Hallo Allemaal

Hier kun je wat over jezelf vertellen als je nieuw bent.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
eline
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 mei 2006, 23:18

Hallo Allemaal

#1 Bericht door eline »

Na jaren van erover denken ziet het er nu toch aan te komen, ik ga proberen een machtiging te halen, N om mee te beginnen en wie weet, als ik slaag, later voor F, als de grijze brei het nog kan bevatten tenminste. 8 november is de examendag, de boeken zijn in huis, nu alleen nog opgeven voor het examen, het is de vraag wanneer dat kan, nu nog in ieder geval niet. Ik ga vast studeren.

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

#2 Bericht door PA5COR »

Welkom hier :)

Ook ik heb de F kunnen halen, kun je nagaan wat normale mensen kunnen doen:D

Even serieus, ik wens je veel succes met de studie, en dat je in het najaar maar met succes het examen kunt doen.

Groeten,

Cor.

angelo
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 dec 2005, 22:01

#3 Bericht door angelo »

PA5COR schreef:kun je nagaan wat normale mensen kunnen doen:D
Dan kan Eline het vast wel halen... maar hoe ben jij eraan gekomen dan :twisted:

ps, welkom :wink:
pps, ik wil je niet onder druk zetten maar NA november wordt er DSP toegevoegd aan het examen, dus als je niet een digitaal wonder bent, vrees ik dat vanaf april 2007 er nog minder mensen slagen...
No good deed goes unpunished.

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

#4 Bericht door PA5COR »

Denk dat het stukje digitale techniek niet erg grrot zal zijn, en in de plaats komt van de paar vragen buizentechniek.

Ik heb er ook voor geleerd al 6 weken :), de rest was al geleerd in de 42 jaar dat ik bezig ben met de hobby :D

Voor de toenmalige D machtiging voor 6 kanaaltjes in de 2 meter had ik ook al 6 weken geleerd ;)

Serieus bezig gaan, desnoods met een groepje gaan leren, ik geef zelf ook les aan een paar mensen.

Succes

Cor

Plaats reactie