even voorstellen Parabool

Hier kun je wat over jezelf vertellen als je nieuw bent.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Parabool

even voorstellen Parabool

#1 Bericht door Parabool »

Goede middag allemaal ,

Het schijnt een goede gewoonte te zijn bij intreding van dit forum je voor te stellen.

Ik ben Berend en heb voornemens mij te informeren over/ in de ruime materie die op de plank ligt "binnen de ervaringen van jullie als gelouterde Radio liefhebbers. "
Heb nog weinig ervaring, geen call maar wel van plan er iets aan te gaan doen om het fel begeerde papiertje van F gelicienceerde in mijn bezit te krijgen.

Heb een goed functionerende kortegolf ontvanger en luister daarmee naar de amateurbanden. Sommerkamp frg 7
Een leuke hobby.....

Ik wens jullie allemaal veel DX en een goede gezondheid zonder te veel problematiek waarmee of waardoor dan ook,

Met vriendelijke groet,

Berend
Laatst gewijzigd door Parabool op 14 nov 2017, 17:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Bert_1
Berichten: 743
Lid geworden op: 07 jul 2013, 09:11
Roepletters: PE1KVL

Re: even voorstellen Parabool

#2 Bericht door Bert_1 »

goed bezig, welkom en succes met de studie :)
Bert

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6248
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: even voorstellen Parabool

#3 Bericht door PA3DAT »

Welkom Berend en succes met de studie!
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

PA3ECZ
Berichten: 682
Lid geworden op: 07 aug 2016, 11:08
Roepletters: PA3ECZ

Re: even voorstellen Parabool

#4 Bericht door PA3ECZ »

[quote="PARABOOL"]Goede middag allemaal ,

Het schijnt een goede gewoonte te zijn bij intreding van dit forum je voor te stellen.

Ik ben Berend en heb voornemens mij te informeren over/ in de ruime materie die op de plank ligt "binnen de ervaringen van jullie als gelouterde Radio liefhebbers. "
Heb nog weinig ervaring, geen call maar wel van plan er iets aan te gaan doen om het fel begeerde papiertje van F gelicienceerde in mijn bezit te krijgen.

Heb een goed functionerende kortegolf ontvanger en luister daarmee naar de amateurbanden. Sommerkamp frg 7
Een leuke hobby.....

Ik wens jullie allemaal veel DX en een goede gezondheid zonder te veel problematiek waarmee of waardoor dan ook,

Met vriendelijke groet,

Berend.




Dag Berend,

Ook welkom, en misschien zo het voor jou ook leuk zijn om een kennis te maken met onze Veron afdeling Kanaalstreek.
Iedere 3e vrijdagavond v/d maand hebben we een bijeenkomst in de STAR Restaurant in Stadskanaal.
Dit is bij het Spoorwegmuseum te Stadskanaal.
Altijd veel opkomst, en gezellig, kijk ook maar eens via http://www.pi4kst.nl
Vrijdagavond a.s. is er de jaarlijkse verkoping.
Misschien ook iets voor jou, er worden n.l. spullen aangeboden die je als toekomstige radioamateur vast kunt gebruiken.
 
De zaal is open om 19.30 uur.

Het adres is:
Museumspoorlijn STAR
Stationsstraat 3
9503 AD Stadskanaal

Vy 73' Ruud - PA3ECZ

PA3RIS
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 nov 2014, 16:53
Roepletters: PA3RIS
Locatie: Goch Pfalzdorf, Duitsland
Contacteer:

Re: even voorstellen Parabool

#5 Bericht door PA3RIS »

Hoi Berend,

Ik had dan een andere ontvanger, maar ben (zoals zoveel andere zendamateurs) ook begonnen als luisteramateur.

Welkom hier en succes met de studie!

Plaats reactie