spulletjes? graag

groeten...
/// Citaat ///
Kennis is macht , kennis is belangrijker als uw set en kwaliteit hiervan.
Kennis van propagatie antennes eigenschappen en theorie is het halve werk
/// einde sitaat ///

kenwood ts480sat, kenwood thf7E - Kenny (real name) - ON3KVV

Plaats reactie